”Valvokaa ja rukoilkaa, ettette joutuisi kiusaukseen; henki tosin on altis, mutta liha on heikko." Jeesus Kristus
Matt 26:41
Valvokaa hengellistä tilaanne
13
66
Vastaukset
- Anonyymi
”Valvokaat ja rukoilkaat, ettette kiusaukseen lankeaisi. Henki tosin on altis, mutta liha on heikko.”
- Anonyymi
”Vaken, och bedjen att I icke mån komma i frestelse. Anden är villig, men köttet är svagt."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Vaken, och bedjen att I icke mån komma i frestelse. Anden är villig, men köttet är svagt."
”Watch and pray, that ye enter not into temptation: the spirit indeed is willing, but the flesh is weak.”
- Anonyymi
”Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä."
Luuk 21:36- Anonyymi
”Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sentähden valvokaat ja aina rukoilkaat, että te mahdolliset olisitte kaikkia näitä välttämään, jotka pitää tapahtuman, ja seisomaan Ihmisen Pojan edessä.”
”Men vaken alltjämt, och bedjen att I mån kunna undfly allt detta som skall komma, och kunna bestå inför Människosonen."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men vaken alltjämt, och bedjen att I mån kunna undfly allt detta som skall komma, och kunna bestå inför Människosonen."
”Watch ye therefore, and pray always, that ye may be accounted worthy to escape all these things that shall come to pass, and to stand before the Son of man.”
- Anonyymi
”Mutta minkä minä teille sanon, sen minä sanon kaikille: valvokaa."
Mark 13:37- Anonyymi
”Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Mutta mitä minä teille sanon, sen minä kaikille sanon: valvokaat!”
”Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Men vad jag säger till eder, det säger jag till alla: Vaken!"
”And what I say unto you I say unto all, Watch.”
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094