"Sähköautojen myynti on tänä vuonna ylittämässä 20 miljoonan kappaleen rajan ja niiden osuus koko maailman automyynnistä olisi kasvamassa neljännekseen, IEA sanoo."
Maailmantalouden vastatuuli hidastaa öljynkysynnän kasvua samaan aikaan, kun sähköautojen osuus maailman automyynnistä kasvaa.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011235956.html
Sähköautojen myynti maailman automyynnistä on tänä vuonna kasvamassa neljännekseen.
Anonyymi-ap
6
77
Vastaukset
- Anonyymi
Kovia lukemia. Hyvä niin.
- Anonyymi
Vai että Volkswagen 10 %. Hah hah haaaa.
- Anonyymi
Tältä toukokuulta julkaistavat tilastot aiheuttavat sähköautojen vastustajille huutoitkua.
- Anonyymi
Ladattava auto vai sähköauto?
- Anonyymi
Tiedät varsin hyvin että kansainvälisen määritelmän mukaan ladattava hybridi on myös sähköauto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät varsin hyvin että kansainvälisen määritelmän mukaan ladattava hybridi on myös sähköauto.
Ladattava hybridi ei ole sähköauto, koska siinä on polttomoottori. Ja monet eivät käytännössä lataa ladattavaa hybridiä ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329