En halua terheystietojani jakeluun enkä nettiin. Onko mahdollista kieltää Kanta? Vastaamo hyvä esimerkki tietojen kaappauksesta.
Pääseekö enään lääkäriin missä ei Kantaan kirjata.
4
59
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Kantakirjaukset on korvaamattomat sitten, kun et itse enää muista, mitä olet sairastanut ja milloin. Tällä on suuri merkitys tulevien sairauksiesi hoidon kannalta.
Että sinun tietojasi leviteltäisiin ja julkaistaisiin on äärimmäisen epätodennäköustä.- AnonyymiUUSI
Jos on sairaiuksia, niin hyvä lääkärin tietää toimenpiteistä, lääkkeistä ja menneestä. Muta jos on perusterve ja flunssa ym tavallisia sairauksia sairastanut niin eipä niillä kirjsustiedoilla merkitystä. Voi kieltää jakelun. Jokaisessa käydyssä yksikössä on tiedot. Vaikeaa on käydä hoidossa etteikö kantaan kirjata - ulkomailla. Lääkärit kun eivät voi enää määrätä läkkeitä ilman kantaa.
Kyllä jonain päivänä voi kaikki tiedot joku r.....ä kaapata , kiristää varakasta sairastelijaa ym. Mutta voi ydinpommikin räjähtää ...
- AnonyymiUUSI
Minua ei haitta että leikkaukseni ja murtuneen varpaani tiedot leviää vaikka koko maailmaan. Tietenkin jos on umpi hullu mielenterveys potilas niin silloin haluaa esittää normaalia ja salata vaikka kyllähän ne asiat näkee jokainen muutenkin että miten sairas mielen terveys on.
- AnonyymiUUSI
Kaikki eivät ole sinä eivätkä kaikki halua olla niin avoimia. Ymmärrän aloittajan huolen. Jos vaikka kuppaa tai hiviä sairastat....olet raiskattu, abortoitu, kärsinyt mielenterveysongelmista, impotenssista , virtsan/ulosteen karkailusta, bulimiasta han mistä vaan arkaluontoisesta asiasta . Niitä vaan on arkaluotoisia asioita vaikka ei toisen mielestä pitäisi olla, koska elämää tää on ja kaikkea on mutta kun ihmiset ovat niin pieniä aivokääpiöitä. Aika hurja geissi se Vastaamon juttu oli ja niitä tulee lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645