Tahtoisin olla parempi ihminen.
Rakastaa enemmän teoissa kuin sanoissa.
Vaalia hyvyyttä, kohdata.
Omistaa viisautta ja harkintaa.
Tahtoisin osata piilottaa kärsimyksen, kyyneleet, ahdistuksen ja pelon ettet näkisi, olen vain ihminen.
Lightning
Hyvä ihminen
28
528
Vastaukset
- Anonyymi
Katsoitko auroraborealis eruroviisuja?
Sovinnon eleenä sinulle tämä kipale,jos loukkaannuit minuun, again.
Zoē Më - Voyage
LightningKatsoin klo 00 asti.kiitos tosta biisistä. Niillä on hieno musiikkivideo. Tykkäsin eilenkin ku tuli telkkarista, mutta Erika kauniimpi.
- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Katsoin klo 00 asti.kiitos tosta biisistä. Niillä on hieno musiikkivideo. Tykkäsin eilenkin ku tuli telkkarista, mutta Erika kauniimpi.
Niin sehän on makuasia mikä ulkousesti ketäkin viehättää. Loppuviimein se kauneinkin kukka kuihtuu ajan myötä. Mielestäni tämä laulu soi kauniimmin sisimpääni.
Lightning Anonyymi kirjoitti:
Niin sehän on makuasia mikä ulkousesti ketäkin viehättää. Loppuviimein se kauneinkin kukka kuihtuu ajan myötä. Mielestäni tämä laulu soi kauniimmin sisimpääni.
LightningJoo, mä en kehtaa Erikan laulusta mitään sanoa.kaikki tietävät mitä aihetta se käsitteli.ja lapset kylillä rallattaa'ich kommea"...
Noloa.- Anonyymi
Joo, mä en kehtaa Erikan laulusta mitään sanoa.kaikki tietävät mitä aihetta se käsitteli.ja lapset kylillä rallattaa'ich kommea"...
Noloa.Seksuaalisuus sinänsä ei ole minulle aiheena tabu. Se ei tosin ole itselleni kovin tärkeä osa elämää loppujen lopuksi.
Seksuaalisuus sinänsä ei ole minulle aiheena tabu. Se ei tosin ole itselleni kovin tärkeä osa elämää loppujen lopuksi.
LightningNiin.ei mullekaan. Mutta hämäävää että noin julkisesti lauletaan orgasmista.
"Mä tuun sun mukana"...mielenkiintoista? Toivottavasti ymmärrät sarkasmini.- Anonyymi
Niin.ei mullekaan. Mutta hämäävää että noin julkisesti lauletaan orgasmista.
"Mä tuun sun mukana"...mielenkiintoista? Toivottavasti ymmärrät sarkasmini.Eikö se ole kuitenkin hänen asiansa ja ongelmansa, jos se on ongelma? Minulle se ei ole ongelma.
Eikö se ole kuitenkin hänen asiansa ja ongelmansa, jos se on ongelma? Minulle se ei ole ongelma.
LightningMua ei kiinnosta Erikan v****u, eikä hän muutenkaan naisena.en ole lesbo.
Mutta sitä naiseuttaan hän tuo jatkuvasti esiin.se ei ole ongelmani millään tavoin mutta ei kiinnosta. Ymmärrätkö eron?auroraboreallis kirjoitti:
Mua ei kiinnosta Erikan v****u, eikä hän muutenkaan naisena.en ole lesbo.
Mutta sitä naiseuttaan hän tuo jatkuvasti esiin.se ei ole ongelmani millään tavoin mutta ei kiinnosta. Ymmärrätkö eron?Ps.Oon käsittänyt tähän asti että nuo lateksit ja dominaleikit kuuluvat kulloisellekin parille kahdenkeskiseen juttuun.
Sillai mä haluan pitää sen.
Homotkin kohtaan ihmisinä.välttelen ajatella sitä mitä ne keskenään puuhaavat, nuo homot.homo on muutakin kuin seksiasiat.
Työkaveri...harrastuskaveri jne.
Kunnioitan ihmisten yksityisyyttä.
Ja varjelen omaani.
Siksi sivu vaihtuu jos siellä on lateksieerika puhumassa siitä miten hän muuttaa maailmaa.- Anonyymi
Mua ei kiinnosta Erikan v****u, eikä hän muutenkaan naisena.en ole lesbo.
Mutta sitä naiseuttaan hän tuo jatkuvasti esiin.se ei ole ongelmani millään tavoin mutta ei kiinnosta. Ymmärrätkö eron?En ole ajatellut sinun olevan lesbo.
Ihmisillä on monenlaisia mielipiteitä asioihin. Se juuri tekee meistä yksilöitä, että ajattelemme eri tavoin asioista.
Oletko vihainen minulle jostakin?
En ole ajatellut sinun olevan lesbo.
Ihmisillä on monenlaisia mielipiteitä asioihin. Se juuri tekee meistä yksilöitä, että ajattelemme eri tavoin asioista.
Oletko vihainen minulle jostakin?
LightningEn, vain varuillani.en tiedä mutta tuntuu että panet joskus sanoja mun suuhun.ts.eerika on mulle jokin iso ongelma taikka pelkään että pidät minua lesbona.
En pelkää, eikä Erikan orgasmi ole minulle ongelma.se ei vaan kiinnosta moniakaan.- Anonyymi
En, vain varuillani.en tiedä mutta tuntuu että panet joskus sanoja mun suuhun.ts.eerika on mulle jokin iso ongelma taikka pelkään että pidät minua lesbona.
En pelkää, eikä Erikan orgasmi ole minulle ongelma.se ei vaan kiinnosta moniakaan.Hyvä kuulla, ettei nämä laulajien esiintymisasiat kuitenkaan ole isoja asioita, eihän niiden pidä sitä ollakaan. Euroviisut unohtuu muutenkin puheenaiheina tapahtuman jälkeen kohta puoliin.
Lightning - Anonyymi
En, vain varuillani.en tiedä mutta tuntuu että panet joskus sanoja mun suuhun.ts.eerika on mulle jokin iso ongelma taikka pelkään että pidät minua lesbona.
En pelkää, eikä Erikan orgasmi ole minulle ongelma.se ei vaan kiinnosta moniakaan.Ikävä että koet minun laittavan sanoja suuhusi, ei ollut tarkoituksena.
Me ihmiset olemme enemmän tai vähemmän pahoja. Huomaan jatkuvasti asioita, joissa voisin toimia toisin tai haluaisin toimia toisin. Koen ettei minulla ole välttämättä varaa arvostella, ei sinua tai erikaa. Osaan minä senkin taidon, ihan liikaakin toki, olenhan vain ihminen, siitähän tämä aloitus kertoi...haluaisin oppia.
Ikävä että koet minun laittavan sanoja suuhusi, ei ollut tarkoituksena.
Me ihmiset olemme enemmän tai vähemmän pahoja. Huomaan jatkuvasti asioita, joissa voisin toimia toisin tai haluaisin toimia toisin. Koen ettei minulla ole välttämättä varaa arvostella, ei sinua tai erikaa. Osaan minä senkin taidon, ihan liikaakin toki, olenhan vain ihminen, siitähän tämä aloitus kertoi...haluaisin oppia.
LightningAnnoin sinulle plussapisteen.
- Anonyymi
Annoin sinulle plussapisteen.
Kiitos. En ketjussa kuitenkaan onnistunut sen arvoisesti todellisesti. Tässä ketjussa on paljon kohdaltani kaksinaismoralismia. Jos en olisi laittanut sitä lauluakaan tänne niin...olisi ollut parempi. Se ei ketään auta tai asioita muuta.
Kiitos. En ketjussa kuitenkaan onnistunut sen arvoisesti todellisesti. Tässä ketjussa on paljon kohdaltani kaksinaismoralismia. Jos en olisi laittanut sitä lauluakaan tänne niin...olisi ollut parempi. Se ei ketään auta tai asioita muuta.
LightningMitä sen siis pitäisi muuttaa?minutko?olet kyllä hemmetin hankala ihminen.
- Anonyymi
Mitä sen siis pitäisi muuttaa?minutko?olet kyllä hemmetin hankala ihminen.
Ehkä kommenttini liittyy muuhun kuin kohdistuisi pyrkimykseen muuttaa sinua.
Laitoin sen kipaleen ja huomasinkin jälkeenpäin, että taisinkin ikäänkuin laittaa sen itselleni, ikäänkuin se kertoisikin minulle sitä matkatarinaa myös itseni kanssa, ollen muiden joukossa ja näyttää sisimpäänsä. Asiat ovat monitahoisia.
Koin huijarisyndrooman, että niinkö teinkin siinä...
Ehkä kommenttini liittyy muuhun kuin kohdistuisi pyrkimykseen muuttaa sinua.
Laitoin sen kipaleen ja huomasinkin jälkeenpäin, että taisinkin ikäänkuin laittaa sen itselleni, ikäänkuin se kertoisikin minulle sitä matkatarinaa myös itseni kanssa, ollen muiden joukossa ja näyttää sisimpäänsä. Asiat ovat monitahoisia.
Koin huijarisyndrooman, että niinkö teinkin siinä...
LightningNiin no..minäkin olen tykännyt yhdestä ranskankielisestä,tuollaisesta laulajasta. Ostin sen cd mutta Teemu vaihtoi sen heviin kun kerran kämpillä ryypättiin
Minä arka uskovaistyttö pelästyin.ja tuntui ettei minusta välitetty.
Kerran kirjoitit liljankukasta.lilja on just sun kukka. Vahva,iso, kaunis,ja vahvan värinen.
Mutta samalla vain hauras kukka, muiden joukossa.- Anonyymi
Niin no..minäkin olen tykännyt yhdestä ranskankielisestä,tuollaisesta laulajasta. Ostin sen cd mutta Teemu vaihtoi sen heviin kun kerran kämpillä ryypättiin
Kerran kirjoitit liljankukasta.lilja on just sun kukka. Vahva,iso, kaunis,ja vahvan värinen.
Mutta samalla vain hauras kukka, muiden joukossa.Ihminen voi olla yhtälailla vahva kuin hauraskin.
Toisinaan rohkea, toisinaan haavoittuva.
Elämä hioo ja kivet hioo toinen toistansa.
Monet vuodet vierivät, jäljelle meistä jää jäljet.
Kunnes nekin katoavat hiekan pinnasta ja olemme vain osa historiaa.
Lightning - Anonyymi
Niin no..minäkin olen tykännyt yhdestä ranskankielisestä,tuollaisesta laulajasta. Ostin sen cd mutta Teemu vaihtoi sen heviin kun kerran kämpillä ryypättiin
Mutta samalla vain hauras kukka, muiden joukossa.Olen tässä pohtinut, että minun pitäisi ehkä jostain varata aikaa, missä voisin käydä keskustelua tai omaa pohdintaa jonkun työntekijän kanssa. Lähinnä ehkä oman avioliittoni vaikeuksista ja perhe-elämästä. Minulla on sisäisesti niin paljon ristiriitaisia tuntoja, mutta ei ole mihinkään missä niitä voisi purkaa. Tämä palsta on täysin väärä paikka. Koen tulevani usein väärinymmärretyksi.
Teen tätä paljolti omien sisäisten tuntojeni kanavoimiseen.
Olen tässä pohtinut, että minun pitäisi ehkä jostain varata aikaa, missä voisin käydä keskustelua tai omaa pohdintaa jonkun työntekijän kanssa. Lähinnä ehkä oman avioliittoni vaikeuksista ja perhe-elämästä. Minulla on sisäisesti niin paljon ristiriitaisia tuntoja, mutta ei ole mihinkään missä niitä voisi purkaa. Tämä palsta on täysin väärä paikka. Koen tulevani usein väärinymmärretyksi.
Teen tätä paljolti omien sisäisten tuntojeni kanavoimiseen.
LightningNo jos siltä tuntuu...oon miettinyt monta kertaa kun olen joidenkin esm.leahimn(muistatko ko nikkiä?)kirjoituksia ja omiani että ne on liian raskaita.leahim esim.valitti tuskaansa täällä kun ystävä päätyi itsemurhaan..
Hän purkasi kaiken palstalle ja kaikki olivat tosi järkyttyneitä...niin olisi kaikille ollut parempi että hän olisi puhunut terapeutille joka voi auttaa ja kuunnella...kuin että järkytti ihmisiä huutamalla tuskaansa täällä.kanssakulkijat hänen vieressään kärsivät.
Sama se on sulla älä kuormita läheisiäsi tai itseäsi pohtimalla yksin asioita. Vaikka sulla ei ole nyt juuri kuin ns.normaalia kerrottavaa.voi se olla hyvä tuki.- Anonyymi
No jos siltä tuntuu...oon miettinyt monta kertaa kun olen joidenkin esm.leahimn(muistatko ko nikkiä?)kirjoituksia ja omiani että ne on liian raskaita.leahim esim.valitti tuskaansa täällä kun ystävä päätyi itsemurhaan..
Hän purkasi kaiken palstalle ja kaikki olivat tosi järkyttyneitä...niin olisi kaikille ollut parempi että hän olisi puhunut terapeutille joka voi auttaa ja kuunnella...kuin että järkytti ihmisiä huutamalla tuskaansa täällä.kanssakulkijat hänen vieressään kärsivät.
Sama se on sulla älä kuormita läheisiäsi tai itseäsi pohtimalla yksin asioita. Vaikka sulla ei ole nyt juuri kuin ns.normaalia kerrottavaa.voi se olla hyvä tuki.Itseasiassa nimimerkki on tuttu, mutta en varmaan ehtinyt käydä keskusteluja hänen kanssaan, mutta tutulta kuulostaa.
Huomaan, että minulla on tarve keskustelulle, mutta tämä ei ikäänkuin täytä sitä tarvetta.
Toisaalta ammattiapuakin on saatavilla rajallisten kertojen mukaan. Koen, että tässä on vuosia ollut isoja asioita, jotka ovat kasaantuneet ja koen vaikeana pitää sisällä asioita.
Itseasiassa nimimerkki on tuttu, mutta en varmaan ehtinyt käydä keskusteluja hänen kanssaan, mutta tutulta kuulostaa.
Huomaan, että minulla on tarve keskustelulle, mutta tämä ei ikäänkuin täytä sitä tarvetta.
Toisaalta ammattiapuakin on saatavilla rajallisten kertojen mukaan. Koen, että tässä on vuosia ollut isoja asioita, jotka ovat kasaantuneet ja koen vaikeana pitää sisällä asioita.
LightningHyvin pidät piilossa ne asiat. Et ilmeisesti palstalla tietenkään halua niitä puida.ehkä se olisi hyvä tuki sulle. Pärjäätkö arjessa?ne voi laittaa sulle lääkityksen.mutta et sä ole masentuneenakaan ole esiintynyt.
- Anonyymi
Hyvin pidät piilossa ne asiat. Et ilmeisesti palstalla tietenkään halua niitä puida.ehkä se olisi hyvä tuki sulle. Pärjäätkö arjessa?ne voi laittaa sulle lääkityksen.mutta et sä ole masentuneenakaan ole esiintynyt.
Luultavasti minun persoonani on itsessään ahdistuneisuuteen taipuvainen, luulen, en tiedä. Vaikka lääkitys varmasti tasaisi tunnehuipuja, en ehkä koe haluavani niitä. Minulla on nykyääntasaisempaa kuin ennen. Välillä tulee tunne ettei kestä, mutta ne menee ohitse kyllä. En ole masentunut.
En usko, että palstalaisilla olisi antaa ymmärtämystä. Asiat on monitahoisia ja El iitä pysty ehkä sillö tasolla ilmaista ja en halua uskovien miesten tulevan tarjoamaan Jeesusapuansa. Joskus kun se st oli vielä palstalla ja sain tuoda asioita...niin en tiedä oliko se siitä jakamisesta vai mistä niin koin, että tosi haastavatkin tunnetilat väistyivät, kun vain kertoi, että on menossa sellainen tilanne.
Lightning - Anonyymi
Hyvin pidät piilossa ne asiat. Et ilmeisesti palstalla tietenkään halua niitä puida.ehkä se olisi hyvä tuki sulle. Pärjäätkö arjessa?ne voi laittaa sulle lääkityksen.mutta et sä ole masentuneenakaan ole esiintynyt.
Jos joskus olisi ollutkin ihmisiä, joihin olisi kyennyt luottamaan, niin he ovat aina lähteneet. Eivät ehkä ole kyenneet näkemään, että vaikka olen tuolloin käyttäytynyt haastavasti, koska en ole osannut silloin vielä asioita käsitellä, "olen purrut auttavaa kättä"... he eivät ole ehkä halunneet oikeasti nähdä mitä olen. Luultavasti se on toki ollutkin liikaa pyydetty, enhän sitä kiellä. Se on vain traagista. Kukaanhan ihminen ei loppuviimein omista sitä Jeesusymmärtäväisyyttä kuitenkaan.
Lightning
- Anonyymi
Monikin ihminen osaa jlpa yhdeksän kertotaulun, mutta ei silti tuo sitä esiin joka mahdollisessa paikassa.
Kuinka yksinkertaisia ihmisdt voivatkin olla kun ihan kilpailuksi menee kuka tulee isoimmalla ryminällä !- Anonyymi
En ymmärrä kommenttiasi. Liittyykö aloituksen aiheeseen vai johonkin muuhun?
Lightning
- Anonyymi
Haluaisin, että tietäisit.
Kuulisitko, näkisitkö?
Hyväksyisitkö?
Jos olisit siinä, kertoisin.
"Löysin viimein itseni".
Huomasin minussa olevan niin vahvuutta kuin heikkouttakin.
Välittämistä, välinpitämättömyyttä.
Vihaa ja rakkautta.
Olen tuli ja olen se vesi, joka sen tulen voi sammuttaa.
Olen, olen, olen elossa, olen tässä.
Lightning
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2702282En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n55979- 108960
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81921- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677