https://www.sijoittaja.fi/438831/suomi-on-ollut-taantumassa-kaksi-vuotta-ostovoima-sukelsi-ja-kansa-koyhtyi/
ja E autot on suuri riski kun akut maksaa hajotessaan enemmän kuin itse auto---
Syy miksi ostetaan 3000e coralla-lue
5
95
Vastaukset
- Anonyymi
corolla-moktar gubta vihtuilee jos kiljoittaa vaalin
- Anonyymi
Kyllä, kolmen tonnin korolla on suomen ostetuin automalli.
- Anonyymi
Minä ostin käytetyn kolmen kymmenen tonnin sähköauton, uuteen ei eläkeläisellä ole varaa. Minulla taitaa elonpäivät loppua kesken, jos jään odottelemaan suomalaisten tulojen nousua. Nyt on viimeiset hetket vielä vaihtaa auto uudemmaksi. Tuli silti halvemmaksi kuin uusi Corolla, ja ajaminen varsinkin on edullista.
- Anonyymi
Syynä on se, että kaikki hinnat, varot ja maksut ovat maailman korkeimmat. Tavallisella asuntovelallisella ei ole vara edes uneksia uudesta autosta.
- Anonyymi
Karu totuus on että puolet autokannasta on niitä muutaman tonnin ruppanoita. Liikkeellä ne pidetään lähes talkoovoimin, serkun mies vaihtaa öljyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329