Monoteistit, yksijumalaisat tietenkin haluavat että tarinat siinä kirjassa mihin uskovat olisivat totta, he tukevat ja edesauttavat "oppikirjansa oppeja" Jos siinä heidän pyhässä kirjassa lukee että maailma täytyy itkusta ja hammasten kiristelustä, kärsimyksestä, verijoista ja rutosta, niin tietenkin he edesauttavat ja tukevat, eivät vastusta tuohon johtavaa kehitystä.
Siksi se "liitto jumalan" lapsentappajan kanssa kanssa, siis ympärileikkaus missä miehen herkkyys ja omatunto silvotaan on heille hyvä, katsokaas pahuus auttaa menestymään pahuudessa.
Ilmestyskirjan opetuslapset
Anonyymi-ap
1
74
Vastaukset
- Anonyymi
Monet haluaisivat hallita totuutta ja antaa siitä lausuntoja. Haluaisivat, mutta eivät ymmärrä asioita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774632- 1801917
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161091- 351036
- 78943
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848