islam pyrkii juutalaisten kansanmurhaan

Anonyymi-ap

eikä tosiaankaan toisinpäin. Palestiina ei ole kansa téikä valtio vaan Jordaniasta tulleita syöttiläitä, joita YK syöttää, jotta nämä murhaisivat lisää juutalaisia, jossa murhaamistouhussa YK on mukana ja tukijana ja yllyttäjänä.

81

502

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hamas pyrkii kansanmurhaan.

Israel taasen tekee sitä.

• Anonyymi

Kristittyjen "esikuvan" Jeesuksen murhannut väkivaltainen Israelin kansa noudattaa nyt vain väkivaltaisen Jumalansa tahtoa ja kaikkia "lähimmäisiään rakastavat" (skitsofreeniset) kristityt "Jeesuksen seuraajat" siunaavat ja oikeuttavat tämän kansanmurhan.

1. Sam. 15:3 "NÄIN SANOO HERRA SEBAOT: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET JA IMEVÄISET, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

2. Moos. 32:27 "NÄIN SANOO HERRA, ISRAELIN JUMALA: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja TAPPAKAA JOKAINEN, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille HÄN (JUMALA) SANOI minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. ÄLKÄÄ SÄÄLIKÖ, älkää armahtako, TAPPAKAA tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, LAPSET ja vaimot."

4. Moos. 25:4 "Ja HERRA SANOI Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja LÄVISTÄ HEIDÄT PAALUIHIN HERRALLE, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, NIIN KUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT."

• Anonyymi

Ja länsimaat tukee sitä!Huvittaa meidän vellihousu hallituksen" paheksunta"että hyi sentään kun pitäisi saada asekaupat maaliin niin pitää olla kuin kusi sukassa!

• Anonyymi

Muuttuiko se ääni kellossa näiden isoimpien (300miljoonaa) asekauppojen jälkeen?? Minusta kuulosti siltä.
        Sehän olikin uusinta teknologiaa. Mitä vain Israel hallitsee, osaa valmistaa ja korjata.

• Anonyymi

Israel on se joka toteuttaa kansanmurhan. Palestiinalaiset ovat aina asustaneet noita alueita. Juutalaiset ovat maahantunkeutujia jotka alkoivat sankoin joukoin muuttaa alueella kun Israelkin valtio perustettiin. Sitä ennen juutalaiset olivat selvä vähemmistö alueen asukkaista!

• Anonyymi

Tiedon puute, hanki sitä ensin kirjota sitten.00

• Anonyymi

Näin on.
        Samoja arabeja alkuperältään. Ovat yhtä alkuperäisiä, muslimeja on vain ollut siellä paljon pidempään ja runsaammin joukoin. Israelin ryöstöretkeä tukee vain sen itse kirjoittama kirja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.
        Samoja arabeja alkuperältään. Ovat yhtä alkuperäisiä, muslimeja on vain ollut siellä paljon pidempään ja runsaammin joukoin. Israelin ryöstöretkeä tukee vain sen itse kirjoittama kirja!

Juutalaisia on ollut aiemmin ja siinä mielessä pidempään, mutta juutalaiset on olleet aina vaikeita kumppaneita ja päätyneet ajetuksi ulos.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedon puute, hanki sitä ensin kirjota sitten.00

näille valhe on tiedon sijaan tullut ja Suomeen muuttaneet eläteiksi.

• Anonyymi

Sitä ennen juutalaiset olivat selvä vähemmistö alueen asukkaista!

Niin heitä oli silloin ja ovat kasvaneet sivistys valtioiksi.Naapurina on typerä kansa joka haluaa tapaa heidät joelta merelle. Palestiina saa kiittää nyt intifadaansa,tulivat väkisin,raiskasivat,tappoivat ja ottivat paljon panttivankeja ja eivät vapauta ihmisiä jotka olleet maan alla jo yli vuoden. Sairas Hamas,niin sairas i>slam.
        Terrorismi ei toimi ja heidän kansa saa kärsiä,koska tukevat heitä !
        En haluaisi kärsimystä mutta Hamas on tyhmä järjestö,nyt tyhjenee koko Gaza ja ehkä kaikki Libyaan. Loppuu terrorismi ja rakettien ampuminen nyt,mikä on hyvä !
        Samoin Hezzbollah on nujerrettu,Iranin aseet ei kulje Syyrian kautta.
        Kaikki hyvä jos terrosristit saa nukutettua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin on.

"Israelin ryöstöretkeä tukee vain sen itse kirjoittama kirja!"

Juutalaisten väkivaltainen Raamattu on syntynyt paljon aikaisemmin kuin islaminuskoisten väkivaltainen Koraani, joka todennäköisesti onkin kirjoitettu vastineeksi juutalaisten aggressioille ja ylimielisyydelle kuvitellusta "valitun silmäterän" asemastaan ihmiskunnan keskellä.

Kummassakin opuksessa on kyllä täydellinen astian maku eli samasta lähteestä syntyneet. Omaa "historiaa" sepitellään niissä samaan tyyliin kuin Putleri nyt sepittelee Neuvostoliiton, Venäjän ja Suomenkin historiaa.

Jos Vanhan Testamentin väkivaltainen, rasistinen ja kostonhimoinen juutalaisten Jumala on sama kuin Uuden Testamentin kaikkia ihmisiä pyyteettömästi ja puolueettomasti rakastava kristittyjen "rakkauden Jumala", niin kyseinen Jumala on todella epävakaa ja kärsii vakavasta persoonallisuushäiriöstä !

No uskottavampaa onkin, että ihminen on luonut Jumalan omaksi kuvakseen kuin päin vastoin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä ennen juutalaiset olivat selvä vähemmistö alueen asukkaista!

Niin heitä oli silloin ja ovat kasvaneet sivistys valtioiksi.Naapurina on typerä kansa joka haluaa tapaa heidät joelta merelle. Palestiina saa kiittää nyt intifadaansa,tulivat väkisin,raiskasivat,tappoivat ja ottivat paljon panttivankeja ja eivät vapauta ihmisiä jotka olleet maan alla jo yli vuoden. Sairas Hamas,niin sairas i>slam.
        Terrorismi ei toimi ja heidän kansa saa kärsiä,koska tukevat heitä !
        En haluaisi kärsimystä mutta Hamas on tyhmä järjestö,nyt tyhjenee koko Gaza ja ehkä kaikki Libyaan. Loppuu terrorismi ja rakettien ampuminen nyt,mikä on hyvä !
        Samoin Hezzbollah on nujerrettu,Iranin aseet ei kulje Syyrian kautta.
        Kaikki hyvä jos terrosristit saa nukutettua.

"Niin heitä oli silloin ja ovat kasvaneet sivistys valtioiksi.Naapurina on typerä kansa joka haluaa tapaa heidät joelta merelle. Palestiina saa kiittää nyt intifadaansa,tulivat väkisin,raiskasivat,tappoivat ja ottivat paljon panttivankeja ja eivät vapauta ihmisiä jotka olleet maan alla jo yli vuoden. Sairas Hamas,niin sairas i>slam."

Missä mielessä juutalaiset ovat "sivistyneempiä" kuin islaminuskoiset?

Johtuuko se heidän "sivistyneestä" Jumalastaan vai siitä, että >>> liittouminen DEMOKRAATTISTEN valtioiden kanssa on ollut ESTEENÄ heidän todellisten vallanhimoisten uskonnollisten päämääriensä toteuttamiselle, joita ovat yrittäneet kuitenkin vaivihkaa toteuttaa harjoittamalla apartheidia palestiinalaisia kohtaan?

Nyt on naamiot sitten lopullisesti riisuttu, eikä sivistyksestä ja demokratiasta tarvitse enää välittää, koska Amerikassa on samanlainen rikollinen diktaattori vallassa ja tukemassa heitä heidän sotarikoksissaan.

1. Sam. 15:3 "NÄIN SANOO HERRA SEBAOT: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan SURMAA miehet ja naiset, LAPSET JA IMEVÄISET, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

2. Moos. 32:27 "NÄIN SANOO HERRA, ISRAELIN JUMALA: Jokainen sitokoon miekkansa vyölleen. Käykää sitten edestakaisin leirin halki portista porttiin ja TAPPAKAA JOKAINEN, olkoon vaikka oma veli, ystävä tai sukulainen."

Hes. 9:5-7 "Ja niille toisille HÄN (JUMALA) SANOI minun kuulteni: Kiertäkää kaupungin läpi hänen jäljessään ja surmatkaa. ÄLKÄÄ SÄÄLIKÖ, älkää armahtako, TAPPAKAA tyyten vanhukset, nuorukaiset, neitsyet, LAPSET ja vaimot."

4. Moos. 25:4 "Ja HERRA SANOI Moosekselle: Ota kansan kaikki päämiehet ja LÄVISTÄ HEIDÄT PAALUIHIN HERRALLE, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."

5. Moos. 20:16-17 "Mutta näiden kansojen kaupungeissa, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinulle perintöosaksi, ÄLÄ JÄTÄ AINOATAKAAN HENKEÄ ELOON, vaan vihi ne tuhon omiksi: heettiläiset ja amorilaiset, kanaanilaiset ja perissiläiset,hivviläiset ja jebusilaiset, NIIN KUIN HERRA, SINUN JUMALASI, ON SINUA KÄSKENYT."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Israelin ryöstöretkeä tukee vain sen itse kirjoittama kirja!"

Juutalaisten väkivaltainen Raamattu on syntynyt paljon aikaisemmin kuin islaminuskoisten väkivaltainen Koraani, joka todennäköisesti onkin kirjoitettu vastineeksi juutalaisten aggressioille ja ylimielisyydelle kuvitellusta "valitun silmäterän" asemastaan ihmiskunnan keskellä.

Kummassakin opuksessa on kyllä täydellinen astian maku eli samasta lähteestä syntyneet. Omaa "historiaa" sepitellään niissä samaan tyyliin kuin Putleri nyt sepittelee Neuvostoliiton, Venäjän ja Suomenkin historiaa.

Jos Vanhan Testamentin väkivaltainen, rasistinen ja kostonhimoinen juutalaisten Jumala on sama kuin Uuden Testamentin kaikkia ihmisiä pyyteettömästi ja puolueettomasti rakastava kristittyjen "rakkauden Jumala", niin kyseinen Jumala on todella epävakaa ja kärsii vakavasta persoonallisuushäiriöstä !

No uskottavampaa onkin, että ihminen on luonut Jumalan omaksi kuvakseen kuin päin vastoin.

VT:n Jumala on heimojumala. Ei se ,mitä kristityt palvelevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Niin heitä oli silloin ja ovat kasvaneet sivistys valtioiksi.Naapurina on typerä kansa joka haluaa tapaa heidät joelta merelle. Palestiina saa kiittää nyt intifadaansa,tulivat väkisin,raiskasivat,tappoivat ja ottivat paljon panttivankeja ja eivät vapauta ihmisiä jotka olleet maan alla jo yli vuoden. Sairas Hamas,niin sairas i>slam."

Johtuuko se heidän "sivistyneestä" Jumalastaan vai siitä, että >>> liittouminen DEMOKRAATTISTEN valtioiden kanssa on ollut ESTEENÄ heidän todellisten vallanhimoisten uskonnollisten päämääriensä toteuttamiselle, joita ovat yrittäneet kuitenkin vaivihkaa toteuttaa harjoittamalla apartheidia palestiinalaisia kohtaan?

Nyt on naamiot sitten lopullisesti riisuttu, eikä sivistyksestä ja demokratiasta tarvitse enää välittää, koska Amerikassa on samanlainen rikollinen diktaattori vallassa ja tukemassa heitä heidän sotarikoksissaan.

"Missä mielessä juutalaiset ovat 'sivistyneempiä' kuin islaminuskoiset?"

No montako Nobelistia on juutalaisia? Entä islaminuskoisia? Entä arabeja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

VT:n Jumala on heimojumala. Ei se ,mitä kristityt palvelevat.

Israelia siunailevat valhekristitytkin (lue: hyödylliset idiootit) palvelevat tosiasiassa juutalaisten rasistista hirviöjumalaa, joka katsoo erittäin tarkasti henkilöön, vaikka muuta väittää.

Jos ihminen kuuluu Jumalan valittuun 1-luokan omaisuuskansaan eli Israeliin, niin heillä on kansakuntana oikeus/velvollisuus murhata tielleen asettuneet kansat. Tästä on mustaa valkoisella heidän omassa Pyhässä KIRJASSAAN (Vanha Testamentti).

Tämän hyväksyvät myös valhekristityt, vaikka heidän "esikuvansa" Jeesus antoi omalla elämällään aivan päinvastaisen esimerkin.

Valhekristityt uskovat siis todellisuudessa ennemmin Herrakansaansa Israeliin ja heidän Raamattuunsa eli Vanhaan Testamenttiin kuin omaan "Herraansa" Jeesukseen ja omaan kristittyjen Raamattuunsa eli Uuteen Testamenttiin.

RASISTINEN JUUTALAISTEN JA VALHEKRISTITTYJEN JUMALA, JOKA KATSOO HENKILÖÖN

VERSUS

KÄRSIVIEN JA HEIKKOJEN PUOLELLE ASETTUVA KRISTITTYJEN JUMALA, JOKA EI KATSO HENKILÖÖN

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        33 Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
        36 minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

Ulkopuolisen ei ole lainkaan vaikea erottaa, kummalle puolelle kristitty asemoituu, vaikka hän yrittäisi kuinka puheillaan ja perusteluillaan hämätä ja itseäöänkin pettää, sillä kristittyjen Jumala on aina heikkojen puolella, olipa heidän syntyperänsä mikä tahansa.

• Anonyymi

Näin on.israili tekee kansan murhaa.palestinalaiset on myös ihmisiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heh.ei raamattu kerro totuutta mitä Palestiinan kärsii nyt.turha sitä kertoo mitä joku raamattu sepittää.käyttäkää järkeenne ja kahtokaa miten Palestiinan kansa tapetaan eli israili ja usa

• Anonyymi

`Valehtele vielä vähän, että kaikki varmasti ymmärtävät.

• Anonyymi

Natseilla ja muslimeilla sama tavoite: murhata juutalaiset. Se , mitä nyt tapahtuu Gazassa on ihan muslimien hamasiaisten omaa sytä.

Hamas on sama kuin islam.

saatana on sen agitaattorina valheineen.

• Anonyymi

Typerykset haluavat jakaa Israelin. Stubb on jumalaton koira, joka on Suomen presidentti ja sanonut että aikanaan Suomi tunnustaa Palestiinan valtioksi kun siihen on sopiva ajankohta eli saaanallinen ajankohta.'
      '
      En koskaan suomalaisena hyväksy saatanan valtioksi haluaman palestiinan valtioutumista. Stubb ei edusta minua presidenttinä, Stubb on nimensä mukaisesti Suomen onnettomuudeksi.

• Anonyymi

"En koskaan suomalaisena hyväksy"

Älä puhu paskaa!

Todellinen syy, miksi sinä et halua tunnustaa Palestiinan valtiota on se, että sinä olet typerä aivopesty juutalaisia palvova valekristitty, jonka todellinen "Jumala" on tuo juutalaisten väkivaltainen ja rasistinen Jumala, jonka he ovat luoneet/sepitelleet omaksi kuvakseen.

Suomalaisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"En koskaan suomalaisena hyväksy"

Älä puhu paskaa!

Todellinen syy, miksi sinä et halua tunnustaa Palestiinan valtiota on se, että sinä olet typerä aivopesty juutalaisia palvova valekristitty, jonka todellinen "Jumala" on tuo juutalaisten väkivaltainen ja rasistinen Jumala, jonka he ovat luoneet/sepitelleet omaksi kuvakseen.

Suomalaisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Järkyttävää, että Suomessa on nykyään jo toinen vapaasti toimiva natsifoorumi saastaisen ja iljettävän Ylilaudan lisäksi: Suomi24, ja erityisesti sen alaosio Helluntailaisuus, jossa saa kylvää raa'an väkivaltaista vihaa juutalaisia kohtaan! En voi hengittää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Järkyttävää, että Suomessa on nykyään jo toinen vapaasti toimiva natsifoorumi saastaisen ja iljettävän Ylilaudan lisäksi: Suomi24, ja erityisesti sen alaosio Helluntailaisuus, jossa saa kylvää raa'an väkivaltaista vihaa juutalaisia kohtaan! En voi hengittää!

Tarkentaisitko, miten ja missä "raaka väkivaltainen viha juutalaisia kohtaan" ilmenee?

• Anonyymi

Jos katsotaan kuka siellä palestiinassa tappaa kyllä se on israelin valtio. Vuorokauden aikana yli 500 kuollutta gazalaista. Turha väittää että ovat olleet ase kädessä.

• Anonyymi

Israelin valtiaat ovat fariseusten jälkeläisiä. Kristus tuomitsi heidät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelin valtiaat ovat fariseusten jälkeläisiä. Kristus tuomitsi heidät.

Israelin siunailijat ovat Jeesuksen murhanneiden fariseusten (="kyykäärmeiden sikiöt") kannattajia.

Jeesus samaistuu kaikkiin heidän uhreihinsa.

• Anonyymi

Näin on

• Anonyymi

Onneksi me kunnioitamme esivaltaa emmekä asetu siten Jumalan säätämystä vastaan.

Oli kauheaa jos sellaisia olisimme.

• Anonyymi

Ja helluntailaisten mielestä kaikki palestiinalaiset saa tappaa naisia ja lapsioa myöden? Ja hellareiden Jumala vain taputtaa saatanan kanssa käsiään?

• Anonyymi

Miten sinä tekisit, jos sinun lapsiasi uhataan tappaa. Etkö puolustaudu hinnalla millä hyvänsä?
        Hamas käyttää naisia ja lapsia ihmiskilpinään, tilanne on mahdoton, jos ei joku kolmas nyt pysty ratkaisemaan asiaa. Jumala ei ole luvannut puuttua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä tekisit, jos sinun lapsiasi uhataan tappaa. Etkö puolustaudu hinnalla millä hyvänsä?
        Hamas käyttää naisia ja lapsia ihmiskilpinään, tilanne on mahdoton, jos ei joku kolmas nyt pysty ratkaisemaan asiaa. Jumala ei ole luvannut puuttua.

Israel on perustamisestaan lähtien harjoittanut apartheidia palestiinalaisia kohtaan, mikä on nyt johtanut tähän pisteeseen, että tilanne on täysin eskaloitunut. Israel on itse syypää tähän tilanteeseen, sillä sillä olisi ollut mahdollisuus kohdella palestiinalaisia tasa-arvoisesti.

Myöskin Israelin liittolaiset ovat syypäitä tähän tilanteeseen, koska ovat katsoneet sormiensa läpi palestiinalaisten huonoa kohtelua kaikki nämä vuosikymmenet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät laittomat miehitykset ja kansanmurha ole mitään puolustautumista.

Katsotaan seurauksia eli kummanko maa siellä on tuhottu?

Sama kuin Venäjä tekeytyy uhriksi, mutta Ukraina on miehitetty ja tuhottu Venäjän toimesta.

Näin se musta muuttuu valkoiseksi ja valhe totuudeksi sotarikollisten ja heidän kannattajiensa suussa.

• Anonyymi

Ennen nykypäivän juutalaisia ,oli Palestiinalaiset viljelleet Palestiinassa. Jo kauan,ennen näitä murhaajia.Jos Englanin pääministeri ei olisi tehnyt tuota hölmöyttä 1948 vuona.Israelin valtion tekemisestä noile alueille.Näistä juutalaisista tuli vähintäänkin yhtä elukoita kuin natsit oli.
      .Sen takia olen monta kymmentä vuotta ollut sitä mieltä ,että juutalaiset on ajettava mereen nuilta alueilta.Jos eivät suostu olemaan kuin ihmisten pitäisi olla.Tai toinen vaihtoehto on heidän siirtäminen pohjois Ameriikkaan.

• Anonyymi

sä oletkin saatanan kätyri kun valehtelet juutalaiset pahoiksi ja vaikka muslimit olisivat viljelleet juutalaisten alueella 2000 vuotta niin se maa kuuluu juutalaisille, koska Jumala on antanut sen maa-alueen juutalaisille. Gazan muslimeilla on murhaajilla juutalaista murhaamaansa verta käsissään. Gazassa on sota ja muslimit laittaa ihmisiä kilviksi eteensä a pitävät vankeina juutalaisia Gazan tunneleissa, jotka on kaivettu EU-tukirahoilla ja murhamielellä ja siviilitkin ovat murhakaivannot salanneet.

sun vaihtoehtosi on saatanasta.olet valheellinen koira.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sä oletkin saatanan kätyri kun valehtelet juutalaiset pahoiksi ja vaikka muslimit olisivat viljelleet juutalaisten alueella 2000 vuotta niin se maa kuuluu juutalaisille, koska Jumala on antanut sen maa-alueen juutalaisille. Gazan muslimeilla on murhaajilla juutalaista murhaamaansa verta käsissään. Gazassa on sota ja muslimit laittaa ihmisiä kilviksi eteensä a pitävät vankeina juutalaisia Gazan tunneleissa, jotka on kaivettu EU-tukirahoilla ja murhamielellä ja siviilitkin ovat murhakaivannot salanneet.

sun vaihtoehtosi on saatanasta.olet valheellinen koira.

"sä oletkin saatanan kätyri kun valehtelet juutalaiset pahoiksi"

Luuk.3
        7 Niin hän (JEESUS) sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "TE KYYKÄÄRMEITTEN SIKIÖT, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
        8 Tehkää sentähden PARANNUKSEN soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
        9 Jo on myös kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, JOKA EI TEE HYVÄÄ HEDELMÄÄ, siis HAKATAAN POIS ja heitetään tuleen."

Matt.27
        15 Oli tapana, että maaherra juhlan aikana päästi kansalle yhden vangin irti, kenenkä he tahtoivat.
        16 Ja heillä oli silloin kuuluisa vanki, jota sanottiin Barabbaaksi.
        17 Kun he nyt olivat koolla, sanoi Pilatus heille: "Kummanko tahdotte, että minä teille päästän, Barabbaanko vai Jeesuksen, jota sanotaan Kristukseksi?"
        18 Sillä hän tiesi, että he kateudesta olivat antaneet hänet hänen käsiinsä.
        19 Mutta kun hän istui tuomarinistuimella, lähetti hänen vaimonsa hänelle sanan: "Älä puutu siihen vanhurskaaseen mieheen, sillä minä olen tänä yönä unessa paljon kärsinyt hänen tähtensä".
        20 Mutta ylipapit ja vanhimmat yllyttivät kansaa anomaan Barabbasta, mutta surmauttamaan Jeesuksen.
        21 Ja maaherra puhui heille ja sanoi: "Kummanko näistä kahdesta tahdotte, että minä teille päästän?" Niin he sanoivat: "Barabbaan".
        22 Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" HE SANOIVAT KAIKKI: "RISTIINNAULITTAKOON!"
        23 Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta HE HUUSIVAT VIELÄ KOVEMMIN SANOEN: "RISTIINNAULITTAKOON!"
        24 Ja kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, otti hän vettä ja pesi kätensä kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen minä tämän miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."
        25 NIIN KAIKKI KANSA VASTASI JA SANOI: "TULKOON HÄNEN VERENSÄ MEIDÄN PÄÄLLEMME JA MEIDÄN LASTEMME PÄÄLLE".
        26 Silloin hän päästi heille Barabbaan, mutta Jeesuksen hän ruoskitti ja luovutti ristiinnaulittavaksi.

" ja vaikka muslimit olisivat viljelleet juutalaisten alueella 2000 vuotta niin se maa kuuluu juutalaisille, koska Jumala on antanut sen maa-alueen juutalaisille."

Raamatun mukaan (sekä VTn että UTn mukaan) Jumala on täyttänyt lupauksensa maasta juutalaisille jo aikoja sitten, mutta juutalaiset eivät ole täyttäneet omaa osuuttaan. Vieläkään.

Nehemia 9
        7 Sinä olet Herra Jumala, joka valitsit Abramin ja veit hänet pois Kaldean Uurista ja annoit hänelle nimen Aabraham.
        8 Ja sinä HAVAITSIT HÄNEN SYDÄMENSÄ USKOLLISEKSI SINUA KOHTAAN, ja niin sinä teit hänen kanssaan liiton antaaksesi hänen jälkeläisillensä kanaanilaisten, heettiläisten, amorilaisten, perissiläisten, jebusilaisten ja girgasilaisten maan. Ja LUPAUKSESI SINÄ OLET TÄYTTÄNYT, sillä sinä olet vanhurskas.

Heidän huoneensa kansakuntana on siis Jeesuksen mukaan "jäävä hyljätyksi" eli he ovat menettäneet oman erityisasemansa valittuna kansana ja ovat YKSILÖINÄ samalla viivalla kaikkien muiden kanssa, vaikka te valhekristityt kuinka heitä "siunailisitte".

Luuk.13
        34 JERUSALEM, JERUSALEM, SINÄ, JOKA TAPAT profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta TE ETTE OLE TAHTONEET.
        35 Katso, 'teidän huoneenne on JÄÄVÄ HYLJÄTYKSI'.

Ei todellisten kristittyjen mielessä ole enää mitkään maalliset maapläntit, kuten ei ollut edes Aabrahaminkaan mielessä, mutta te valhekristityt tavoittelette kaikkea maallista palvomienne israelilaisten tapaan.

• Anonyymi

"Näistä juutalaisista tuli vähintäänkin yhtä elukoita kuin natsit oli."

Hyvin sanottu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuk.3
        7 Niin hän (JEESUS) sanoi kansalle, joka vaelsi hänen kastettavakseen: "TE KYYKÄÄRMEITTEN SIKIÖT, kuka on teitä neuvonut pakenemaan tulevaista vihaa?
        8 Tehkää sentähden PARANNUKSEN soveliaita hedelmiä, älkääkä ruvetko sanomaan mielessänne: 'Onhan meillä isänä Aabraham', sillä minä sanon teille, että Jumala voi näistä kivistä herättää lapsia Aabrahamille.
        9 Jo on myös kirves pantu puitten juurelle; jokainen puu, JOKA EI TEE HYVÄÄ HEDELMÄÄ, siis HAKATAAN POIS ja heitetään tuleen."

Matt.27
        15 Oli tapana, että maaherra juhlan aikana päästi kansalle yhden vangin irti, kenenkä he tahtoivat.
        17 Kun he nyt olivat koolla, sanoi Pilatus heille: "Kummanko tahdotte, että minä teille päästän, Barabbaanko vai Jeesuksen, jota sanotaan Kristukseksi?"
        19 Mutta kun hän istui tuomarinistuimella, lähetti hänen vaimonsa hänelle sanan: "Älä puutu siihen vanhurskaaseen mieheen, sillä minä olen tänä yönä unessa paljon kärsinyt hänen tähtensä".
        20 Mutta ylipapit ja vanhimmat yllyttivät kansaa anomaan Barabbasta, mutta surmauttamaan Jeesuksen.
        21 Ja maaherra puhui heille ja sanoi: "Kummanko näistä kahdesta tahdotte, että minä teille päästän?" Niin he sanoivat: "Barabbaan".
        22 Pilatus sanoi heille: "Mitä minun sitten on tehtävä Jeesukselle, jota sanotaan Kristukseksi?" HE SANOIVAT KAIKKI: "RISTIINNAULITTAKOON!"
        23 Niin maaherra sanoi: "Mitä pahaa hän sitten on tehnyt?" Mutta HE HUUSIVAT VIELÄ KOVEMMIN SANOEN: "RISTIINNAULITTAKOON!"
        24 Ja kun Pilatus näki, ettei mikään auttanut, vaan että meteli yhä yltyi, otti hän vettä ja pesi kätensä kansan nähden ja sanoi: "Viaton olen minä tämän miehen vereen. Katsokaa itse eteenne."
        25 NIIN KAIKKI KANSA VASTASI JA SANOI: "TULKOON HÄNEN VERENSÄ MEIDÄN PÄÄLLEMME JA MEIDÄN LASTEMME PÄÄLLE".
        26 Silloin hän päästi heille Barabbaan, mutta Jeesuksen hän ruoskitti ja luovutti ristiinnaulittavaksi.

" ja vaikka muslimit olisivat viljelleet juutalaisten alueella 2000 vuotta niin se maa kuuluu juutalaisille, koska Jumala on antanut sen maa-alueen juutalaisille."

Raamatun mukaan (sekä VTn että UTn mukaan) Jumala on täyttänyt lupauksensa maasta juutalaisille jo aikoja sitten, mutta juutalaiset eivät ole täyttäneet omaa osuuttaan. Vieläkään.

Nehemia 9
        7 Sinä olet Herra Jumala, joka valitsit Abramin ja veit hänet pois Kaldean Uurista ja annoit hänelle nimen Aabraham.
        8 Ja sinä HAVAITSIT HÄNEN SYDÄMENSÄ USKOLLISEKSI SINUA KOHTAAN, ja niin sinä teit hänen kanssaan liiton antaaksesi hänen jälkeläisillensä kanaanilaisten, heettiläisten, amorilaisten, perissiläisten, jebusilaisten ja girgasilaisten maan. Ja LUPAUKSESI SINÄ OLET TÄYTTÄNYT, sillä sinä olet vanhurskas.

Heidän huoneensa kansakuntana on siis Jeesuksen mukaan "jäävä hyljätyksi" eli he ovat menettäneet oman erityisasemansa valittuna kansana ja ovat YKSILÖINÄ samalla viivalla kaikkien muiden kanssa, vaikka te valhekristityt kuinka heitä "siunailisitte".

Luuk.13
        34 JERUSALEM, JERUSALEM, SINÄ, JOKA TAPAT profeetat ja kivität ne, jotka ovat sinun tykösi lähetetyt, kuinka usein minä olenkaan tahtonut koota sinun lapsesi, niinkuin kana kokoaa poikansa siipiensä alle! Mutta TE ETTE OLE TAHTONEET.

Ei todellisten kristittyjen mielessä ole enää mitkään maalliset maapläntit, kuten ei ollut edes Aabrahaminkaan mielessä, mutta te valhekristityt tavoittelette kaikkea maallista palvomienne israelilaisten tapaan.

Jeesus otti leivän mursi ja murisi ei tästä kaikille riitä näin tekevät nää Israelin päättäjät eli tapaavat syyttömät lapset vanhukset jne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Näistä juutalaisista tuli vähintäänkin yhtä elukoita kuin natsit oli."

Hyvin sanottu.

Kyll näin on.ja muisti on huono miten kävi 80 vuotta sit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuk.3

Matt.27

Nehemia 9

Luuk.13

Jeesuskin näyttää olleen saatanan kätyri...

• Anonyymi

⭕ Iltasanomien mukaan Päivi Räsänen VASTUSTAA holokaustilakia. Syy on selvä: myös kaikki MUUT kansanmurhien kiistämiset kriminalisoidaan, eli ne, jotka nyt sanovat, että Israel ei suorita kansanmurhaa Gazassa voidaan vetää oikeuteen vaikkapa 10 vuoden päästä. Syynä kansanmurhan kiistäminen. Heti kun laki astuu voimaan, joku taatusti vetää Räsäsen taas oikeuteen, koska hän ei usko Israelin suorittamaan kansanmurhaan.

• Anonyymi

Juutalaisten Jumala KÄSKEE SUORITTAMAAN KANSANMURHAN ja tähän samaan rasistiseen ja valehtelevaan Jumalaan, joka erittäin tarkasti "katsoo henkilöön", vaikka muuta väittää, myös juutalaisia palvovat valehtelevat valekristitytkin uskovat, vaikka muuta väittävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juutalaisten Jumala KÄSKEE SUORITTAMAAN KANSANMURHAN ja tähän samaan rasistiseen ja valehtelevaan Jumalaan, joka erittäin tarkasti "katsoo henkilöön", vaikka muuta väittää, myös juutalaisia palvovat valehtelevat valekristitytkin uskovat, vaikka muuta väittävät.

Siinä historiallisessa tilanteessa se oli pakko. Se oli yksittäistapaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityn mielestä on siis "jossakin tilanteessa" oikeutettua tehdä kansanmurha vielä tänäkin päivänä?

Ehkä voisit esittää joitakin todisteita tämän tueksi kristittyjen Raamatusta UTsta?

Ellet ole tätä mieltä, niin voit kai myöntää, että Israel toimii VÄÄRIN!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kristityn mielestä on siis "jossakin tilanteessa" oikeutettua tehdä kansanmurha vielä tänäkin päivänä?

Ehkä voisit esittää joitakin todisteita tämän tueksi kristittyjen Raamatusta UTsta?

Ellet ole tätä mieltä, niin voit kai myöntää, että Israel toimii VÄÄRIN!

Olet mielisairas. Kukaan ei sanonut, että on oikeutettua tehdä kansanmurha tänään. Ai sinua saatanan riivaamaa uusnatsia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet mielisairas. Kukaan ei sanonut, että on oikeutettua tehdä kansanmurha tänään. Ai sinua saatanan riivaamaa uusnatsia!

Sinä siis tuomitset palestiinalaisten kansanmurhaamisen, johon Israel syyllistyy tällä hetkellä. HYVÄ!

Minä en ole uusnatsi, enkä myöskään vanha natsi, sillä en usko mihinkään rotuoppeihin, joiden mukaan jotkin ihmiset/kansat olisivat muita parempia ja toisten yläpuolella. Uskon myös demokratiaan, ihmisoikeuksiin ja tasa-arvoon, toisin kuin natsit.

Entä sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä ilmenee, että se oli yksittäistapaus?

VTssa on kyllä useampiakin kohtia, joissa juutalaisten Jumala käskee tappamaan kaikki, jopa eläimet. Mitähän pahaa nekin on tehneet?

• Anonyymi

Kansanmurha on pop.

Päivin olisi pitänyt hutkaista Raamulla, että tuossa teille kansanmurhaa.

• Anonyymi

Aloittajan Jumala on ihmisten keksintö, se on satanismia, jolle kaikki keinot ovat mahdollisia." Ihmiset on vain pelinappuloita.

"Elämä on muuttunut keinottelevaksi peliksi ilman sääntöjä ja sisäistä omaatuntoa."

🕳️ Kun Jumala hylätään, kaikki romahtaa
      Jos Jumala on vain ihmisen mielikuvituksen tuote, silloin:

Totuus muuttuu mielipiteeksi

Hyvyys muuttuu hyödyksi

Syyllisyys poistetaan, ei paranneta

Ihmisarvo ei perustu luotuun arvoon, vaan hyötyyn

Tällainen pohja johtaa väistämättä pimeyteen, petokseen ja hengelliseen tyhjyyteen – juuri siihen, mitä kuvailit:
      keinottelua ilman omaatuntoa.

Kaikki brutaalit keinot on taivaassa jo tuomittu, ne on Jumalan olemusta vastaan.

Jumalan olemus: rakkaus ja totuus
      "Jumala on valo, ja hänessä ei ole mitään pimeyttä."
      (1. Joh. 1:5)

"Joka ei rakasta, ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus."
      (1. Joh. 4:8)

• Anonyymi

Sotahan on aina julmaa ja ratsuväki raakaa, sehän on jo todettu vuosituhansien aikana!
      T. Einari Pullinputaalta.

• Anonyymi

Hyvä. Tappakoot toisensa, se ei kiinnosta mua sitten pätkääkään.

• Anonyymi

Se voisit olla sinä, jonka niskaan Israel kylvää ohjuksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se voisit olla sinä, jonka niskaan Israel kylvää ohjuksia.

Ehkäpä hän ja me kaikki muutkin tulemme saamaan vielä Venäjän ohjuksia niskaamme. Mahtaakohan sitten kiinnostaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkäpä hän ja me kaikki muutkin tulemme saamaan vielä Venäjän ohjuksia niskaamme. Mahtaakohan sitten kiinnostaa...

Jos ansaitsemme ne.

Ja ihmiset vain taputtavat karvaisia käsiään, että hyvä juttu.

Se tämän päivän uskoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ansaitsemme ne.

Se tämän päivän uskoa.

Fanitat KD:tä Radio Deitä, Patmosta, IRR-TV:tä ne on kansanmurhan- ja sotarikosten kannattajia. Niile on hyviä ihmisiä kun tehdää hyhyv hyvin pahaa että kännykätkin räjähtelee, se taivaallista ja ihan saatanallista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ansaitsemme ne.

Se tämän päivän uskoa.

"Jos ansaitsemme ne."

Mitä tarkoitat? Meinaatko, että ukrainalaiset, palestiinalaiset tai jotkut muut kansat ovat ansainneet tulla murhatuiksi joidenkin psykopaattien/diktaattorien vallanhimon vuoksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos ansaitsemme ne."

Mitä tarkoitat? Meinaatko, että ukrainalaiset, palestiinalaiset tai jotkut muut kansat ovat ansainneet tulla murhatuiksi joidenkin psykopaattien/diktaattorien vallanhimon vuoksi?

Kumman puolella olet?
        Vakaumus riippuu ja roikkuu sosiaalisesta asemasta, ja alistetusta tilanteesta.

• Anonyymi

Kai ne gazailaiset joutaa tappaa kuleksimasta
      Kuka niitä kaipaa?

• Anonyymi

Tällä hetkellä on paljonkin ihmisiä, jotka ovat huolissaan palestiinalaisista ja heidän tulevaisuudestaan järjestäen mielenosoituksia tuota mieletöntä tappamista vastaan, ellet ole sattunut panemaan merkille...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä hetkellä on paljonkin ihmisiä, jotka ovat huolissaan palestiinalaisista ja heidän tulevaisuudestaan järjestäen mielenosoituksia tuota mieletöntä tappamista vastaan, ellet ole sattunut panemaan merkille...

Ajatelkaa jotka siunaa kansanmurhaa ovat menossa kadotukseen, he elävät väärässä hengessä ovat vastuussa Jumalalle ja osoittavat muillekin väärää tie jopa yllyttävät samalle tappamisen tielle.
        Se on iljetystä Jumalalle ja Jeesuksen ristintyön häpäisyä.
        Ovat kadottaneet evankeliumin ytimen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajatelkaa jotka siunaa kansanmurhaa ovat menossa kadotukseen, he elävät väärässä hengessä ovat vastuussa Jumalalle ja osoittavat muillekin väärää tie jopa yllyttävät samalle tappamisen tielle.
        Se on iljetystä Jumalalle ja Jeesuksen ristintyön häpäisyä.
        Ovat kadottaneet evankeliumin ytimen.

Niinpä.

Matt.25
        31 Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
        32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
        34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
        35 Sillä minun oli NÄLKÄ, ja TE ANNOITTE MINULLE SYÖDÄ; minun oli JANO, ja TE ANNOITTE MINULLE JUODA; minä olin OUTO, ja TE OTITTE MINUT HUONEESEENNE;
        36 minä olin ALASTON, ja TE VAATETITTE MINUT; minä SAIRASTIN, ja TE KÄVITTE MINUA KATSOMASSA; minä OLIN VANKEUDESSA, ja TE TULITTE MINUN TYKÖNI .'
        37 Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
        38 Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
        39 Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: KAIKKI, MITÄ OLETTE TEHNEET YHDELLE NÄISTÄ MINUN VÄHIMMISTÄ VELJISTÄNI, SEN TE OLETTE TEHNEET MINULLE '.
        41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
        42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
        43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
        44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: KAIKEN, MINKÄ OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ YHDELLE NÄISTÄ VÄHIMMISTÄ, SEN TE OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ MINULLE '.
        46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä.

Matt.25
        35 Sillä minun oli NÄLKÄ, ja TE ANNOITTE MINULLE SYÖDÄ; minun oli JANO, ja TE ANNOITTE MINULLE JUODA; minä olin OUTO, ja TE OTITTE MINUT HUONEESEENNE;
        36 minä olin ALASTON, ja TE VAATETITTE MINUT; minä SAIRASTIN, ja TE KÄVITTE MINUA KATSOMASSA; minä OLIN VANKEUDESSA, ja TE TULITTE MINUN TYKÖNI .'
        40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: KAIKKI, MITÄ OLETTE TEHNEET YHDELLE NÄISTÄ MINUN VÄHIMMISTÄ VELJISTÄNI, SEN TE OLETTE TEHNEET MINULLE '.
        45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: KAIKEN, MINKÄ OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ YHDELLE NÄISTÄ VÄHIMMISTÄ, SEN TE OLETTE JÄTTÄNEET TEKEMÄTTÄ MINULLE '.

Näettekö Gazaa nyt?
        Evankeliumissa ei ole kansalaisuuksia vaan yksi Jeesus, siihen ei saa lisä mitään Puhtaaseen Jeesukseen sovinto vereen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näettekö Gazaa nyt?
        Evankeliumissa ei ole kansalaisuuksia vaan yksi Jeesus, siihen ei saa lisä mitään Puhtaaseen Jeesukseen sovinto vereen.

Ei riitä, että juutalaiset tappoivat Jeesuksen ristillä reilu 2000 vuotta sitten, vaan sama murhanhenki vaikuttaa heissä yhä aiheuttaen sen, että nyt he tappavat Hänet Jeesuksen yhä uudestaan ja uudestaan murhatessaan jonkun nälkäisen, janoisen ja sairaan palestiinalaisen lapsen tai aikuisen.

Kaiken, minkä he tekevät näille avuttomille, sen he tekevät JEESUKSELLE, näin sanoo kristittyjen Raamattu UT.

Juutalaisten Raamattu VT sanoo: tappakaa!

Ja hurmahenkiset valhekristityt siunaa tappajia aivan ekstaasissa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei riitä, että juutalaiset tappoivat Jeesuksen ristillä reilu 2000 vuotta sitten, vaan sama murhanhenki vaikuttaa heissä yhä aiheuttaen sen, että nyt he tappavat Hänet Jeesuksen yhä uudestaan ja uudestaan murhatessaan jonkun nälkäisen, janoisen ja sairaan palestiinalaisen lapsen tai aikuisen.

Kaiken, minkä he tekevät näille avuttomille, sen he tekevät JEESUKSELLE, näin sanoo kristittyjen Raamattu UT.

Juutalaisten Raamattu VT sanoo: tappakaa!

Ja hurmahenkiset valhekristityt siunaa tappajia aivan ekstaasissa !

Ethän kaadu kun noin extaasi päällä näyttää olevan.

Mene töihin käsi pois yhteiskunnan taskusta @

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ethän kaadu kun noin extaasi päällä näyttää olevan.

Mene töihin käsi pois yhteiskunnan taskusta @

Kuinkas sinulla on aikaa kommentoida täällä tyhjänpäiväisiä kommenttejasi kesken työpäivän?

Mene töihin!

• Anonyymi

Usein sitä saa mitä tilaa.

Kuka tuon hulluuden aloitti onko se unohtunut.

Mijin tarkoitukzeen tunnelit kaivettiin ja kuka rahoitti häh !
      Nuoria naisia kiljumassa eduskunnan edessä kuka mitäkin huutamassa.
      Milloin joku huutaa zuomen aborttien tähden, eikö 10000 riitä vielä kyltin trkemiseen häh @

• Anonyymi

Mitem hurmahenki ketään tappaa?
      Kyllä ne on fallostelijoita joilla seklfinen henki.

• Anonyymi

Evankeliumin torjuminen = kapina Jumalaa vastaan
      "Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliaisena Pojalle, se ei ole näkevä elämää, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
      (Joh. 3:36)

Tämä ei ole uhkaus, vaan totuuden rakastava ilmoitus.
      Jumala kutsuu kaikkia, mutta Hänen rakkautensa hylkääminen on hylkäämistä elämän lähteestä. Se on syntiä sydämen tasolla – ylpeyttä ja kapinaa Jumalan armoa vastaan.

Miksi kansanmurhat ovat evankeliumin vastaisia?
      1. Evankeliumi on elämän puolesta – kansanmurha on kuoleman työtä.

"Minä olen tullut, että heillä olisi elämä, ja yltäkylläisyys." (Joh. 10:10)
      Jeesus ei tullut tuhoamaan ihmisiä vaan pelastamaan heidät. Kansanmurha on sielunvihollisen teko, joka pyrkii varastamaan, tappamaan ja tuhoamaan (Joh. 10:10a).

Jolla ei ole Poikaa ei ole Isääkään, he ovat pakanoita ulkopuolisia evankeliumille.

• Anonyymi

Islam ei pyri tälläiseen. Se on täysin tälläistä toimintaa vastaan. Juutalaiset ovat kirjan kansaa ja heitä pitää kohdella hyvin ja heille kuuluu oikeus harjoittaa uskontoaan.

• Anonyymi

Kuuluuko uskonnon harjoittamiseen laittomien siirtokuntien rakentaminen sekä kansanmurha?

Jos kuuluu, niin silloin ei pitäisi teeskennellä olevansa demokraattisia arvoja kunnioittava itsekin demokraattinen valtio sekä odottaa aseapua ja taloudellista tukea muilta, vaan olla rehellisesti rasistinen teokraattinen valtio, joka pärjää omillaan Jumalansa tukemana.

Eipä taitaisi kovin kauan "Jumalan silmäterä" porskuttaa näiden omien eväidensä varassa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluuko uskonnon harjoittamiseen laittomien siirtokuntien rakentaminen sekä kansanmurha?

Jos kuuluu, niin silloin ei pitäisi teeskennellä olevansa demokraattisia arvoja kunnioittava itsekin demokraattinen valtio sekä odottaa aseapua ja taloudellista tukea muilta, vaan olla rehellisesti rasistinen teokraattinen valtio, joka pärjää omillaan Jumalansa tukemana.

Eipä taitaisi kovin kauan "Jumalan silmäterä" porskuttaa näiden omien eväidensä varassa...

"Eipä taitaisi kovin kauan "Jumalan silmäterä" porskuttaa näiden omien eväidensä varassa..."

"Jumalan silmäterä" on onnistunut huijaamaan itselleen valtion lobbaamalla demokraattisten maiden poliitikkoja ja käännyttämällä osan kristikunnasta Vanhan liiton "kristityiksi", jotka palvovat juutalaisia ja heidän rasistista Jumalaansa.

• Anonyymi

Ihan sama sekoitaako Jeesuksen puhtaaseen vereen islamia vai juutalaisuutta, puhdas kristinusko saastuu. Ja Raamattu hämärtyy ja Jeesuksen ristintyö häpäistyy, Jeesus aukaisi tien kaikkein pyhimään kaikille kansoille Jumalan luokse.

• Anonyymi

Heh ne on ihmisiä siinä missä muutkin

• Anonyymi

Käytännössä Israel tekee kansanmurhaa.

Tai yrittää voimakkaasti.

• Anonyymi

Valehtelet, Israel suojautuu murhaajiaan vastaan ja tyhjentää Gazan murhaajistaan.

• Anonyymi

Saako tunnelityömaalta somettaa miten usein päivässä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako tunnelityömaalta somettaa miten usein päivässä ?

Ei ne uskalla somettaa, kun pelkäävät niitä hakulaitteita!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehtelet, Israel suojautuu murhaajiaan vastaan ja tyhjentää Gazan murhaajistaan.

Demokraattisissa maissa terroritekoon vastaamista kansanmurhalla pidetään sotarikoksena. Ja lapset eivät ole syyllisiä terroritekoihin, joten mikä oikeuttaa murhaamaan heitä?

Ja jos esittää olevansa demokratia, niin pitäisi silloin myös kunnioittaa demokraattisia arvoja.

Jos ei kunnioita, niin pitäisi jättää mokoma teokraattinen 1-luokan omaisuuskansa/silmäterä omilleen taistelemaan yksin omia "uskontaistelujaan" (lue: korruptoituneen autoritaarisen eliitin valtataisteluja)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demokraattisissa maissa terroritekoon vastaamista kansanmurhalla pidetään sotarikoksena. Ja lapset eivät ole syyllisiä terroritekoihin, joten mikä oikeuttaa murhaamaan heitä?

Ja jos esittää olevansa demokratia, niin pitäisi silloin myös kunnioittaa demokraattisia arvoja.

Jos ei kunnioita, niin pitäisi jättää mokoma teokraattinen 1-luokan omaisuuskansa/silmäterä omilleen taistelemaan yksin omia "uskontaistelujaan" (lue: korruptoituneen autoritaarisen eliitin valtataisteluja)

Israelia on tehnyt vähiten siviiliuhreja kuin mikään toinne valtio ollessaan sodassa vihollisiaan vastaan.

hamas yrittää aikaansaada siviiliuhreja.

Olet saatanan asialla oleva valehtelija.

Jokainen valehtelija on saatanasta.

Todisteet tässä:

https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p102702/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kansanmurhaa ei ole tapahtunut niin että Israel olisi siihen syyllistynyt näiden murhaajiensa suhteen vaan kaltaisesi saatanan asialla olevat valehtelijat niin valehtelevat kuten muslimihamaksen tapoihin kuuluu valehdella jatkuvasti.

• Anonyymi

tässä totuus antisemitistisestä islamista ja kuinka yk on muslimien ostama terrorismia tukeva VALHEELLA toimiva saasta järjestö:

https://www.tv7.fi/arkki/tv7-israel-news/_p102702/

suomi on politiikaltaan antisemitistinen ja se näkyy valheina mediassakin.

• Anonyymi

Ukraina tappanut enemmän siviilejä kuin Israel.

On jo enemmän kuin patologista valehtelua.

Saatanan asialla olemista.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      70
      3139
    2. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      62
      2495
    3. Hei........

Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.
      Ikävä
      56
      2126
    4. Mitä sanoa pituudeksi näillä mittaustuloksilla?

Jos jossain tarttee ilmoittaa pituus sentin tarkkuudella? Mitattu neljästi virallisesti ja mittaustulokset on olleet 1
      Sinkut
      94
      2035
    5. Heilutetaanko peittoa hieman

Heilutetaan peittoa vähän ;3
      Ikävä
      55
      1952
    6. Tilanteesi nyt?

Kysymys otsikossa
      Suhteet
      42
      1584
    7. Kaipaan sua, Ope

Mietin, että ajatteletko sinä minua?..
      Ikävä
      40
      1550
    8. Mä en jaksa suojella sua enää

Oot osa mun tarinaa ja ensirakkaus 🩷🌈 Olisiko niin kauheata, jos muutkin ystävämme tietäisivät? Se on jo niin vanha ”t
      Ikävä
      14
      1253
    9. EU:n uusin idea - jatkossa joudut tunnistautumaan kun katsot PORNOA!

"Pornon katsominen muuttuu täysin Euroopan komissio on kehittänyt sovelluksen, jolla internetin käyttäjä voi todistaa p
      Maailman menoa
      139
      1168
    10. Vuodetvierii

E siitä tulee nyt 50 vuotta oivoi
      Ähtäri
      6
      1083
    Aihe