Ryöstö Helsingissä. Poliisi joutui ampumaan Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa.

Anonyymi-ap

28

167

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä se poliisi nyt sillä lailla......kyllä "köyhillä" on oikeus ottaa itselleen toisen omaa !

• Anonyymi

Siis menikö luoti hukkaan? Pitääkö poliisin raportoida hutihylsytkin?

• Anonyymi

Miksi poliiseilla on aseet, jos niitä ei saa koskaan käyttää?

• Anonyymi

Ei olisi yhtään haittaa jos ryöstäjät etenkin aseelliset ammuttaisiin paikalle? Säästyisi oikeuden ja vankeinhoidon kulut, lisäksi toimisi ehkä joillekin pelotteena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olisi yhtään haittaa jos ryöstäjät etenkin aseelliset ammuttaisiin paikalle? Säästyisi oikeuden ja vankeinhoidon kulut, lisäksi toimisi ehkä joillekin pelotteena.

Trumppi voisi pitää meille oppitunnin rikollisten käsittelystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

• Anonyymi

Aseet pois kusipääpoliisilta.

• Anonyymi

Ranskassa pankkiryöstäjää ammuttiin heti Remington haulikolla päähän. Tämän jälkeen yläfemman heitto ja kahville naureskelemaan asiasta.

• Anonyymi

Rikollisia saa, itseasiassa täytyy ampua, niinkuin kauppatorin lokkeja! Emme halua elättää paskasakkia!

• Anonyymi

Poliisi on alhaisnta paskasakkia mitä tässä maassa on, heti persujen ja kokoomuksen jälkeen. Tosin ne ovat sama asia.

• Anonyymi

Kertoo persu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisi on alhaisnta paskasakkia mitä tässä maassa on, heti persujen ja kokoomuksen jälkeen. Tosin ne ovat sama asia.

Minä nään vain persut paskasakkina.jotka oman poikansakin näkisi ammuttuna. Niinkö uhoajat ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä nään vain persut paskasakkina.jotka oman poikansakin näkisi ammuttuna. Niinkö uhoajat ?

Poliisille komennut ukrainaan, alkaa kusi vähentyä päästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poliisille komennut ukrainaan, alkaa kusi vähentyä päästä.

Komennus, nazi-pelleporukan ylimielisyys loppuu, kun ei voi enää asein varustautuneena käyttää valta-asemaa väärin, voi tulla jopa kuolema.

• Anonyymi

Poliisi on nazi, siihen ei mitkään propagandat auta.

• Anonyymi

Sanoo persupoju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo persupoju.

Kansalaisaloite.fi: Poliisin selkään teksti "NAZI"

Nyt tilanne on "nazi poliisin vaatteissa" vrt susi lampaan vaatteissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansalaisaloite.fi: Poliisin selkään teksti "NAZI"

Nyt tilanne on "nazi poliisin vaatteissa" vrt susi lampaan vaatteissa.

Sen jälkeen toimeenpannaan de-nazifikaatio, osana koko valtion puhdistamista fasisteista, pääasiassa persu-kokoomuksesta.

• Anonyymi

Eihän käteistä ole enää ryöstämisen arvosta missään.

• Anonyymi

nistit ja huumematut = kuonaa.

• Anonyymi

Tollotuuva ja muu roskakoukko jonnekin pakkotyöleirille käymään ensin peruskoulu loppuun ja sen jälkeen julkisia tiloja siivoamaan ja tien laitoja roskista putsaamaan. Ruoka palkalla, ilman vapaapäiviä. Opiskelu mahdollisuus,jolla nousta ihmisarvoisten kansalaisten sivistyneeseen joukkoon,elättämällä itse itsensä ja jälkikasvunsa.

• Anonyymi

Ampui ohi valitettavasti.
      Poliisit tekevät arvokasta työtä, joka lisääntyy näiden hörhöjen kanssa.

10/10

• Anonyymi

Poliisi on kasa paskaa, erikoisesti valkokauluspoliisit, joilla kauluksessa swastika.

• Anonyymi
      • Anonyymi

"Vuonna 1992 kuusikymmentä suomalaista elokuvakriitikkoa äänesti itsenäisyyden 75-vuotisjuhlan kunniaksi kaikkien aikojen parhaasta kotimaisesta elokuvasta. Valituksi tulivat tasaäänin Kahdeksan surmanluotia ja Aki Kaurismäen Tulitikkutehtaan tyttö.[3] "

• Anonyymi

Poliisin tulisi saada ampua heikompi aines suoraan katuun.
      Näin säästyy veronmaksajien varoja.

• Anonyymi

Ampuisivat itsensä. Ja niinhän muuta on tainut "tehdä", toisin kuka sitä selvittäisi, jos ei piru itse.

• Anonyymi

Kyllä. Kadut ja kaupungit pitäisi puhdistaa paska- ja kuona-aineksesta kokonaan. Laajat puhdistukset pitäisi aloittaa pikaisesti.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33