”Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko." Jeesus Kristus
Matt 26:41
Valvokaa hengellistä tilaanne
13
75
Vastaukset
- Anonyymi
”Valvokaat ja rukoilkaat, ettette kiusaukseen lankeaisi. Henki tosin on altis, mutta liha on heikko.”
- Anonyymi
”Vaken, och bedjen att I icke mån komma i frestelse. Anden är villig, men köttet är svagt."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vaken, och bedjen att I icke mån komma i frestelse. Anden är villig, men köttet är svagt."
”Watch and pray, that ye enter not into temptation: the spirit indeed is willing, but the flesh is weak.”
- Anonyymi
”Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
Luuk 21:36- Anonyymi
”Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä.”
”Men vaken alltjämt, och bedjen att I mån kunna undfly allt detta som skall komma, och kunna bestå inför Människosonen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men vaken alltjämt, och bedjen att I mån kunna undfly allt detta som skall komma, och kunna bestå inför Människosonen."
”Watch ye therefore, and pray always, that ye may be accounted worthy to escape all these things that shall come to pass, and to stand before the Son of man.”
- Anonyymi
”Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Mark 13:37- Anonyymi
”Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!”
”Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
”And what I say unto you I say unto all, Watch.”
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888