Ryöstö Helsingissä – Poliisi joutui ampumaan
Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa.
Aseen käytölle oli varmasti oikeutus
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/34090f24-6e62-44d5-a3ea-008cfe882391
Ryöstö Helsingissä. Poliisi joutui ampumaan Kukaan ei loukkaantunut tilanteessa.
28
167
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä se poliisi nyt sillä lailla......kyllä "köyhillä" on oikeus ottaa itselleen toisen omaa !
- Anonyymi
Siis menikö luoti hukkaan? Pitääkö poliisin raportoida hutihylsytkin?
- Anonyymi
Miksi poliiseilla on aseet, jos niitä ei saa koskaan käyttää?
- Anonyymi
Ei olisi yhtään haittaa jos ryöstäjät etenkin aseelliset ammuttaisiin paikalle? Säästyisi oikeuden ja vankeinhoidon kulut, lisäksi toimisi ehkä joillekin pelotteena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olisi yhtään haittaa jos ryöstäjät etenkin aseelliset ammuttaisiin paikalle? Säästyisi oikeuden ja vankeinhoidon kulut, lisäksi toimisi ehkä joillekin pelotteena.
Trumppi voisi pitää meille oppitunnin rikollisten käsittelystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
- Anonyymi
Aseet pois kusipääpoliisilta.
- Anonyymi
Ranskassa pankkiryöstäjää ammuttiin heti Remington haulikolla päähän. Tämän jälkeen yläfemman heitto ja kahville naureskelemaan asiasta.
- Anonyymi
Rikollisia saa, itseasiassa täytyy ampua, niinkuin kauppatorin lokkeja! Emme halua elättää paskasakkia!
- Anonyymi
Poliisi on alhaisnta paskasakkia mitä tässä maassa on, heti persujen ja kokoomuksen jälkeen. Tosin ne ovat sama asia.
- Anonyymi
Kertoo persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi on alhaisnta paskasakkia mitä tässä maassa on, heti persujen ja kokoomuksen jälkeen. Tosin ne ovat sama asia.
Minä nään vain persut paskasakkina.jotka oman poikansakin näkisi ammuttuna. Niinkö uhoajat ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä nään vain persut paskasakkina.jotka oman poikansakin näkisi ammuttuna. Niinkö uhoajat ?
Poliisille komennut ukrainaan, alkaa kusi vähentyä päästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisille komennut ukrainaan, alkaa kusi vähentyä päästä.
Komennus, nazi-pelleporukan ylimielisyys loppuu, kun ei voi enää asein varustautuneena käyttää valta-asemaa väärin, voi tulla jopa kuolema.
- Anonyymi
Poliisi on nazi, siihen ei mitkään propagandat auta.
- Anonyymi
Sanoo persupoju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo persupoju.
Kansalaisaloite.fi: Poliisin selkään teksti "NAZI"
Nyt tilanne on "nazi poliisin vaatteissa" vrt susi lampaan vaatteissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansalaisaloite.fi: Poliisin selkään teksti "NAZI"
Nyt tilanne on "nazi poliisin vaatteissa" vrt susi lampaan vaatteissa.Sen jälkeen toimeenpannaan de-nazifikaatio, osana koko valtion puhdistamista fasisteista, pääasiassa persu-kokoomuksesta.
- Anonyymi
Eihän käteistä ole enää ryöstämisen arvosta missään.
- Anonyymi
nistit ja huumematut = kuonaa.
- Anonyymi
Tollotuuva ja muu roskakoukko jonnekin pakkotyöleirille käymään ensin peruskoulu loppuun ja sen jälkeen julkisia tiloja siivoamaan ja tien laitoja roskista putsaamaan. Ruoka palkalla, ilman vapaapäiviä. Opiskelu mahdollisuus,jolla nousta ihmisarvoisten kansalaisten sivistyneeseen joukkoon,elättämällä itse itsensä ja jälkikasvunsa.
- Anonyymi
Ampui ohi valitettavasti.
Poliisit tekevät arvokasta työtä, joka lisääntyy näiden hörhöjen kanssa.
10/10- Anonyymi
Poliisi on kasa paskaa, erikoisesti valkokauluspoliisit, joilla kauluksessa swastika.
- Anonyymi
Niskasen 8 surmanluotia, köyhä pienmaatilallinen, entinen torppari ampui, kun poliisi kertomaan miten pitää elää.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kahdeksan_surmanluotia
https://areena.yle.fi/1-4604670
Kauas on köyhien lahtaajat persut kaikonneet SMP:stä, kun karkkivarkaita ollaan ampumassa.- Anonyymi
"Vuonna 1992 kuusikymmentä suomalaista elokuvakriitikkoa äänesti itsenäisyyden 75-vuotisjuhlan kunniaksi kaikkien aikojen parhaasta kotimaisesta elokuvasta. Valituksi tulivat tasaäänin Kahdeksan surmanluotia ja Aki Kaurismäen Tulitikkutehtaan tyttö.[3] "
- Anonyymi
Poliisin tulisi saada ampua heikompi aines suoraan katuun.
Näin säästyy veronmaksajien varoja.- Anonyymi
Ampuisivat itsensä. Ja niinhän muuta on tainut "tehdä", toisin kuka sitä selvittäisi, jos ei piru itse.
- Anonyymi
Kyllä. Kadut ja kaupungit pitäisi puhdistaa paska- ja kuona-aineksesta kokonaan. Laajat puhdistukset pitäisi aloittaa pikaisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667