Ahdas portti, kaita tie taivaaseen

Anonyymi-ap

”Menkää ahtaasta portista sisälle. Sillä se portti on avara ja tie lavea, joka vie kadotukseen, ja monta on, jotka siitä sisälle menevät;
mutta se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.”
Matt 7:13,14

25

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Menkäät ahtaasta portista sisälle; sillä se portti on lavia ja avara tie, joka vie kadotukseen, ja niitä on monta, jotka siitä sisälle menevät;
      Ja se portti on ahdas, ja tie kaita, joka vie elämään, ja harvat ovat, jotka sen löytävät.

• Anonyymi

Gån in genom den trånga porten. Ty vid och bred är den väg som leder till fördärvet, och många äro de som gå fram på den;
        och den port är trång och den väg är smal, som leder till livet, och få äro de som finna den.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gån in genom den trånga porten. Ty vid och bred är den väg som leder till fördärvet, och många äro de som gå fram på den;
        och den port är trång och den väg är smal, som leder till livet, och få äro de som finna den.

Enter ye in at the strait gate: for wide is the gate, and broad is the way, that leadeth to destruction, and many there be which go in thereat:
        Because strait is the gate, and narrow is the way, which leadeth unto life, and few there be that find it.

• Anonyymi

Mitä enemmän muita onnistuu herjaamaan, sitä paremmin portista itse pääsee läpi.

Joskin se on vain oma itse luotu illuusio.

• Anonyymi

Herjat vievät harjoittajansa helvettiin. Älä siis mene sinne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herjat vievät harjoittajansa helvettiin. Älä siis mene sinne!

me kaikki tulemme tänne ahtaasta portista 🤣

• Anonyymi

Moni menee mieluummin helvettiin!

• Anonyymi

Hirvittävä valinta!

• Anonyymi

minä menenkin ankkalinnaan ja tapaan siellä aku ankan

• Anonyymi kirjoitti:

minä menenkin ankkalinnaan ja tapaan siellä aku ankan

Aku Akka Rules OK.🦆🇺🇸👍

• Anonyymi

Pelastuksen voi löytää.

” Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
      että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;”
      Apt 17:26,27

• Anonyymi

Oikea Jumala on kaukana ihmisistä.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen. [2. Moos. 33:20; Ps. 102:28, 104:2; Joh. 1:18]

Room. 10:20

Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

aurinko on jumala totta , ilman auringon energiaa emme olisi hengissä

• Anonyymi

Hurmoslahkoissa kitarakuorot soittaa, seireenit laulaa helmiporteista ja kultaisista kaduista. Kerberokset heittää ihmisiä sisälle.

Ensin uhri kaadetaan ja sitten käännetään ja viedään luolastoon, eikä pois päästetä.

• Anonyymi

mikä on se kameli menee neulansilmästä läpi 🤣🤣🤣

• Anonyymi

Ei pakanoilla ole mitään asiaa kultaisille kaduille kävelemään. Kaikki siellä pyhässä kaupungissa ovat Israelin 12 heimon jälkeläisiä.

Ilm. 21:12

siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat ISRAELIN LASTEN kahdentoista sukukunnan nimet;

Ilm. 21:21

Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.

Ilm. 21:14

Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.

• Anonyymi

Ilm. 7:4

Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista ISRAELIN LASTEN sukukunnista:

• Anonyymi

Kyl se viimeinen tuomio määrää kummasta portista sinne mennään!

• Anonyymi

Israelin lasten kohtalo on hyvä. Jumala pelastaa heidät lopulta kaikki. Ei hän kutsumustaan ja valintaasa kadu eikä muuta.

1. Sam. 15:29

Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi."

Room. 11:26

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Israelin lasten kohtalo on hyvä. Jumala pelastaa heidät lopulta kaikki. Ei hän kutsumustaan ja valintaasa kadu eikä muuta.

1. Sam. 15:29

Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi."

Room. 11:26

Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.

Siksi Saatana lahkoapureineen vihaa Juutalaisia ja heille annettuja Jumalan käskyjä ja lupauksia ja siunauksia.

Raamatun mukaan muiden kansojen ja ihmisten kohtalot määräytyy paljon sen mukaan, miten he kohtelevat Israelin kansaa ja Juutalaisia. Israel-boikotit on pahasta.

Sak. 2:12

Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. [5. Moos. 32:10; Ps. 17:8]

• Anonyymi

Aivopesua taas.

• Kaita tie Thaimaaseen!🛤🛣 Kun itse Thaimaan kuningas tahtoo olla sun vieraanas...🐘👑👍

• Anonyymi

Eikös se Azusinkatukin ollut punaisten lyhtyjen katu?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikös se Azusinkatukin ollut punaisten lyhtyjen katu?

Ol se.🚨🚨

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      111
      6916
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      388
      6577
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      65
      3317
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      128
      2869
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2460
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      35
      1940
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1834
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      21
      1697
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1367
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1257
    Aihe