Minne se hieno klassinen suunnittelu on oikein kadonnut nykypäivinä? Miksi autoista pitää tehdä sellaisia vitun isoja, pyöreitä, saatana värittömiä paskoja? Ennen autot olivat tyylikkäitä ja ne olivat niin kauniita, mutta nykyään niistä tehdään ihan vitun rumia pyöreitä paskoja, jonka suunnitteluun ei olla nähty vaivaa. Nykyään autonvalmistajia kiinnostaa VAAN auton turvallisuus, mutta ulkonäköön ja tyyliin ei panosteta lainkaan. Vittu mä vihaan niitä rumarunkkuja niitä elottomia muovisia sähkömasennus paskoja. Klassikkoautoissa oli tyyliä ja silloin autonvalmistajat selvästi panostivat auton tyylikkyyteen eikä vaan turvallisuuteen. Lisäksi nykyautoissa on ne vitun monimutkaiset ylimääräiset turvajärjestelmät jotka tekevät sen tunteen, ettet saa vapaasti ajaa autoa ja että joku valvoisi sinua koko ajan. Nykyautot tehdään nykyään liian turvallisiksi ja liian monimutkaisiksi, kuten ennen niissä oli tyyliä ja oli se iloinen tunne.
Autot nykyään ovat niin helvetin rumia!
Anonyymi-ap
3
74
Vastaukset
- Anonyymi
On nättejä ja rumia, kuten aina on ollut.
- Anonyymi
Kyllä on pääsääntöisesti rumia.
Kyllä on kiva, kun kesä tulee, alkaa liikkua vanhoja harrasteautoja enemmän ja enemmän. Nuo peittoaa tämän päivän rumilukset komeesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä on pääsääntöisesti rumia.
Kyllä on kiva, kun kesä tulee, alkaa liikkua vanhoja harrasteautoja enemmän ja enemmän. Nuo peittoaa tämän päivän rumilukset komeesti.Makuasioita, edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873247
- 622957
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332480- 802293
- 742199
- 952026
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361813- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450