Mitä sanoo Raamattu miesten pitkästä hiuksista?

Anonyymi-ap

1.Korinttolaiskirje:
11:14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;

1.Korinttolaiskirje:
7:2 mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa, ja kullakin naisella aviomiehensä.

Parturiin ja naimisiin naisen kanssa siis suomeksi sanottuna.

9

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kenelle fariseus Paavali tuossa vinoilee?

• Anonyymi

Onneks oma elämä ei ole noin rajoittunutta. En haluis tuntea ketään lahkoon kuuluvaa, joka toitottais oman elämänsä suurta juhlaa, ja nostaisi päivittäin itsensä jalustalle Jumalan asemaan.

• Paavali oli aikana hörhö, ja esimerkiksi Suomessa tehdään kaikki toisin kuin Paavali oli sanonut. Sinänsä turha tyyppi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Pitää ajatella asiaa käytännön kannalta. Ei pitkien hiuksien kanssa ole hyvää käydä sotaa ja pää hautuu sotilaskypärän alla. Sitten ei ole niin tehokas tappaja ja voi joku siviili jäädä henkiin, jos sotilaan pää käy liian kuumana.

• Anonyymi

tulee siitä , jonka voima oli hiuksissa ja niitä ei saanut leikata

• Anonyymi

jeesus moshing

• Anonyymi

Olisiko marssijärjestys kuitenkin se, että ensin uskotaan Jeesukseen Kristukseen ihmisen syntien sovittajana ja henkilökohtaisena vapahtajana? Raamattu ei kuvaile Jeesuksen hiusten pituutta, joten se lienee aivan sivuseikka, mutta Häneen uskominen on aivan oleellista.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      197
      6861
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2026
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1678
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1380
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      6
      977
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      919
    Aihe