Eikö muita tapoja

Anonyymi-ap

Eikö JT ole muita tapoja hankkia jäseniä kuin ovilla kiertely?

14

242

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellainen jeesuksen ja raamatun suosittelema keino on. Eli siinä käytetään koivuhalkoa tms. astaloa. Sillä -kolminaisuuden kunniaksi- vedetään kolme nasakkaa iskua kupoliin, niin 99 % varmuudella henkilö kyselee missä on lähin jt sali, ja että onhan siellä iso lahjalaatikko, mihin voin työntää rahani.

• Anonyymi

Väitetään että ovityö olisi poissa muodista.

Kenttätyöraporttia ei tarvitse tehdä

Entä kenttätyömuistiinpanot ?

Jimi teki pöyristyttävän löydön rappukäytävästä - IL esittelee Jehovan todistajien salaiset merkinnät
      Jehovan todistajien ovelta ovelle kiertävät saarnaajat kirjaavat muistiin osoitteiden, nimien ja käyntitietojen lisäksi puhelinnumeroita, äidinkieliä, seksuaalisia suuntautumisia, uskontoja ja terveystietoja.
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201807272201098602

• Anonyymi

Hyvä vaan, jos ovityö on poissa muodista. On kauhea epäsuhta, kun JT ovat ovella ykkösissä, ja itse on lumpuissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä vaan, jos ovityö on poissa muodista. On kauhea epäsuhta, kun JT ovat ovella ykkösissä, ja itse on lumpuissa.

Jos käyvät, niin kysy kuinka lumput on kirjattu ?

JT:t eivät puhu rappioalkoholisteille, koska he haisevat pahalle, kertoi ex - jt.

Lisäksi he halveksivat Pelastusarmeijaa, koska siellä rappioalkoholistille annetaan "saippuaa, soppaa, ja hengellisyyttä"

• Anonyymi

Ovelta ovelle työ tiedetään tehottomaksi käännynnäisten hankkimisessa. Sen pääasiallinen motivaatio onkin sitouttaa todistajia. Kun työskentelee jonkin asian hyväksi ja pyrkii opettamaan sitä muille, ei niin helposti kyseenalaista sitä. Muutkin kultit vaativat jäseniään levittämään sanomaa, vaikka tietävät hyvin, ettei sitä juuri kukaan ota vastaan.

• Anonyymi

Mutta ovityö on maksuton.
        Ja vaikea mokomaa olisi millään konstilla tyrkyttää normaalille ihmiselle
        Lahkoon langenneet ovat yleensä yksinäisiä (juuri muuttanut paikkakunnalle,
        perhe hajonnut ...)

Ja joskus ovityöstä tulee jackpot, tavataan vanhuuden heikoksi kehittynyt yksinäinen, jolla kirjoitutetaan testamentti

• Anonyymi

Minä en käy ollenkaan ovityössä. Siellä pitää olla niin hienoissa vaatteissa.

• Anonyymi

Kyllä on kuulemma muitakin tapoja uusien iloisten JT rekrytointiin.
      Alkaisivat avaamaan salin ovensa kiinnostuneille kolkuttaville.

Vuosia olen jo pyrkinyt heihin liittymään ja kasteella iloisen uuden persoonan itselleni saamaan, tulemaan yhdeksi yhteydessä.
      Alkaa lahjoittamaan ja tunteilemaan.

Olen laittanut netissä yhteydenottopyyntöjä, (kukaan ei ota) käynyt kärryvahteja tervehtimässä maailmallisuudesta luopumiseni mahdollisuuksia kartoittaen (katsovat vaan kengänkärkiään).
      Jopa kirrrjastossa olen käynyt sinne tuntitöihin kehotetuilta kyselemässä, että miten ihmeessä olisin kelvollinen heidän iloiseen seuraansa liittymään.

Mutta kun ei, pelkkää anelevan katseenkin väistelyä ja kiinnostuneisuuteni karttelua pois kävellen olen saanut vastineeksi.
      Tein jopa äo- testin millä halusin hakeutumistani edistää, mutta sen tuloksen esitellessäni vanhin kärryvahti sanoi, että tuo 72-3 ei riitä.
      Sen pitäisi olla vähintään 70.

Mitä nyt sitten neuvoksi kun se maailmanloppukin lähestyy ja on ilmeisesti jo kohtapuoliin tulossa, ja minä olen ateistina täällä lahkolaisten joukossa pelastuksesta ulkona.

• Anonyymi

" Alkaisivat avaamaan salin ovensa kiinnostuneille kolkuttaville. "

-Niinpä, kun eivät avaa.

Ollessani kävelyllä iski tarve, vessaan. Huomasin siinä sellaisen valtakunnansalin, menin nopeasti ja koputin. Kun ovi avattiin, kysyn saisiko käydä vessassa. No, ovi vedettiin kiinni.

Mutta nyt oli tarve jo niin pitelemätön, etei auttanut muu kuin laskea housut kinttuun ja tehdä tarpeensa siihen paikkaan. Kyllä nolotti poistuessa

• Anonyymi

Ovelta ovelle, on Raamatun kehotus!

• Anonyymi

Anonyymi 2025-05-23 12:04:27 "Ovelta ovelle, on Raamatun kehotus!"

Luukas 10:7 " Älkää siirtykö talosta taloon."

• Anonyymi

Missä kohtaa tällainen kehoitus annetaan?

• Anonyymi

Kärryjen vartiointi on toinen, mutta se lienee varattu hyvin mukana oleville.

• Anonyymi

Minä en kehtaisi seistä missään kärryjen vieressä. Täytyy olla hikipinko JT, joka sellaista haluaa tehdä. Kannattaa olla vähän huonommin mukana, niin ei joudu kärryjen vireen seisomaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      190
      3554
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2217
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2210
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2072
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1491
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      460
      1202
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1063
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      59
      1004
    Aihe