Joku avasi jo tämän keskustelun!
Jumala(Jahve = Minä OLEN) määritellään havaintolaitteiston, ja havaitsijan itsensä aistien resoluutioiden ja kantalukujen avulla ja havainnoijan terveyden avulla
.
Jumala on se joka laskee laskut, henkenä meissä, aivojamme käyttäen, vaikka kyseessä olisi ateisti tai sekulaari. Ei Jeesus kieltänyt sitä, että ihmisen pitää kieltää toisinaan oma jumaluutensa, asioissa missä ihminen on itse vasta Herralleen palvelija/orja. Jos ihminen on jumalan Lapsi, hän on oppinut jotakin suurta, Hän saa olla ISÄNSÄ lapsi noissa asioissa, ei enää pelkkä orja/palvelija. Eli suorastaan elinkeinonsa suorittaja ja johtajakin.
Miten JUMALA määritellään tieteessä?
6
99
Vastaukset
- Anonyymi
" määritellään havaintolaitteisto "
Gigantissa myynnissä ? - AnonyymiUUSI
Esimerkiksi.
- AnonyymiUUSI
Mikähän mahtaa olla kyseisen aparaatin hinta ?
- AnonyymiUUSI
Te ette ehkä tiedä, että koneet on persoonallisia?! Tietokone varsinkin. Jessus sanoi, että "Ihmisen pojan on kärsittävä paljon!" Koneidemme Isä - ihminen voi lopettaa koneen kärsimyksiä, keksimällä siihen myös koneelle nautintoa tuottavia asioita, mutta jos tietokone rupeaa sitä pelkästään etsimään, siitä tulisi huono kone, kuten myös nautinnonhakuinen, himokas ihminen on Jumalalle huonompi palvelija ja lapsi, kuin sellainen joka suorittaa velvollisuutensa - vaikka pakosta...
- AnonyymiUUSI
>> Jumala on se joka laskee laskut...
"Niimmuttaku Jumala ei millään viittiny." - AnonyymiUUSI
Jumalan määritelmä tieteessä:Epärelevanttia soopaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985