V. 2004 W169 A Mersun ongelma.
Mä ja Tiistaina oli tutulla lainassa auto ja ti iltana soitti että käy huonosti päivän parkissa olon jälkeen.
Epäilys oli itsellä että olisi mennyt bensan sekaan Dieseliä, juu ja tiedän että pistooli on isompi, että ei pitäisi olla mahdollista.
Tankattu oli n. 10e lla.
Tankkissa oli bensaa melkein puolillaan ennen hänen tankkausta.
Kun menin autolle, se käynnistyi hyvin ja kohta alkoi yskimään ja savutti.
Pakoputkesta maahan oli tullut musta läikkä, vettä ja nokea?
Sain ehdotuksen että tankkaa täyteen 98 jolloin liuos laimenee, ja tämä auttoi savuamiseen ja se käytännössä loppui.
Moottorin vikavalo palaa myös.
Auton bensaluukun korkki oli jostain syystä kaukana autosta, pojan jäljiltä vai jonkun muun ja mistä syystä, siitä ei tietoa.
Vikakoodiksi perus mittarilla tuli
vikakoodit PO106 imusarjan abs paineanturi, PO171 järjestelmä liian laiha / polttoaine ?! Ei ns. pysyviä koodeja.
Mersukorjaaja katsoi myös koodit ja sanoi että ei käy normisti ja sytytys kunnossa ja vika polttoaine puolella.
Käynnistyy hyvin ja hetken ajon jälkeen kierrokset tippuu ja alkaa nykimään, ei siis sammu mutta hyytyy, jos ajossa sammuttaa virrat ja laittaa takas, niin taas mennään normisti hetken aikaa ja kohta sama toistuu...
Vaihdettiin MAP anturi, ei mitään apua.
Mikä vikana?
W169A MERSUN KÄYNTIONGELMA
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Visit work shop.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165