Tuommoinen sauna höpinä, se edellinen oli tasokasta laatua
Ruotsin valinta oli lähellä sitä kun suomelta osallistui
pertti kurikan nimipäivät ja sijoittui 16. sijalle
Ennen sitä spekuloitiin että voittihan lordikin..
2015 Kilpailun voitti Ruotsin edustaja Måns Zelmerlöw kappaleellaan "Heroes".
Eli nyt 2025 ruotsi teki laadullisesti "pertti kurikat " ja ei ihan tiiviimpään kärkene yltänyt, oliko 4 ??
Suomen dannyn panema roska esitys toki jäi myös alhaiselle sijalle kuten kuuluukin.
Tiesin heti että ruotsi täysin vailla mahdollisuuksia
8
95
Vastaukset
- Anonyymi
tuoki kehitysvamma kurika esitys oli niin ääretöntä pohjaa että se laittaa epäilyksen varjon MISTÄ Tulee ne äänestys tulokset ..
suomessakin esim. goldielocks vaikka on hirveää määkymistä ja oksetuksen oksetus olisi ollut monin verran Erikaa parempi valinta ns. viisu esityksenä.. - Anonyymi
Voit tehdä pahvista kruunun, ja tussilla kirjottaa siihen " Ennustaja/ tietäjä". Olet sen ansainnut!
🤴🏽 - Anonyymi
Aloituksesta tihkuu naisviha.
Liekö äitistään johtuvaa?- Anonyymi
Minä näen faktoja ja kritiikkiä.
Kansan arvostelua pitää kestää.
stay out of kitchen, if y cant stand heat vai miten se meni?
Eikö 4/37 ole aika lailla kärkipäässä??
- Anonyymi
Zelmerlöwin huutolaulu Heroes ei ollut juuri mitenkään hieno. Ja nythän ukko oli ottanut nokkaansa kun KAJ valittiin ehdokkaaksi. Itteään kehuu kilpailuhenkiseksi mutta kuitenkin voitto olisi kuulunut varmaan oikeasti hänelle - tekopyhä.
No ottivathan monet Ruotsissa nokkiinsa niistä mainioista Prisman mainoksista muka kuninkaallista perhettä loukkaavana...:( - Anonyymi
Ei sitä voittajankaan ulinaa enää kukaan vapaaehtoisesti kuuntele.
- Anonyymi
kaikkiha aikoje alusta asti karmeaa kuraa viisu voittajat ja osallistujat
semmoista "pakkopullaa"
israel joskus voitti hallelujaa kappaleella
siinä papukaijana hoki vain hallelujaa muutaman minuutin?
kuka semmoista enempiä kuuntelee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685