Uuden auton hankinta siis mielessä ja mietin mitä vanhalle autolle pitää mahdollisesti tehdä, että autoliike ottaa sen vastaan.
Kyseessä siis n.20v auto, jonka sain kun vaarini menetti korttinsa 4 vuotta sitten ja sanotaanko näin, että kyljistä ja helman kolhuista näkee syyn miksi se kortti häneltä lähti. Ruostetta alkaa olla myös vähän. Radio vaihdettu kaverin toimesta ja handsfreen johto on näin ollen vähän kotinikkarin viritys.
Eli ei siis mikään kaunokainen... Mutta toiminut hyvin, eikä ole mitään isoja remppoja tarvinnut tehdä.
Kysymys on siis eniten se, että pitäisikö nuo kolhut/naarmut/ruosteet korjauttaa, jotta autokauppa suostuu sen ottamaan? Entä pitääkö radion johtoviritys saada jotenkin oikeaoppiseksi?
Vai onko nämä kaikki vain hintaa alentavia tekijöitä?
Pitääkö vanhan auton ruosteet/naarmut korjata ennen sen vaihtoa?
5
125
Vastaukset
- Anonyymi
Koijari tarjoaa siitä 0-200 e, olipa vahattu tai ei.
- Anonyymi
Ei tarvi korjata. Rahaa kuluu paljon. Jos ostat uuden auton kaikki kelpaa vaihdossa johonkin hintaan. Jos haluat itsellesi siistin auton, niin sitten voi korjaamista harkita.
- Anonyymi
EIII! Mitä naarmuisempi ja sisältä paskaisempi ja potkitumpi auto, sen parempi hyvityshinta ja sitä hanakammin myyjä tekee kauppaa. Jos auto on "sikasiisti" kuten itselläni aina on, eli usein pesty pinnoitettu ja sisältä kuin uusi, sitä epäilyttävämpi se on myyjän mielestä. Kysyvät aina minulta oletko fiksauttanut autosi ja onko se uudelleenmaalattu.
- Anonyymi
Noin vanhaan autoon ei hyvityksen näkökulmasta kannata mitään tuollaisia remppoja lähteä tekemään, toki suurimmat kurat ja irtoroskat nyt voi siivota pois. Autoa toki tarkemmin tuntematta arvioisin että hyvityshinta liikkuu ennemmin satasissa kuin tonneissa.
- Anonyymi
Pesu ja imurointi riittää
jos olet kessuttanut sisällä
niin otsonoi kärrysi
Jos auto haisee pskalle/ eläimelle
se vaikuttaa 500 hintaan
vähintään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195