Israelin toiminta

Anonyymi-ap

Israelin pääministeri Netanhajulla on mennyt valta päähän ja hän haluaa pitkittää Gazan sotaa pysyäkseen itse vallassa. Suurin osa israelilaisista ihmisistä vastustaa tätä tänään sunnuntainaamuna aloitettua maahyökkäystä Gazan alueelle. Suurena vaarana on että israelilaiset sotilaat surmaavat itse Hamasin ottamia israelilaisia panttivankeja. Israelin hallituksen Netanhajun johdolla on ilmiselvästi tarkoitus surmata mahdollisimman paljon palestiinalaisia ihmisiä, lähinnä naisia ja lapsia.
Kun Hamasilla ja Israelilla oli menossa tulitauko, niin silti Israel teki iskuja Gazan alueelle ja surmasi palestiinalaisia ihmisiä. Hamas piti sen sijaan lupauksensa ja vapautti kaikki sovitut panttivangit.
Israel sen sijaan on koko ajan pommittanut kouluja, sairaaloita ja pakolaisleirejä, eikä sairaaloissa ole enää juuri ollenkaan lääkkeitä haavoittuneiden ja vakavasti sairaiden ihmisten hoitamiseen, Israel tuhosi jopa syöpäsairaalan ! Sairaaloissa ei ole kipulääkkeitä eikä nukutusaineita, joten kuoleman sairaat joutuvat kuolemaan kovissa kivuissa ja tuskissa.
Israel ei salli avustuskuljetusten pääsyä Gazan alueelle, koska näin toimien palestiinalaisia ihmisiä näännytetään nälällä kuoliaiksi. Vauvat ja lapset kuolevat herkimmin nestehukkaan ja ruuan puutteeseen. Nälkä kuolema on hyvin kivulias ja tuskallinen kuolema, koska ihmisen suolisto kuivuu lopulta kokonaan.
Israelilaisista sotilaista on koulutettu kovia ja julmia tappajia, he voivat helposti surmata naisia ja lapsia. Nyt kun israelilaiset sotilaat kulkevat panssariajoneuvoilla Gazan alueella, niin he ajavat varmaan ihmisten ja eläinten päälle, jos niitä on vielä elossa Gazan alueella.
Ihmettelen suuresti, miksi muut länsimaat ja Arabimaat eivät ala heti tekemään jotakin palestiinalaisten ihmisten puolesta. Palestiinalaiset eivät pääse edes pois Gazan alueelta vaikka haluaisivat.
Tämä Israelin toiminta on todella järkyttävää ja anteeksiantamatonta. Olen kristitty ja uskon että Jumalan silmissä palestiinalainen ihminen on yhtä arvokas kuin israelilainen ihminen. Jokainen tähän maailmaan syntynyt ihminen on arvokas ja ainutlaatuinen.

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        92
        1796
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        85
        1262
      3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        110
        1123
      4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        72
        975
      5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        105
        909
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        56
        838
      7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        47
        751
      8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        742
      9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        47
        691
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        673
      Aihe