Ensin voitin minä,sitten sinä.kolmas kerta toden sanoo....
Aloitin tänään n.klo puoli viisi,ja lopetus on huomenna klo 11.tuleeko siitä 18h paastoa.?Jos nyt tän saisit läpi.se voittaa kuka saa tavoitteensa maaliin.
T.aurora boreallis.
Selef urge! Helluntailainen paasto nro3.
110
648
Vastaukset
- Anonyymi
Jatkoa..selehvi,onko kaikki ok?jälleen klo 17-11.lp.78,5kg ja tavoite 78,3kg.jolloin olen 7 kg pudottanut. Eli en edes puoltakaan tavoitteesta.
- Anonyymi
Olen pitänyt kesäkuun taukoja paastosta, ja paino nousi 79,0->81,8kg.olen kuitenkin paastoilemalla saanut viikossa 3,3kg pois.
Eilen en viitsinyt. Koska tämä on ihan ookoo tulos.
Nyt jatkan.
Sama tavoite:-78,5kg->78,3kg, kuin eilen. Sitten on noin 7kg pudotettu.ja 5 kg turkin matkaa npudotettavaa.siitä eteenpäin en vielä tiedä. 65kg jouluksi?
- Anonyymi
asiaa Raamatusta
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18995697/eraita-jeesuksen-opetuksiaMikä tämän palstan uskovia vaivaa.pitäisi kannustaa mutta nämä lyövät raamatulla päähän! Minä en tee tätä minkään huomion takia vaan siksi että saan tukea.tämä on muuten aika vaikeaa.ja en öljyä hiuksiani!elämäni on tyttäreni sairauden vuoksi yhtä helvettiä!
Eikö Jumala muka ymmärrä.......?- Anonyymi
auroraboreallis kirjoitti:
Mikä tämän palstan uskovia vaivaa.pitäisi kannustaa mutta nämä lyövät raamatulla päähän! Minä en tee tätä minkään huomion takia vaan siksi että saan tukea.tämä on muuten aika vaikeaa.ja en öljyä hiuksiani!elämäni on tyttäreni sairauden vuoksi yhtä helvettiä!
Eikö Jumala muka ymmärrä.......?Niin makaallisoit kuin petaallisoit. Kun kasvattaa jumalattomana lastaansa kieroon eli asiat löytyvät tuon lapsen elämässä hänen ejestään. Omien kasvatusvalintojesi seuraukset ovat nyt tyttäresi kestettävänä ja kärsittävänä.
Mene peilin eteen ja pyyvä anteeksi väärinkasvatustasi tyttäreltäsi ja kerro hänelle että jos voisit aloittaa hänen kasvatuksensa alusta niin se olisi toisenlaista aina omasta esimerkinannollisuujesta lähtijen.
Tämä on oma arvioni tyttäresi nykytilanteesta, voin olla väärässällässäkin, mutta tämä on yleistilanne jokatapauksessa monellisissa yhteiskunnissa, mitä tulee nykysukupolven saaman kasvatuksellisuujen seurauksiin.
Jos lapsellisuutesi ei ole kasvatukselllisuutesi tuotos niin kuka on lapsesi kasvattanut?
Sinua rohkaisten antamaallisoimaan ihtelles anteeksi ja olemaan rehellinen lastasi kohtaan,
Selef Urge - Anonyymi
Mikä tämän palstan uskovia vaivaa.pitäisi kannustaa mutta nämä lyövät raamatulla päähän! Minä en tee tätä minkään huomion takia vaan siksi että saan tukea.tämä on muuten aika vaikeaa.ja en öljyä hiuksiani!elämäni on tyttäreni sairauden vuoksi yhtä helvettiä!
Eikö Jumala muka ymmärrä.......?Jumalan sanaa v.lestadiolaisten Suviseuroissa:
https://www.youtube.com/live/nMhq7rSuOJk?feature=shared
* - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin makaallisoit kuin petaallisoit. Kun kasvattaa jumalattomana lastaansa kieroon eli asiat löytyvät tuon lapsen elämässä hänen ejestään. Omien kasvatusvalintojesi seuraukset ovat nyt tyttäresi kestettävänä ja kärsittävänä.
Mene peilin eteen ja pyyvä anteeksi väärinkasvatustasi tyttäreltäsi ja kerro hänelle että jos voisit aloittaa hänen kasvatuksensa alusta niin se olisi toisenlaista aina omasta esimerkinannollisuujesta lähtijen.
Tämä on oma arvioni tyttäresi nykytilanteesta, voin olla väärässällässäkin, mutta tämä on yleistilanne jokatapauksessa monellisissa yhteiskunnissa, mitä tulee nykysukupolven saaman kasvatuksellisuujen seurauksiin.
Jos lapsellisuutesi ei ole kasvatukselllisuutesi tuotos niin kuka on lapsesi kasvattanut?
Sinua rohkaisten antamaallisoimaan ihtelles anteeksi ja olemaan rehellinen lastasi kohtaan,
Selef UrgeAika jämäkkää ja järeää tavaraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika jämäkkää ja järeää tavaraa.
Totta tosiaan.
Tuossa ei puhu Jumalan Henki vaan tekopyhä Syyttäjä.
Älä ahdistu ja masennu aurorab. Teit parhaasi, sen minkä olet osannut.
Jumala voi pelastaa tyttäresi. 🙂 - Anonyymi
Eikö Jumala muka ymmärrä.......?Jeesus:
"Kavahtakaa, ettette harjoita vanhurskauttanne ihmisten nähden, että he teitä katselisivat; muutoin ette saa palkkaa Isältänne, joka on taivaissa. (----)
"Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.! - Anonyymi
Eikö Jumala muka ymmärrä.......?Jeesus:
"Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa. "
!Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi, etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
Matteus: 6:16-18 - Anonyymi
Eikö Jumala muka ymmärrä.......?Laaihduttaminen ja paasto Herralle ovat eri asioita.
"Sama tavoite:-78,5kg->78,3kg, kuin eilen. Sitten on noin 7kg pudotettu.ja 5 kg turkin matkaa npudotettavaa.siitä eteenpäin en vielä tiedä. 65kg jouluksi?" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus:
"Ja kun paastoatte, älkää olko synkännäköisiä niinkuin ulkokullatut; sillä he tekevät kasvonsa surkeiksi, että ihmiset näkisivät heidän paastoavan. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa. "
!Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi, etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
Matteus: 6:16-18Tässä edellä S:na mitä taitavimmin käyttää Jumalan sanaa surevaa äitiä vastaan, syyllistäen tekopyhiksi hänet sekä heidät, jotka haluaisivat rukoilla tyttärensä puolesta.
Ollaan sitten "tekopyhiä" ja rukoillaan oikein koko kansan edessä:
Herra siunaa auroraa ja hänen tytärtään
Ja varjele heitä.
Herra, kirkasta kasvosi heille
Ja ole heille armollinen!
Herra, käännä kasvosi heidän puoleensa ja
Anna heille Sinun rauhasi,
Nimeen Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen.
Aamen. 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä edellä S:na mitä taitavimmin käyttää Jumalan sanaa surevaa äitiä vastaan, syyllistäen tekopyhiksi hänet sekä heidät, jotka haluaisivat rukoilla tyttärensä puolesta.
Ja varjele heitä.
Aamen. 🤗"Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi, etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
Matteus: 6:16-18
Rukous tyttären puolesta ei ole sama asia kuin julkinen paasto lahiduttamisen syystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tosiaan.
Jumala voi pelastaa tyttäresi. 🙂atkoa..selehvi,onko kaikki ok?jälleen klo 17-11.lp.78,5kg ja tavoite 78,3kg.jolloin olen 7 kg pudottanut. Eli en edes puoltakaan tavoitteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta tosiaan.
Jumala voi pelastaa tyttäresi. 🙂En sitä tarkoittanut vaan ihailin kommentillani rohkeutta sanoa totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä edellä S:na mitä taitavimmin käyttää Jumalan sanaa surevaa äitiä vastaan, syyllistäen tekopyhiksi hänet sekä heidät, jotka haluaisivat rukoilla tyttärensä puolesta.
Ja varjele heitä.
Aamen. 🤗Rukous tyttären puolesta on eri asia, kuin äidin julkinen laihduttamisasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rukous tyttären puolesta on eri asia, kuin äidin julkinen laihduttamisasia.
Tämä on auroran ja selefin välinen keskusteluketju. Julkinen kyllä, mutta aurora on saanut selefiltä tukea laihdutukseensa. Hänellä on monia murheita joita hän kertoo.
Ystävät ymmärtävät häntä. Te helluntairiivaajat vain pilkkaatte. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on auroran ja selefin välinen keskusteluketju. Julkinen kyllä, mutta aurora on saanut selefiltä tukea laihdutukseensa. Hänellä on monia murheita joita hän kertoo.
Ystävät ymmärtävät häntä. Te helluntairiivaajat vain pilkkaatte.Tää on julkinen palsta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävät ymmärtävät häntä. Te helluntairiivaajat vain pilkkaatte.Te helluntairiivaajat vain pilkkaatte.
Pilkkaamista ei ole. Anonyymi kirjoitti:
Totta tosiaan.
Jumala voi pelastaa tyttäresi. 🙂Kiitos
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus:
Matteus: 6:16-18Voitele pääsi?millä?
Anonyymi kirjoitti:
Laaihduttaminen ja paasto Herralle ovat eri asioita.
"Sama tavoite:-78,5kg->78,3kg, kuin eilen. Sitten on noin 7kg pudotettu.ja 5 kg turkin matkaa npudotettavaa.siitä eteenpäin en vielä tiedä. 65kg jouluksi?"Minä paastoilen nyt klo15-11 huomenna. Olen 20h syömättä. Pätkäpaastoksi nimitän tätä jos kiinnostaa
Anonyymi kirjoitti:
"Vaan kun sinä paastoat, niin voitele pääsi ja pese kasvosi, etteivät paastoamistasi näkisi ihmiset, vaan sinun Isäsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."
Matteus: 6:16-18
Rukous tyttären puolesta ei ole sama asia kuin julkinen paasto lahiduttamisen syystä.Olen pyytänyt esirukousta lapseni vuoksi,tällä palstalla. Ja itse rukoilen..
Koko ajan
Alkaa usko hiipumaan vaan.Anonyymi kirjoitti:
Ystävät ymmärtävät häntä. Te helluntairiivaajat vain pilkkaatte.Se on totta. Vasta nyt olen havahtunut tämän palstan joidenkin uskovien kovuuteen ja ilkeyteen,kuten selef joka kuvittelee kaikenlaista minusta ja tyttärestäni.
Pitää omia kuvitelmiaan totuutena.mutta en suutu,masennun.tämä on poikkeustila mun elämässä.
Yritän pitää toivosta kiinni että en antaisi epätoivon vallata.Anonyymi kirjoitti:
Niin makaallisoit kuin petaallisoit. Kun kasvattaa jumalattomana lastaansa kieroon eli asiat löytyvät tuon lapsen elämässä hänen ejestään. Omien kasvatusvalintojesi seuraukset ovat nyt tyttäresi kestettävänä ja kärsittävänä.
Selef UrgeOsaatpa olla ilkeä selef.!mikä oikein luulet olevasi?Jos kerran kasvatuksesta ja jumalattomuudesta kaikki johtuu niin millä selität sen että kaksi muuta lastani ovat vakituisissa ja hyväpalkkaisissa töissä? Minulla on 3 lasta.
- Anonyymi
Voitele pääsi?millä?
Jos ymmärrys ja nöyryys sopisi?
- Anonyymi
Minä paastoilen nyt klo15-11 huomenna. Olen 20h syömättä. Pätkäpaastoksi nimitän tätä jos kiinnostaa
Ei tartte tehdä ittestä numeroa, vai?
- Anonyymi
Olen pyytänyt esirukousta lapseni vuoksi,tällä palstalla. Ja itse rukoilen..
Koko ajan
Alkaa usko hiipumaan vaan.Rukous on hyvä asia. Tää aloitus oli paaston ykkösasiaa.
- Anonyymi
Se on totta. Vasta nyt olen havahtunut tämän palstan joidenkin uskovien kovuuteen ja ilkeyteen,kuten selef joka kuvittelee kaikenlaista minusta ja tyttärestäni.
Pitää omia kuvitelmiaan totuutena.mutta en suutu,masennun.tämä on poikkeustila mun elämässä.
Yritän pitää toivosta kiinni että en antaisi epätoivon vallata.Ei tarvitse kuvitella, kun aloittaja ihan täysillä selitää kilot ja grammat. Käskikö Jeesus tehdä niin? Ei ole viisasta tuoda koko maailman eteen asioitaan. ja kun tuo, niin on turha syyllistää toisia jos kaikki ei ymmärrä kaikkea sotkuja.
- Anonyymi
Osaatpa olla ilkeä selef.!mikä oikein luulet olevasi?Jos kerran kasvatuksesta ja jumalattomuudesta kaikki johtuu niin millä selität sen että kaksi muuta lastani ovat vakituisissa ja hyväpalkkaisissa töissä? Minulla on 3 lasta.
Kukahan se nyt on kiukkuinen?
- Anonyymi
Se on totta. Vasta nyt olen havahtunut tämän palstan joidenkin uskovien kovuuteen ja ilkeyteen,kuten selef joka kuvittelee kaikenlaista minusta ja tyttärestäni.
Yritän pitää toivosta kiinni että en antaisi epätoivon vallata.Jeesus on kyllä luotettava. Ihmisiin turvaava voi aina pettyä.
- Anonyymi
Osaatpa olla ilkeä selef.!mikä oikein luulet olevasi?Jos kerran kasvatuksesta ja jumalattomuudesta kaikki johtuu niin millä selität sen että kaksi muuta lastani ovat vakituisissa ja hyväpalkkaisissa töissä? Minulla on 3 lasta.
Mistä minä tietäisin varmalaa syytä tyyttääreesi huumeonkejeelma ja tai johonkin/jooihinkiin muihhin onkelmiin. Sain vasta eilen sen tiejollisuujen että hänellä on vakava hengejäänsä uhkaavaallisoiva huumeellisteinen onkejeelma.
"Tämä on oma arvioni tyttäresi nykytilanteesta, voin olla väärässällässäkin, mutta tämä on yleistilanne jokatapauksessa monellisissa yhteiskunnissa, mitä tulee nykysukupolven saaman kasvatuksellisuujen seurauksiin."
Tottakai syy voi olla jokin muukin kuin ottamani esimerkit. Itsellänion paastotauko ja olen siirtylöitynyt Petri Paavolan striimeis mainitsemaan syöntisyyksiin eli 16h syömänsällisöimättä ja 8 aikalaisikkunassa syöntillistymä.
Epäilikejäästipästisyyksiseesti eli mukavasti Jumalan siunausta tyttäresi onkelmallisuujen juurisyihin avunsaanti ja sullelliselle rauhaansa syjänmees olipa painollisuutes se tai tuo kilollisuus, olkoon syjänmessäs Herran suomallisoima ilollisuus.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä minä tietäisin varmalaa syytä tyyttääreesi huumeonkejeelma ja tai johonkin/jooihinkiin muihhin onkelmiin. Sain vasta eilen sen tiejollisuujen että hänellä on vakava hengejäänsä uhkaavaallisoiva huumeellisteinen onkejeelma.
"Tämä on oma arvioni tyttäresi nykytilanteesta, voin olla väärässällässäkin, mutta tämä on yleistilanne jokatapauksessa monellisissa yhteiskunnissa, mitä tulee nykysukupolven saaman kasvatuksellisuujen seurauksiin."
Tottakai syy voi olla jokin muukin kuin ottamani esimerkit. Itsellänion paastotauko ja olen siirtylöitynyt Petri Paavolan striimeis mainitsemaan syöntisyyksiin eli 16h syömänsällisöimättä ja 8 aikalaisikkunassa syöntillistymä.
Epäilikejäästipästisyyksiseesti eli mukavasti Jumalan siunausta tyttäresi onkelmallisuujen juurisyihin avunsaanti ja sullelliselle rauhaansa syjänmees olipa painollisuutes se tai tuo kilollisuus, olkoon syjänmessäs Herran suomallisoima ilollisuus.
Selef Urgeasiaa on Selef
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystävät ymmärtävät häntä. Te helluntairiivaajat vain pilkkaatte.Te helluntairiivaajat vain pilkkaatte.
Aikamoista on.
- Anonyymi
Olipa sydäntälämmittävä yhdistelmä. Vähän laihdutuskuulumisia ja siihen perään kuolemansairas tytär. Ei voi kuin ihailla, miten kivasti arjen pienet murheet ja elämän suurimmat tragediat mahtuu samaan hengenvetoon.
- Anonyymi
ketä varten laihduttaa???? Julkisesti???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ketä varten laihduttaa???? Julkisesti???
Turkin ukkoja varten haluaa olla hoikka ?
Ei tule muutakaan mieleen.
Tuokohan sieltä muslimin Suomeen tulisina.
Moni on tuonut ja mustan silmän saanut, jotkut hengestäänkin päässeet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on tuonut ja mustan silmän saanut, jotkut hengestäänkin päässeet.Joo. Ei tuossa aloituksessa näyttäs olevan hätää tyttörestä, vaan ihan omista kurveista???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moni on tuonut ja mustan silmän saanut, jotkut hengestäänkin päässeet.Joo, näköjään nykyajan somekirjoittelu on sitä, että samaan päivitykseen mahtuu kaikki. Turkin matka, laihdutuskuuri ja kuolemaa tekevä lapsi. Tunnelma vaihtelee aurinkorannalta sairaalasänkyyn kuin tv-sarjassa. Onko tämä joku uusi tapa käsitellä elämää, vai vaan tapa pitää yleisö kiinnostuneena? Välillä tuntuu, ettei mikään ole enää liian yksityistä jaettavaksi, kunhan draaman kaari pysyy kasassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näköjään nykyajan somekirjoittelu on sitä, että samaan päivitykseen mahtuu kaikki. Turkin matka, laihdutuskuuri ja kuolemaa tekevä lapsi. Tunnelma vaihtelee aurinkorannalta sairaalasänkyyn kuin tv-sarjassa. Onko tämä joku uusi tapa käsitellä elämää, vai vaan tapa pitää yleisö kiinnostuneena? Välillä tuntuu, ettei mikään ole enää liian yksityistä jaettavaksi, kunhan draaman kaari pysyy kasassa.
Olet oikeassa.
Jos aloittaja olisi aidosti hädissään lapsestaan, luulisi et ois pyytäny rukousta?
Nyt oma minä oli ykkössijalla, laihduttaminen. Ei hätää lapsesta.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, näköjään nykyajan somekirjoittelu on sitä, että samaan päivitykseen mahtuu kaikki. Turkin matka, laihdutuskuuri ja kuolemaa tekevä lapsi. Tunnelma vaihtelee aurinkorannalta sairaalasänkyyn kuin tv-sarjassa. Onko tämä joku uusi tapa käsitellä elämää, vai vaan tapa pitää yleisö kiinnostuneena? Välillä tuntuu, ettei mikään ole enää liian yksityistä jaettavaksi, kunhan draaman kaari pysyy kasassa.
Siltä näyttää. Aloittajan ykksösasia on oma juttu. Ei hätä tyttärestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo. Kyseessä on jopa jokin paastokilpailu?
"Jos nyt tän saisit läpi.se voittaa kuka saa tavoitteensa maaliin.!" kirjoittaa aloittaja.
Joku kumma voitto? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikeassa.
Jos aloittaja olisi aidosti hädissään lapsestaan, luulisi et ois pyytäny rukousta?
Nyt oma minä oli ykkössijalla, laihduttaminen. Ei hätää lapsesta....Hän on toisessa ketjussa pyytänyt rukousta.
Anonyymi kirjoitti:
Moni on tuonut ja mustan silmän saanut, jotkut hengestäänkin päässeet.Itseni ja terveyteni vuoksi.onhan se myös kauniimpaa olla hoikka. Te näkisitte minut mieluummin ihan murusina. Noh..ehkä joku päivä luovutan toivosta kun pahin tapahtuu...säästän lääkkeitäni.joku kaunis päivä en ehkä selviäkkään.
Edes turkin matkan ja pätkäpaastoilunkaan turvin.
Missä te silloin olette?- Anonyymi
Itseni ja terveyteni vuoksi.onhan se myös kauniimpaa olla hoikka. Te näkisitte minut mieluummin ihan murusina. Noh..ehkä joku päivä luovutan toivosta kun pahin tapahtuu...säästän lääkkeitäni.joku kaunis päivä en ehkä selviäkkään.
Missä te silloin olette?Tosi outoa aloittajalta?? Kun tuo tällaiselle palstalla omia yksityisasioitaan, niin ei silloin pidä syytellä kaikkia toisia omista ongelmistaan. Eivät sivulliset ole syyllisiä. Jos ei Raamatun sana ja Jeesuksen neuvotkana kelpaa niin mahdoton onkin tilanne.
- Anonyymi
Itseni ja terveyteni vuoksi.onhan se myös kauniimpaa olla hoikka. Te näkisitte minut mieluummin ihan murusina. Noh..ehkä joku päivä luovutan toivosta kun pahin tapahtuu...säästän lääkkeitäni.joku kaunis päivä en ehkä selviäkkään.
Missä te silloin olette?Vihjaako tuo aloittaja jollain itsetuhoisella? Jo niin on, apua kannattais etsiä, eikä syyllistää toisia ongelmistaan. Jos elämän voima pitää keksiä turkin matkoista ja pätkäpaastoista, misssä silloin on Herra???
- Anonyymi
Aurora, vietä hyvä loma, äläkä piittaa pilkkaajista. Hienoa, että olet onnistunut laihduttamaan.
- Anonyymi
Pilkkaajia ei täälä näy, mut tervettä arviointia. Lapsi ei tunnu olevan ykkösasia, vaan onnistuminen laiduttamaan... ja miksi`?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkkaajia ei täälä näy, mut tervettä arviointia. Lapsi ei tunnu olevan ykkösasia, vaan onnistuminen laiduttamaan... ja miksi`?
Pa*kat. Haluatte vain lyödä lyötyä, jolla on monia ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pa*kat. Haluatte vain lyödä lyötyä, jolla on monia ongelmia.
Onko viisasta lainkaan, että tuo ittensä tapetille??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko viisasta lainkaan, että tuo ittensä tapetille??
Uhrin syyllistämistä. Tämähän teiltä käyp.
Aurora pyytää apua ystäviltään netissä.
Kettuilijoiden ei tarvitsisi vastata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kettuilijoiden ei tarvitsisi vastata.Aloittaja aloituksessaan vain kehui omaa paastoaan. Ei apua ja rukousta. Ei kaikki voi tietää kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kettuilijoiden ei tarvitsisi vastata.Tää ei ole yksityispalsta. Ystäviltä voi pyytää apua ilmakin, ilman torven toitotusta. Matteus 6:1-2.
- Anonyymi
Helluntailainen paasto nro3.
Raamattu, siis jeesus ei opettanu helluntailaista paastoa....- Anonyymi
Jeesu kyllä vastasi eräälle aidille, jolla lapsi pahassa jamassa. Matteus 15:22-28.
- Anonyymi
Amerikan filadelfiassa näkee mitä huumeet tekee ihmiselle.
Suuri puisto täynnä nuokkuvia puolikuolleita.- Anonyymi
Niin.nyt on tyttö ollut pari päivää selvä ja syönyt.
Jospa hänelle syttyisi motivaatio parempaan.
Toivon sitä. - Anonyymi
Niin.nyt on tyttö ollut pari päivää selvä ja syönyt.
Hienoa. Ja kiitos Jumalalle. Hän on vastannut rukouksiin.
- Anonyymi
No jopas on hiljaista tällä kertaa. Missä viipyy palstan oma pyhä kolmiyhteys: Usko Toivonen, Seutulainen ja mystinen mjh (joka yleensä ehtii paikalle nopeammin kuin hätäkeskus)? Eikö nyt kukaan kaiva Raamattua kainalosta ja aloita hengellistä monologia, kun on kuitenkin tarjolla koko buffet: laihdutusahdistus, Turkin matkakuume JA lapsen kuolemanvarjo? Luulisi jo yhdellä noista käynnistyvän kommenttirukousketjun. Mutta ei, tyhjää huutaa palsta kuin kirkko arki-iltana. Outo rauha.
- Anonyymi
Niin näkyy. Mut täähän on ihan yleinen palsta, joten kaikkee siihen mahtuu. Kuka nyt mitäkin.
- Anonyymi
Ei rukoilu ja paasto ole mitään teatteria, ihmisten edessä. Rukoilla voi ja pitääkin, kutenJeesus opetti:
"Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei rukoilu ja paasto ole mitään teatteria, ihmisten edessä. Rukoilla voi ja pitääkin, kutenJeesus opetti:
"Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa. Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle."Outo ilmiö tuo aloitus tosiaan. Kuin jokin kaksinottelu, jossa paastosta julkisesti kilpaillaan?
Ei todellakaan kuulu Raamatun neuvoihin paastoamisesta..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo ilmiö tuo aloitus tosiaan. Kuin jokin kaksinottelu, jossa paastosta julkisesti kilpaillaan?
Ei todellakaan kuulu Raamatun neuvoihin paastoamisesta.....Niin. Laihdutuskuureja kyllä kertoillaan, mediat täynnä. Se on muotihitti. Mutta Raamatun paastoasia ei oo samaa sorttia.
- Anonyymi
Aamun saavutuksia: Kävin just paskalla. Ennen: 83,4 kg. Jälkeen: 82,9 kg. Tavoite: olla jumalainen 79 ilman luopumista pullasta tai ihmisarvosta.
Jos joku kysyy mun dieettiä: Kuitua, kahvia ja kyykkyasento.- Anonyymi
Tähänkö se johtaa, kun aloitus on itsekeskeistä kilojen ja grammojen listaa....
- Anonyymi
Aloitus ja sisältö aika ikävää luettavaa. Ei aloituksesta selvinny millä tavalla ongelmissa aloittaja on? Ei siis asiallista moittia kirjoittajia, jotka lukivat vain paastosta kertovan.
Aloittaja näyttäs olevan avun tarpeessa kuten itse toteaa. Mutta tällaiset palstat ovat aika huono vaihtoehto? Jumalaan turvaava kyllä saa Häneltä apua ja voimia.
Sitä rukoillen! - Anonyymi
Milloin aurorab lähdet sinne Turkkiin? Oletko viikon? 🙂
Hyvää matkaa!- Anonyymi
Elokuun vika sunnuntaina.me ollaan 17päivää. Ja kiitos 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin Turkissa ei ehkä ole liian kuuma. Nythän Välimerellä on kova helle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole itse koskaan käynyt Turkissa, mutta aikoinaan Israelissa monta kertaa. Myös mm. Kreikassa, myös Italiassa. Pari vuotta sitten olin elokuun alulla Italian Calabriassa, lähellä Sisiliaa. Oli melkoisen lämmin.
Turkissa olisi mukava käydä. Anonyymi kirjoitti:
En ole itse koskaan käynyt Turkissa, mutta aikoinaan Israelissa monta kertaa. Myös mm. Kreikassa, myös Italiassa. Pari vuotta sitten olin elokuun alulla Italian Calabriassa, lähellä Sisiliaa. Oli melkoisen lämmin.
Turkissa olisi mukava käydä.Kiitos viestistä. Mä oon ollut monta kertaa viron risteilyllä, mutta etelässä olin viimeksi kolmetoistavuotiaana.mulle tää matka on eräs rukousvastauksista.aattelin kun toiset uskovat käyvät just Israelissa ym.ja rukoilin että mäkin tahdon.ja sitten yksi ystäväni kysyi. Hän on käynyt Alanyassa muutaman kerran vuodessa.
- Anonyymi
Kiitos viestistä. Mä oon ollut monta kertaa viron risteilyllä, mutta etelässä olin viimeksi kolmetoistavuotiaana.mulle tää matka on eräs rukousvastauksista.aattelin kun toiset uskovat käyvät just Israelissa ym.ja rukoilin että mäkin tahdon.ja sitten yksi ystäväni kysyi. Hän on käynyt Alanyassa muutaman kerran vuodessa.
Juu, tuota Alanyaa on kehuttu. Ehkä itsekin vaikka ensi vuonna yrittäisin päästä. Itselläni on tänä kesänä rahat tiukalla.
Kerroin kait keväällä, että sain vyöruusun jalkaani? Nyt on heinäkuulla eka rokotus sitä vastaan, ettei uusiudu: n. 250€ ja syksyllä kait toinen, saman hintainen, yht. 500 euroo!
Turkkilaiset ovat kait hyvin ystävällistä väkeä, vaikka ovatkin paljolti muslimeja. On siellä kait paljon ortodoksikristittyjäkin, luulisin. - Anonyymi
Kiitos viestistä. Mä oon ollut monta kertaa viron risteilyllä, mutta etelässä olin viimeksi kolmetoistavuotiaana.mulle tää matka on eräs rukousvastauksista.aattelin kun toiset uskovat käyvät just Israelissa ym.ja rukoilin että mäkin tahdon.ja sitten yksi ystäväni kysyi. Hän on käynyt Alanyassa muutaman kerran vuodessa.
Viro on muuten mielenkiintoinen maa, sieltä löytää virolaista muinaiskulttuuria, pitävät kiinni perinteistään, joita Suomessa ei enää vaalita.
Kävin viime kesänä kiertomatkalla Hiidenmaalla ja Saarenmaalla ja se oli upea kokemus. Suosittelen sullekin! Anonyymi kirjoitti:
Juu, tuota Alanyaa on kehuttu. Ehkä itsekin vaikka ensi vuonna yrittäisin päästä. Itselläni on tänä kesänä rahat tiukalla.
Kerroin kait keväällä, että sain vyöruusun jalkaani? Nyt on heinäkuulla eka rokotus sitä vastaan, ettei uusiudu: n. 250€ ja syksyllä kait toinen, saman hintainen, yht. 500 euroo!
Turkkilaiset ovat kait hyvin ystävällistä väkeä, vaikka ovatkin paljolti muslimeja. On siellä kait paljon ortodoksikristittyjäkin, luulisin.Kyllä terveydellä rahastetaan..törkeää.se on vaan pakko maksaa.
Juu,mun ystävä kertoi että Istanbulissa he eivät anna hotellihuonetta parille jos ei ole vihkitodistus mukana..
Ja muutenkin rauhallista kuuluu olevan.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos vaan! Mulla on kanssa jo tiedossa että lähden ajelemaan mökiltä keskillisestä Suomellisesta kohti Helsinkijä johonkin aikaan päivällisest sen jälkeen kun oon ollut siellä aika tarkalleen 2 viikkoa.
Täällä Helsinkissä kärpänen lentelee Jumalan mulle lainaamas olohuoneellises. Se pitää kovaa ääntä. Etei se vaan ole paarma. Joo, mut nyt kauppaan täyventämään salaatiantosta.
Kannattaa on jämäkänä ja jutella onkelmassa olevan tyttäres kanssa ihan kunnolla silmiin katoen ja kysyen että mikä hänen isoin onkelmansa on, miksi hänellä on tarve huumeilla saaha peittymään jotakin? Onko hänellä tyhjä olo, johon huumetta imee, kysy ja laita vastaamaan totuus.
Oon rukoillut kuten monet muutkiin ovat hänenkällisyytensä puolesta että saisi riippuvuutensa voitettua huumehiisiin. Mullakin ollut joskus nikotiiniriippuvuus ja tiijän mitä se on kun joutuu kärsimään 31 vrk päästä irti sen kijuttavast otteest. Mutta se kannattiloitsi ehjottamaloitsisesti. Elämä ilman huumehiisii riippuvuuksii olis Herras Jeesukses kaikein vapainta vapautta mitä tässä elämäs tarjollisel on.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsos vaan! Mulla on kanssa jo tiedossa että lähden ajelemaan mökiltä keskillisestä Suomellisesta kohti Helsinkijä johonkin aikaan päivällisest sen jälkeen kun oon ollut siellä aika tarkalleen 2 viikkoa.
Täällä Helsinkissä kärpänen lentelee Jumalan mulle lainaamas olohuoneellises. Se pitää kovaa ääntä. Etei se vaan ole paarma. Joo, mut nyt kauppaan täyventämään salaatiantosta.
Kannattaa on jämäkänä ja jutella onkelmassa olevan tyttäres kanssa ihan kunnolla silmiin katoen ja kysyen että mikä hänen isoin onkelmansa on, miksi hänellä on tarve huumeilla saaha peittymään jotakin? Onko hänellä tyhjä olo, johon huumetta imee, kysy ja laita vastaamaan totuus.
Oon rukoillut kuten monet muutkiin ovat hänenkällisyytensä puolesta että saisi riippuvuutensa voitettua huumehiisiin. Mullakin ollut joskus nikotiiniriippuvuus ja tiijän mitä se on kun joutuu kärsimään 31 vrk päästä irti sen kijuttavast otteest. Mutta se kannattiloitsi ehjottamaloitsisesti. Elämä ilman huumehiisii riippuvuuksii olis Herras Jeesukses kaikein vapainta vapautta mitä tässä elämäs tarjollisel on.
Selef UrgeLisäys tarkennus: Lähjen sunnuntaina 31.8 . 2025jKr ajjamaan takas mökki-himaallisuus.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef UrgeMeille ei kuulu, miksi tytär käyttää huumeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meille ei kuulu, miksi tytär käyttää huumeita.
Niinpä. Mutta kukahan sen tiedon on julkiseksi tuonut? Jos tytön äiti, se on ikävä juttu. Tyttö ei varmaan tahtos että julkisesti repostellaan hänen riippuvuuksiaan? Jokaisella pitäs olla oikeus ykistyisyyden suojaan. Mut ei aloittaja sitä liene pohtinut. Viisaus ei asu kaikissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Mutta kukahan sen tiedon on julkiseksi tuonut? Jos tytön äiti, se on ikävä juttu. Tyttö ei varmaan tahtos että julkisesti repostellaan hänen riippuvuuksiaan? Jokaisella pitäs olla oikeus ykistyisyyden suojaan. Mut ei aloittaja sitä liene pohtinut. Viisaus ei asu kaikissa.
Me emme tiedä hänen nimeään, joten hän on rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Me emme tiedä hänen nimeään, joten hän on rauhassa.
Ikävä kyllä se tieto on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä se tieto on.
Jos sinä tiedät, niin me muut emme tiedä. Pidä se tieto omanas.
Te kaiken aikaa vain syytätte ja lyötte auroraa. Antakaa hänen olla rauhassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te kaiken aikaa vain syytätte ja lyötte auroraa. Antakaa hänen olla rauhassa.Netti on julkiinen foorumi. Aloittaja on ihan itse vastuussa ongelmistaan, turha syyllistää sivullisia. Joka tahtoo olla rauhassa, ei nosta itseään näytille....Hän on vahingoittanut sekä itseään että tytärtään. Pitää kestää tekojensa seuraukset, eikä osoitella sormella sivullisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te kaiken aikaa vain syytätte ja lyötte auroraa. Antakaa hänen olla rauhassa.Se on ihan yleisessä tiedossa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on ihan yleisessä tiedossa...
WTF?täällä mä elelen perheeni keskellä...muita ei näy..muutama ystävä seurakunnassa ja muutama muuten vain...
Sinä et kuulu elämääni, miten voisit siitä jotain tietää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
WTF?täällä mä elelen perheeni keskellä...muita ei näy..muutama ystävä seurakunnassa ja muutama muuten vain...
Sinä et kuulu elämääni, miten voisit siitä jotain tietääMoni tietää, vaikka ei täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et kuulu elämääni, miten voisit siitä jotain tietää"Niin.nyt on tyttö ollut pari päivää selvä ja syönyt."
Äitisi kertoi julkisella palstalla.
- Anonyymi
Rouva pyhitetty painonpudottaja ja ensikertalainen Turkin-matkaaja,
Jos lihakset kiristyvät kuin Herran rangaistus ja kilot karisevat kuin synti saarnastuolissa – oletko aivan varma, ettet ole jo valmiiksi haudan partaalla? Me täällä Haudanvakava™ Hautauspalvelussa olemme paneutuneet erityisesti kalpean kauneuden ja viimeisen silauksen asiantuntemukseen.
Turkkiin aikuisena – mikä riemu! Mutta muistathan, että aurinko polttaa syntisetkin, ja kebab voi olla kuolemaksi. Kun suunnittelet bikinikautta, me valmistaudumme sinunkin varallesi – kaiken varalta.
Ja vaikka elämä olisi uusi ja keventynyt, meillä on tilaa niillekin, jotka haluavat poistua kevein askelin, henkäyksen ohuina. Meillä ei ole kiire. Odotamme. Nöyrästi. Hartaasti. Mustin käsin ja hiljaisin sydämin.
Jos matka viekin vielä elävien kirjaan, niin siunattu olkoon sekin – mutta kun aika koittaa, löydät meidät. Ei lentokentältä, vaan hiljaisemmasta terminaalista.
Haudanvakava™
Hiljaisesti. Hartaasti. Hautaan asti.
✝
Hauturi Haudanvakava
(Ent. Ilkka)
Päivystää 24/7 – myös helteellä.- Anonyymi
r.i.p.
- Anonyymi
Hupsista vain? Helluntailainen paastoko?
- Anonyymi
Auroran paasto on ihan tavallinen laihdutuspaasto.
Selef on sotkenut mässäilyynsä myös uskonnon. Aurora ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef on sotkenut mässäilyynsä myös uskonnon. Aurora ei.Huvittavaa ja säälittävää aloittajan julkisen huomion metsästys. Jeesus ei neuvonut paastoamaan ihmisten nähden ja itseä nostaen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef on sotkenut mässäilyynsä myös uskonnon. Aurora ei.Osannet lukea? Otsikko näin:
Sii - helluntailainen paasto. Nro 3
Näkys olevan jokin kilpailu jonkun Selef urgen kanssa? - Anonyymi
Onx jotku helluntaijohtajat julistanu tällast paastoo????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onx jotku helluntaijohtajat julistanu tällast paastoo????
Ei oo tietoo. Taitaa olla ihan aloittajan hömppää???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tietoo. Taitaa olla ihan aloittajan hömppää???
Auroran paasto ei ole uskonnollinen. Kaiken aikaa valehtelette hänestä ja syyllistätte, antaen väärää todistusta. Luuletteko te, ettette koskaan joudu näistäkin kirjoituksistanne, jokaisesta sanastanne vastaamaan?
Hän on pyrkinyt laihduttamaan itseään ja on saanut tukea ainoastaan selefiltä.
Tehän ette tue ja nosta ketään, vaan lyötte ja nimenomaan heikkoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osannet lukea? Otsikko näin:
Sii - helluntailainen paasto. Nro 3
Näkys olevan jokin kilpailu jonkun Selef urgen kanssa?Ok. Tuo kylläkin on totta.
Aurora ei tajunnut minkälaisen otsikon laittoi.
No, nyt tajuaa, kuten moni muukin.
Vaihdetaan, Aurora ketjua! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Tuo kylläkin on totta.
Vaihdetaan, Aurora ketjua!Ok!sopii mulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auroran paasto ei ole uskonnollinen. Kaiken aikaa valehtelette hänestä ja syyllistätte, antaen väärää todistusta. Luuletteko te, ettette koskaan joudu näistäkin kirjoituksistanne, jokaisesta sanastanne vastaamaan?
Tehän ette tue ja nosta ketään, vaan lyötte ja nimenomaan heikkoja.Selef urge! Helluntailainen paasto nro3.
Tuossa aloittajan otsikko: paasto.
Rehellistä olisi kirjoittaa: lahdutuskuuri, laidutusohjelma. painonpudotus.
Aloittaja vastaa sanoistaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Tuo kylläkin on totta.
Vaihdetaan, Aurora ketjua!Olis ollu rehellinen ja laittanu miten kilot ja grammat katoo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän ette tue ja nosta ketään, vaan lyötte ja nimenomaan heikkoja.Tässä ei lyödä heikkoja, vaan aloittajan ylpeys ei kestä.
- Anonyymi
TURKKI on ainakin ennen ollut suomihuoraajilla ykkösmaana. Se huoraamisen piilottamattomuus tuli esille erittäin selvästi kaikille. Suomalaishuora oli tiedossa ja taitaa olla edelleenkin siitä että heitä tulee lähestyä koska ovat siellä yleensä panetuttamassa itseään.
- Anonyymi
Kaikenlaista tietoa sinullakin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleisesti tiedossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi on hömö selefvin juttuja.
- Anonyymi
pitää paikkaansa. lentokoneessa suurin osa on naisia. Huomattavan paljon naiskaksikkoja. Muutama mies mukana silloin panemansa naisen kanssa matkalla. Naisia yksin matkalla, jokunen harva mies yksin matkalla.
Naisia matkustajista Turkin lentokoneessa ehkä 90 prosenttia. Saman voi todeta lentokentälläkin menemällä katsomaan ketkä jonottelevat Turkin lennolle ja laskea heistä prosenttiluvut sukupuolista.
- Anonyymi
Paasto on paasto.
Ei laihdutuskuuri.
Eikä varsinkaan temppu etsiä huomiota, kuten aloittaja.
Kyllä ihmiset paastoavat.
Uskovatkin, mutte eivät tee siitä teatteria ja numeroa.
Jos joku loukkaantuu totuuteen ja kiukustuu, se on ihan oma ongelmansa. - Anonyymi
Suomi24 palsta on myös laihduttamisen ja painonhallinnan juttuihin.
https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/painonhallinta - Anonyymi
Aika outo aloitus??
Jos helluntailainen paasto on, että esittelee yksityisiä laihdutusjuttuja, turistimatkaa, lapsensa riippuvuusongelmia.... ja sit ärsyyntyy jos kaikki ei lähde mukaan tällaiseen tetteriin - niin Luoja varjelkoon tuon tason paastoista!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 163471
Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?
Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit212372En tullut, koska käytit päätäsi.
Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m321965- 181881
- 821858
- 261582
- 291450
Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?
Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui361427Miten lasketaan?
Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.91394Hyvää Huomenta Rakas Neiti
Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies111334