Näin unta jossa kaikki kynnelle kykenevät menivät aamulla töihin ahkeroimaan.
Kukaan ei puhunut p#skatöistä ja kiirehtivät iloisina työn ääreen.
Olipa kummallinen uni.
Näin vihervasemmistolaisen menevä töihin
15
169
Vastaukset
- Anonyymi
Olen tehnyt töitä firmassa jonka parkkipaikalla pari kolme työntekijää istuivat viime hetkeen autoissaan koska kaikkia v1tutt1 mennä sisälle ja aloittaa työt
- Anonyymi
Noita paskatyöpaikkoja on liikaa. Johtaminen hukassa.
- Anonyymi
Minä en ole koskaan nähnyt viisasta oikeistolaispersukokoomukselaista edes unissani.
- Anonyymi
Oli todellakin kummallinen uni.
Mihis töihin meet, kun oikeistohallituksen toimenpiteiden takia työpaikat ovat radikaalisti vähentyneet ja yrityksiä kaatuu joka päivä, kun ihmisillä ei ole varaa ostaa mitään mistään.- Anonyymi
Persuissa tyhmyys tiivistyy.
- Anonyymi
Viinakauppojenkin asiakasmäärä on vähentynyt, mikä kuvaa sitä, että ihmisillä ei todellakaan ole enää rahaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuissa tyhmyys tiivistyy.
Voiko se enään tiivistyä...
- Anonyymi
Työt pitää aloittaa jostakin. Yleensä pohjalta ja pienellä palkalla. Pääjohtajaksi harva pääsee suoraa koulusta.
Tai sitten voi perustaa oman firman ja huomata kuinka helppoo yrittäjillä on. Rahaa tulee ovista ja ikkunoista.- Anonyymi
Persuoikeistolaissadut ovat toiveunia.
- Anonyymi
Oikeistossa on ihan varmasti myös työttömiä.
- Anonyymi
Minä en.On muutakin tekemistä.
- Anonyymi
Kyllä siperia ja Purra opettaa vihervassulle käytöstavat.
- Anonyymi
En ikinä opi oleen kontallaan kieli persussa.
- Anonyymi
Käänne parempaan viivästyy taas työmarkkinoilla – Yksi syy on maahanmuutto
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d5802556-fb9e-43c8-82f3-11d6206837c1
"Ministeriön mukaan näkymä on muuttunut jatkuvasti synkemmäksi keväästä 2023 alkaen. Nyt yksi piirre työmarkkinoissa on, että työikäisen väestön määrä lisääntyy, ja samalla työttömien työnhakijoiden määrä kasvaa."
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11810293
- 525030
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422211Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052058- 261924
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131591Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411392Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24993Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31991Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54977