ja vahvistivat opetuslasten sieluja ja kehoittivat heitä pysymään uskossa ja sanoivat: "Monen ahdistuksen kautta meidän pitää menemän sisälle Jumalan valtakuntaan".
Apt 14:22
Monen ahdistuksen kautta
34
219
Vastaukset
- Anonyymi
Vahvistain opetuslasten sieluja, ja neuvoivat heitä uskossa pysymään (sanoen): että meidän pitää monen vaivan kautta Jumalan valtakuntaan tuleman sisälle.
- Anonyymi
och styrkte lärjungarnas själar, i det de förmanade dem att stå fasta i tron och sade dem, att det är genom mycken bedrövelse som vi måste ingå i Guds rike.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
och styrkte lärjungarnas själar, i det de förmanade dem att stå fasta i tron och sade dem, att det är genom mycken bedrövelse som vi måste ingå i Guds rike.
Confirming the souls of the disciples, and exhorting them to continue in the faith, and that we must through much tribulation enter into the kingdom of God.
- Anonyymi
Saatanan enkeli kiusasi Paavalia, ei Jumala ketään kiusaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan enkeli tappoi Paavalin Roomassa. Ei siihen liittynyt mitään rakkautta eikä armoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka niin sanoi, että kiusaisi?
- Anonyymi
”Kuka pitää meitä Kristuksen rakkaudesta eroittaman? vaivako, eli ahdistus, eli vaino, eli nälkä, eli alastomuus, eli hätä, eli miekka?”
Room 8:35- Anonyymi
Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
Vem skulle kunna skilja oss från Kristi kärlek? Månne bedrövelse eller ångest eller förföljelse eller hunger eller nakenhet eller fara eller svärd?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vem skulle kunna skilja oss från Kristi kärlek? Månne bedrövelse eller ångest eller förföljelse eller hunger eller nakenhet eller fara eller svärd?
Who shall separate us from the love of Christ? shall tribulation, or distress, or persecution, or famine, or nakedness, or peril, or sword?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiktiivisen hahmon kuvitellusta rakkaudesta voi päästä eroon, oikealla lääkityksellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fiktiivisen hahmon kuvitellusta rakkaudesta voi päästä eroon, oikealla lääkityksellä.
Tarkoitatko sitä sinun Saunatonttuasi? Tehosiko lääkitys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sitä sinun Saunatonttuasi? Tehosiko lääkitys?
Enpä tiedä saunatontuistasi mitään, lääkitystä en onneksi toistaiseksi ole tarvinnut. Miten on sinun lääkityksesi laita?
- Anonyymi
Jumala ei ketään kiusaa, kuten Paavali opettaa.
Jaak. 1:13
Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
Jaak. 1:14
Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee.- Anonyymi
13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;
15 kun sitten himo on tullut raskaaksi, synnyttää se synnin, mutta kun synti on täytetty, synnyttää se kuoleman.
16 Älkää eksykö, rakkaat veljeni.
- Anonyymi
Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä, eikä kuullut Jeesuksen opetuksia Jeesuksen kanssa kulkeneille apostoleille.
- Anonyymi
Niin on monen/ kaikkien muidenkin uskovien elettävä uskossa, eikä näkemisessä.
Sinunkaltaisesi herjaaja ei voi mitenkään elää Jeesuksen yhteydessä, koska harjoittamasi herjasynti pitää sinut erossa Jumalasta. Ymmärrätkö TS? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on monen/ kaikkien muidenkin uskovien elettävä uskossa, eikä näkemisessä.
Sinunkaltaisesi herjaaja ei voi mitenkään elää Jeesuksen yhteydessä, koska harjoittamasi herjasynti pitää sinut erossa Jumalasta. Ymmärrätkö TS?Tänä lopun ajan rajun eksytyksen aikana on silmät pidettävä auki ja järki tallessa, eikä pidä sokeasti mennä lampaiden vaatteissa liikkuvien lahkosusien syliin.
1. Piet. 5:8
Pitäkää mielenne valppaana ja valvokaa. Teidän vastustajanne Saatana kulkee ympäriinsä kuin ärjyvä leijona ja etsii, kenet voisi niellä. [Luuk. 22:31; 2. Kor. 2:11; 1. Tess. 5:6]
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]
- Anonyymi
Paavalia kiusasi hänen saamansa Saatanan enkeli, paha henkiolento, jota ei otettu pois miehestä rukouksista huolimatta. Turha niistä kiusoista on Jumalaa syyttää, pitäisi mennä peilin eteen.
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.- Anonyymi
Miehelle kävi itselle juuri niin kun toivoi toisille tekevänsä.
1. Tim. 1:20
Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.
Luuk. 6:31
"Niin kuin te tahdotte ihmisten tekevän teille, niin tehkää te heille.
[Matt. 7:12] "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ovat Hymeneus ja Aleksander, jotka minä olen antanut Saatanan haltuun, kuritettaviksi, etteivät enää pilkkaisi.
[Matt. 7:12] "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.Paavali ei elänyt päivääkään Jeesuksen seurassa, eikä kuullut Mestarin opetuksia.
Se kostaantui hänelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
[Matt. 7:12] "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille.Sinulla on todella paha Paavali-fobia Teuvo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on todella paha Paavali-fobia Teuvo.
Ketähän Teuvoa tarkoittanet. Edesmenneellä Teuvo Sunilla tuskin ainakaan on enää mitään fobioita.
- Anonyymi
Ehkäpä juuri silloin.
- Anonyymi
Sellaisiakin Raamatun versioita on olemassa, joissa Jeesuksen itsensä puhumat kohdat on kirjoitettu punaisella värillä. Se korostaa, ketä meidän on kuuleminen ja totteleminen.
Jeesus: "Jokainen, joka kuulee NÄMÄ MINUN SANANI JA TEKEE NIIDEN MUKAAN, on kuin järkevä mies, joka rakensi talonsa kalliolle." - Anonyymi
Sellaiset saarnamiehet kannattaa kiertää kaukaa, joissa on Saatanan enkeli.
Älä mene sellaisten lahkosaarnaajan kaadettavaksi ja käsien alle mitään henkilahjoja vastaanottamaan.
Älä ole liian kerkeä panemaan käsiäsi kenenkään päälle, äläkä antaudu osalliseksi muiden synteihin. Pidä itsesi puhtaana.
Mutta Pyhä Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja. - Anonyymi
Älä mene silmät ummessa lahkolaisten käsittelyyn ja hurmoskokemuksia saalistamaan.
Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.- Anonyymi
Kannattaa mennä tavalliseen vanhaan kirkkoon ja sinnekin takapenkkiin.
Saarn. 4:17
Varo jalkasi, kun menet Jumalan huoneeseen. Tulo kuulemaan on parempi kuin tyhmäin teurasuhrin-anto, sillä he ovat tietämättömiä, ja niin he tekevät pahaa.
- Anonyymi
Paavali taisi itse aiheuttaa monelle niitä ahdistuksia.
Saatanan enkeli antoi Paavalille valtavat fyysiset voimat ja nyrkkeilijän lahjat, joilla hän pelotteli ihmisiä.
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Nyrkkeily oli siihen aikaan tappolaji. - Anonyymi
Paavali alisti ja ahdisti monia naisiakin. Uhkasi kunniaväkivallalla, jos naiset eivät pidä huntua ja burkaa ja ole vaiti seurakunnassa
1. Kor. 11:6
Sillä ellei vaimo anna itsiänsä peittää, niin kerittäkään myös hänen hiuksensa; vaan että se on ruma, että vaimon pitäis keritty eli ajeltu oleman, niin peittäkään päänsä.
1. Kor. 14:34
naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo- Anonyymi
Sellainen epäjumala näillä itseään muka "Jeesuksen omiksi" väittävillä.
- Anonyymi
Paavali lietsoi naisvihaa. Se asenne ja oppi uppoaa moniin lahkolaismiehiin, jotka alistaa naisia.
- Anonyymi
Jeesus tykkäsi kun naiset puhuvat hänelle ja naisilla on hiukset näkyvissä ja naiset voi käyttää meikkiä ja hajuvesiä.
Jeesuksen opetukset kannattaa ottaa uskon perusteeksi, Jeesus on paras esikuva kaikissa uskonasioissa. - Anonyymi
Jossakin lahkoissa jopa kunniamurhaa ja verikostoa perustellaan ja oikeutetaan Paavalin opeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3446857Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574843Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit291947MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241762