”Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko." Jeesus Kristus
Matt 26:41
Valvokaa hengellistä tilaanne
18
169
Vastaukset
- Anonyymi
”Valvokaat ja rukoilkaat, ettette kiusaukseen lankeaisi. Henki tosin on altis, mutta liha on heikko.”
- Anonyymi
”Vaken, och bedjen att I icke mån komma i frestelse. Anden är villig, men köttet är svagt."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vaken, och bedjen att I icke mån komma i frestelse. Anden är villig, men köttet är svagt."
”Watch and pray, that ye enter not into temptation: the spirit indeed is willing, but the flesh is weak.”
- Anonyymi00019
Jeesus tuntee ihmisen läpikotaisin. Siksi Hän kehoitti uskovia valvomaan hengellistä tilaansa.
- Anonyymi
”Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
Luuk 21:36- Anonyymi
”Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä.”
”Men vaken alltjämt, och bedjen att I mån kunna undfly allt detta som skall komma, och kunna bestå inför Människosonen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men vaken alltjämt, och bedjen att I mån kunna undfly allt detta som skall komma, och kunna bestå inför Människosonen."
”Watch ye therefore, and pray always, that ye may be accounted worthy to escape all these things that shall come to pass, and to stand before the Son of man.”
- Anonyymi00017
Anonyymi kirjoitti:
Aamen
- Anonyymi
”Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Mark 13:37- Anonyymi
”Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!”
”Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
”And what I say unto you I say unto all, Watch.”
- Anonyymi00018
Tärkee
- Anonyymi00021UUSI
Hurmahenkisten lahkolaisten hengellinen tila on kauhea.
1. Tim. 4:1
Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi00022UUSI
Sananl. 1:22
"Kuinka kauan te tyhmät hellitte tyhmyyttänne, pitkäänkö, kerskujat, kerskutte, hullut vihaatte tietoa?
Jer. 29:26
'Herra on pannut sinut, Sefanja, pappi Jojadan seuraajaksi valvomaan järjestystä Herran temppelissä ja toimittamaan jalkapuuhun ja kaularautaan kaikki hullut ja hurmahenget, jotka esiintyvät profeettoina.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616