Kuinka meillä menisi nyt?

Anonyymi-ap

Mahtaisiko meillä mennä paljonkaan huonommin, vaikka sheriffejä ei olisi olemassakaan?

15

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman sheriffejä meillä olis hirveesti velkaa ja kohta liitettäisiin Seinäjokeen. Eikä olis sairaalaa ja elukkavankila menis konkkaan samoin kuin hotelli.

• Anonyymi

Paskapuhetta .velkaa olis paljon vähemmän ilman heidän idioottimaisia valituksia

• Anonyymi

Väärin, mm. pandatalon takauksista olisi tullut mojova takaisku kaupungille ilman hallinto-oikeuteen valittamista.

• Anonyymi

Jos jonkun idiootin kunniaksi pitäisi pystyttää patsas, ehdottaisin edellistä kommentoijaa .

• Anonyymi

Tämä paskahousu se jaksaa ja jaksaa näitä ääliömaisiä aloituksia ja sitten vielä kommentoi omia horinoita.Tämä on tulos avohoitoon siirtymisestä.

• Anonyymi

Joo titityy titityy 😂🤣😂🤣🤣🤣

• Anonyymi

Onko sama joka Ilkka lehden jutun mukaan joutuu käräjille, mikä saa ihmisen kaivamaan verta omasta nenästään ?

• Anonyymi

17 miljoonaa vähemmän alaskirjattavia on se iso summa, kiitos valittaja.

• Anonyymi

Miten ne valitukset ovat parantaneet meidän elämäämme? Onko meillä niiden ansiosta nyt jotain hyvää mitä ei ilman valituksia olisi? Paljonko ne ovat nostaneet meidän elintasoa? Luulen, että minulla on korkeintaan yhtä vähän rahaa nyt, kuin jos ette olisi valittaneet. Eli valitukset ovat olleet turhia. Kohta kymmenen vuotta turhaa riehumista. Paljon kiitoksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten ne valitukset ovat parantaneet meidän elämäämme? Onko meillä niiden ansiosta nyt jotain hyvää mitä ei ilman valituksia olisi? Paljonko ne ovat nostaneet meidän elintasoa? Luulen, että minulla on korkeintaan yhtä vähän rahaa nyt, kuin jos ette olisi valittaneet. Eli valitukset ovat olleet turhia. Kohta kymmenen vuotta turhaa riehumista. Paljon kiitoksia.

On valituksista ollut se hyöty, että Ahterin veronmaksajilla on pitkästi yli 10 miljoonaa euroa vähemmän velkaa taattavana.
        Se ei ole ihan pieni juttu se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On valituksista ollut se hyöty, että Ahterin veronmaksajilla on pitkästi yli 10 miljoonaa euroa vähemmän velkaa taattavana.
        Se ei ole ihan pieni juttu se.

Voidaanko minulta ulosmitata oma osuuteni jos en meinaa osallistua velan maksuun? En haluaisi maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voidaanko minulta ulosmitata oma osuuteni jos en meinaa osallistua velan maksuun? En haluaisi maksaa.

Jos olet kepulainen ja kuulunut Kunnanhallitukseen niin sinulta viedään kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet kepulainen ja kuulunut Kunnanhallitukseen niin sinulta viedään kaikki.

Olen tavallinen pienituloinen eläkeläinen. Mutta tuolla apulaissheriffi sanoi, että me joudumme maksamaan lainat, koska syyllisten omaisuus riittää vain korkoihin. Kannattaisiko nyt siirtää omaisuuteni muualla asuville lapsilleni?

• Anonyymi

Jos kommentoi aloitusta, niin:
      Tuskin menisi enään huonommin, kepulaiset vetivät talouden niin syvälle suohon ettei sieltä nousta. ''Sheriffejä" tai ei niin huonommin ei voi mennä. Sheriffit onnistuivat ainoastaan lykkäämään kriisikunnaksi ajautumista, torppaamalla lisälainat.

• Anonyymi

Olis se 17 miljoonaa mojova summa alaskirjata vai mitä ? Kovasti kunta valitti takuiden kaatumisesta jotta olisi saanut lisää alaskirjattavaa, onneksi oikeuden päätökset piti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3022
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2901
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1709
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1642
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe