Pastori kehui Jumalan siunanneen hänelle uuden auton.
Eiköhän kymmenysorjat olleet ”siunanneet” pastorin komean menopelin… Hyvällä palkalla ja kilometrikorvauksilla sellaisia ostelisivat kymmenysorjatkin.
Adventtikirkon pastorin autosiunaus.
7
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kilometrikorvaukset ovat muuten verotonta ja kymmenyksetöntä tuloa. Kyllä kelpaa.
- Anonyymi
Sapattimatkat ovat pitkiä ja puuduttavia. Kyllä se käy työstä, kun pastorin täytyy vielä teeskennellä iloista niiden kusetettujen jäsenten edessä. Raha laittaa väkisinkin hymyilemään.
- Anonyymi
Meidän adventtiseurakunnassa harvoin hymyillään. Pastori yrittää saarnassaan kertoa joskus jonkun kaskun toivoen, että seurakunnassa joku nauraisi. Kaskut ovat tosin niin surkeita, että ennemminkin ne laittavat säälistä itkemään.
Adventtikirkon pastorin koulutukseen kuuluu viihdyttää seurakuntalaisiaan kaskulla tai kertomuksilla, joilla ei tarvitse olla mitään todellisuuspohjaa. Voimme vapaasti itse keksiä jonkun tarinan tai kaskun. Luemme myös vitsikirjoja ja pyrimme sieltä kopioimaan vitsejä ja muuttamaan niitä sitten niin, että kukaan ei tunnistaisi niitä vanhoiksi jo kerrottuihin vitseihin. - Anonyymi
Me pastorit adventtikirkossa seuraamme Jeesuksen jalanjälkiä kaikessa.
Ratsastamme aaseilla, kuten Jeesuskin teki. Seurakunnassamme niitä aaseja kyllä riittää. - AnonyymiUUSI
On teillä jutut, ette kuitenkaan ole itse sen parempia kuin nuo advarit joita haukutte ja pilkkaate, vai onko teillä jo toinen jalka taivaassa ?
- AnonyymiUUSI
Kun olet liittynyt adventtikirkkoon, niin se kyllä osoittaa, kuinka tyhmä joku voi olla.
Sellaista ihmistä ei ole järjellä ja aivotoiminnalla siunattu siinä hetkessä, kun hän on liittynyt ko. yhteisöön.
On tietysti ihmisiä, jotka ovat herkkäuskoisia ja lankeavat kusetukseen, kuten ne, jotka ovat lähettäneet satoja tuhansia euroja Afrikkaan 'lentokapteenille' tai 'everstille'.
Useimmat lahkoihin liittyneistä ovat hetken mielijohteesta ja kusetettuina tosin tulleet hyvin pian järkiinsä ja eronneet yhteisöstään.
- AnonyymiUUSI
Adventtikirkko taitaa bisneksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850