Melkisedekin järjestyksen mukaan

Anonyymi-ap

Jeesus oli tosi ihminen , Daavidin poika ja Joosefin poika.

Jeesus ei koskaan kutsunut itseään Jumalaksi.

Luuk. 18:19

Jeesus sanoi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ei kukaan ole hyvä, paitsi Jumala yksin.

Kasteessa Jeesuksesta Kruunattiin ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan
ja kasteessa Jumala tunnusti isyytensä.

Hepr. 1:5

Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?

44

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

• Anonyymi

Joka näkee minut näkee Jumalan - Jeesus. Minä olen I am. Joka tulee minun luokseni sitä minä en heitä ulos. Minä olen I am portti ja ovi . Ei kukaan tule isän luokse muuten kuin minun I am kauttani. I am who I am. Minä se olen.

• Anonyymi

666 kieltää ihmiseksi tulleen Jumalan Jumalan pojan. Siitä sen tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joka näkee minut näkee Jumalan - Jeesus. Minä olen I am. Joka tulee minun luokseni sitä minä en heitä ulos. Minä olen I am portti ja ovi . Ei kukaan tule isän luokse muuten kuin minun I am kauttani. I am who I am. Minä se olen.

Jeesus on nähtävissä Jumalan kanssa taivaassa, ei täällä maan päällä.

Hepr. 8:1

Tulemme nyt asian ytimeen: Meillä on ylipappi, joka on asettunut taivaissa istuimelleen Majesteetin valtaistuimen oikealle puolelle.

Ei Jumala ole ilmestysmajan ja laintaulujen antamisen jälkeen ollut enää nähtävissä täällä maan päällä.

• Anonyymi

Nää satukirjan lukijat saisivat lopettaa fantasia ajatusmaailmansa

• Anonyymi

Miksi "satukirja" Raamattu on kielletty 52 maassa, mutta satukirja Harry Potterin lukemisesta ei joudu vankilaan?

• Anonyymi

Jeesus synnittömänä on ainoa pelastaja sielullesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus synnittömänä on ainoa pelastaja sielullesi.

Mistä sä se sen tiedät onko Jeesus synnitön? Jos tänä päiväkin pystytään peittelemään ihmisten syntejä, miten se on ollutkin pari tuhattavuotta sitten? Sitä paitsi onhan se hiukan epäilyttävää kun Jeesus veti poika kerhoa, johon ei hyväksytty naisia.

• Anonyymi

Jeesus tarkoitti itseään, kun Nikodemus kysyi häneltä kasteen merkitystä.

Lauseessa "joku" liittää puhujan itsensä samaan joukkoon.

Joh.3:5 "Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos JOKU ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan."

Matt. 3:15

Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.

Vanhurskaus=Jumalalle kelpaaminen

• Anonyymi

Johannes 3 Jeesus puhuu itsestään eikä sinusta. Hän puhuu vertauksia niille joilla on peite.

• Anonyymi

Matteus 3:15 kuten hyvin luet siitä vanhaa textiä , kertoo ajasta kun Jeesus oli juuri aloittanut varsinaisen messiastyönsä. Julistaa taivasten valtakuntaa ja tässä ollaan vanhassa liitossa vielä minkä Jeesus käy sovittamaan sitten . Tässä kohtaa ollaan vielä parannuksen kastella elikkä käänny pois pahuudesta kaste. Mutta tässä vasta alkaa Jeesuksen julistus työ ja Johannes on vielä elossa tässä. Johanneksen murhautti murhaajamurjaani Herodes joukkoineen. Herodes oli arabiheimojen kuningas siihen aikaan . Hyvin paha ja ilkeä. Te jotenkin näytätte aina vanhojen textien lukemisen kesken. Ikäänkuin pari lausetta ja piste. Ikävää että juuri teillä on peite että ette näkisi. Tässä Jeesuksen aloittaessa palvelustyötään 2025 vuotta sitten ollaan siellä lähi idässä ja juutalaisten keskellä missä asuu myös arabeja kuin Egyptiä kuin kreikkaa kuin oli Italian vallassa. Siinä se Messias nyt seisoi kaikkien nähden. Mikä luvattu oli. Hän tuli kuten luvattu oli. Maran ATA sinä tulit. Aamen. Tuli. Hän on tässä vielä ihmisenä elossa ihmisten keskellä siellä. Ikävää kertoa mutta hellareille on peite. He jäi tuonne ikäänkuin.

• Anonyymi

Matteus 3 vanhurskaus oli vanhan liiton omavanhurskautta vielä . Tässä alettiin käännyttää parannukseen. Johannes oli se Elias josta oli myös ennustettu joka tuli ennen Jeesusta edelläkävijä. Hän syntyi samoihin aikoihin kuin Jeesus ja on Jeesuksen läheinen ystävä. Jeesus suri kovasti kun Johannes murhattiin. Johannes oli vanhan liiton profeettoja ja eli rukouksessa. Kun Johannes oli kuollut Jeesus suri häntä. Johannes oli se ennustettu Jeesuksen syntymän ajan ja kasvun ajan todistaja " Elias " . Rukouksen mies. Tästä te pahikset ette nyt selviä. Kun Messias Jeesus aloitti tässä varsinaisen tehtävänsä missä te olitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matteus 3 vanhurskaus oli vanhan liiton omavanhurskautta vielä . Tässä alettiin käännyttää parannukseen. Johannes oli se Elias josta oli myös ennustettu joka tuli ennen Jeesusta edelläkävijä. Hän syntyi samoihin aikoihin kuin Jeesus ja on Jeesuksen läheinen ystävä. Jeesus suri kovasti kun Johannes murhattiin. Johannes oli vanhan liiton profeettoja ja eli rukouksessa. Kun Johannes oli kuollut Jeesus suri häntä. Johannes oli se ennustettu Jeesuksen syntymän ajan ja kasvun ajan todistaja " Elias " . Rukouksen mies. Tästä te pahikset ette nyt selviä. Kun Messias Jeesus aloitti tässä varsinaisen tehtävänsä missä te olitte?

Juu ja lahjavanhurskaus tuli vasta Jeesuksen kuoltua pois tästä pahasta maailmasta. Ei sitä ennen. Vääriä opettajia odottaa ne luvatut tuomiot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Johannes 3 Jeesus puhuu itsestään eikä sinusta. Hän puhuu vertauksia niille joilla on peite.

Onko se sellainen lainapeite?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus käytti alussa vertauksia joukoille ja omille opetuslapsille puhuessaan, mutta selitti aina vertauksen mitä e tarkoittaa, ettei kukaan jäänyt epäselvyyden tilaan.

Joh. 16:25

"Olen puhunut tästä teille vertauksin. Tulee aika, jolloin en enää käytä vertauksia vaan kerron teille avoimesti kaiken Isästä.

Joh. 16:29

Opetuslapset sanoivat: "Nyt sinä puhut selvin sanoin, et enää vertauksin."

• Anonyymi

Joh. 1:45

Filippus tapasi Natanaelin ja sanoi hänelle: "Me olemme löytäneet sen, josta Mooses laissa ja profeetat ovat kirjoittaneet, Jeesuksen, Joosefin pojan, Nasaretista".

Kyllä silloin Marian hedelmöitykseen on käytetty Joosefin siittiösoluja, koska itse Filippus sanoo hänen olevan Joosefin poika.

• Anonyymi

Matt.10
        1 Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
        2 Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
        3 Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
        4 Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt.10
        1 Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
        2 Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
        3 Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,

Jeesuksella ja hänen kanssaan kulkeneilla oikeilla apostoleilla on valta tehdä asioita, mitä valtaa ei enää ole ihmisillä.

Ei Raamattu ole mikään loitsukirja, vaikka niitä jakeita sieltä hoetaan kuorossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matt.10

Matteus 10 kertoo Jeesuksen luokseen kutsumista todistajista jotka olivat tapahtumien todistajia siihen aikaan maan päällä. Heistä tuli ensimmäisiä kristittyjä pappeja ja opettajia siihen aikaan siellä. Hienoa että ymmärrätte näin hyvin.

• Anonyymi

Niin hänestä olikin ennustettu jo vanhassa liitossa profeetoista , että hänelle annetaan nimi Jeesus Immanuel ja häntä pitää kutsuttaman Jeesus nasaretilaiseksi. ( Ei siis syntymäpäiviä Betlehemin mukaan vaan asuinpaikan nasaretin mukaan ). Siihenkin on syy miksi. Aivan ihana Jumalan poika Messias Jeesus Nasaretilainen amen.

• Anonyymi

Josefin ja Marian esikoinen Jumalan esikoinen ja maailman luomisesta asti ja edeltä ennustettu kuin lopultakin. Eka ja vika aina ollut aina oleva ja tuleva. Suurin kaikesta lunastaja . Neitseestä syntynyt kuin ihminen mutta Jumala. Otti orjan muodon ( syntisen ihmisen ) ilman syntiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matteus 10 kertoo Jeesuksen luokseen kutsumista todistajista jotka olivat tapahtumien todistajia siihen aikaan maan päällä. Heistä tuli ensimmäisiä kristittyjä pappeja ja opettajia siihen aikaan siellä. Hienoa että ymmärrätte näin hyvin.

Karitsan apostoleiden (12 miestä) jälkeen itsensä apostoliksi nimittäneet olivat itsensä siihen tehtävän asettaneita ja he olivat huhupuheiden varassa, mitä opettivat.

Oikeita apostoleita oli vain 12 miestä.

Ilm. 21:14

Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet.

Jeesus ei luvannut lähettää lisää apostoleita, vaan profeettoja, jotka olivat miehiä ja lainopettajia.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen

• Anonyymi

Joh 1 hyvin kertoo vanhan profeetta joukon ennustaneet tämän Jeesus Messiaan tulevan . Jopa Mooses ennusti häntä suuremman tulevan. Ja tuli.

• Anonyymi

Oli se Jooseppi aika äijä. Olikohan Jeesuksella veli ja siskopuolia paljonkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin hänestä olikin ennustettu jo vanhassa liitossa profeetoista , että hänelle annetaan nimi Jeesus Immanuel ja häntä pitää kutsuttaman Jeesus nasaretilaiseksi. ( Ei siis syntymäpäiviä Betlehemin mukaan vaan asuinpaikan nasaretin mukaan ). Siihenkin on syy miksi. Aivan ihana Jumalan poika Messias Jeesus Nasaretilainen amen.

"Aivan ihana Jumalan poika Messias Jeesus Nasaretilainen amen."

Ootko saanut Messiaslta kyydit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Josefin ja Marian esikoinen Jumalan esikoinen ja maailman luomisesta asti ja edeltä ennustettu kuin lopultakin. Eka ja vika aina ollut aina oleva ja tuleva. Suurin kaikesta lunastaja . Neitseestä syntynyt kuin ihminen mutta Jumala. Otti orjan muodon ( syntisen ihmisen ) ilman syntiä.

Neitseestä, mutta ei ilman Joosefin siittiösolua. Niin ei sanota.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Misdä täytyy käydä tunnustamassa? Onko se jossain virastossa, onko se suullinen vai kirjallinen tunnustus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Misdä täytyy käydä tunnustamassa? Onko se jossain virastossa, onko se suullinen vai kirjallinen tunnustus?

Roomalaiskirje 10:8-10 FB38
        [8] Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme. [9] Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; [10] sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

Uskon sana on suussa ja sydämessä. Jeesuksen tunnustaminen Herraksi ei tekona pelasta, vaan siten että se tunnustus on suussa ja usko sydämessä. Se on pysyvä asia, ei kerran annettu tunnustus. Oikeassa uskossa oleva tunnustaa Jeesuksen Herraksi ja olemme valmiita antamaan hänelle sen kunnian.

• Anonyymi

Hebrealaiskirjeessä todistetaan nyt hebreankielisille Italiassa asuville Rooman kansalaisille että Jeesus on se luvattu Messias joka syntyi ihmiseksi. Alueella olevia hebreankielisiä oli Rooman kansalaisina. Myös juutalainen Paavali oli Italian Rooman kansalainen koska sen ajan valta oli Italian. Italia oli suuri valtakunta siihen aikaan. Aina kun on kyseessä hebrealaisille kirje tai synagoga tai rabbit tai juutalaiset puhutaan heille. Muille puhutaan taas muissa texteissä kuten kreikkalaisille tai milloin millekin. Nyt te teette parannuksen pahuudesta ja käännytte. Hyvät teot on tekemättä. Turha se on taistella tutkainta vastaan ja jos on lukihäiriö voi hakea siihen apua.

• Anonyymi
        UUSI

Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä oli voimassa talibaanien opit, sielä hän toi ne opit seurakuntaan.

Paavalin isä rikastui ja sai Rooman kansalaisuuden palveluksistaan Rooman hirmuvallalle. Myös poika Saulus oli Rooman hirmuvallan kansalainen. Se tarkoitti sotakuntoiselle miehelle samaa kuin Rooman Mafian jäsenyys. Lupa tappaa niitä, jotka hankkivat kapinaa ja vallankumousta Rooman hirmuvaltaa vastaan.

Poika Saulus kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tapaan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaista uskontoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali oli kotoisin nykyisen Turkin alueelta, missä oli voimassa talibaanien opit, sielä hän toi ne opit seurakuntaan.

Paavalin isä rikastui ja sai Rooman kansalaisuuden palveluksistaan Rooman hirmuvallalle. Myös poika Saulus oli Rooman hirmuvallan kansalainen. Se tarkoitti sotakuntoiselle miehelle samaa kuin Rooman Mafian jäsenyys. Lupa tappaa niitä, jotka hankkivat kapinaa ja vallankumousta Rooman hirmuvaltaa vastaan.

Poika Saulus kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tapaan Gamalielin yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaista uskontoa.

Paavali meni niin pitkälle Juutalaisten suosioon pääsemiseksi, että tekeytyi nasiiriksi, vaikka ei uuden liiton aikana mitään nasiireja ollut.

Ap. t. 18:18

Paavali viipyi Korintissa vielä jonkin aikaa. Sitten hän hyvästeli veljet ja lähti purjehtimaan kohti Syyriaa yhdessä Priscillan ja Aquilan kanssa. Hän oli Kenkreassa leikkauttanut hiuksensa, koska oli antanut uhrilupauksen*. [Kysymys on Vanhan testamentin lupauskäytännöstä, ks. 4. Moos. 6.][4. Moos. 6:18; Ap. t. 21:24]

• Anonyymi

Vanhassa testamentista ei löydy sanaa messias.

• Anonyymi

Siksi Juutalaisille oli vaikea sitä hyväksyä, kun kirjoituksissa ei niin lue.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi Juutalaisille oli vaikea sitä hyväksyä, kun kirjoituksissa ei niin lue.

Eikä Uutta Testamenttia ollut olemassakaan, niin vaikea oli Juutalaisille todistaa, että Jeesus oli se luvattu Messias, koska pyhissä kirjoituksissa siitä ei ollut yksiselitteisiä kirjoituksia olemassa.

• Anonyymi

Jumalan armahtavaisuus ja vanhurskauttaminen on ikuista laatua, ei se rajoitu Jeesuksen aikaan.

2. Moos. 34:6

Ja Herra kulki hänen ohitsensa ja huusi: "Herra, Herra on laupias ja armahtavainen Jumala, pitkämielinen ja suuri armossa ja uskollisuudessa."

Puheet erityisestä armonajasta on eksytystä.

Yleensä eksyttäjät kiirehtii tekemään ratkaisua. Harhaoppiset lahkot kiirehtivät ihmistä tekemään nopeasti se uskonratkaisu, jopa heidän valmiin mallin mukaan.

• Anonyymi

1. Aik. 16:34

Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

• Anonyymi

Onneksi Jerusalemissa ei ollut Jeesuksen aikaan helluntailaisia.

Nehän olisi tehnyt pojille sen ympärileikkauksen toiseen kertaan sillä perusteella, että eihän se 8 pv. ikäinen vauva saanut itse päättää, lähteekö liittoon Jumalan kanssa
      vai ei.

• Anonyymi
      UUSI

Taitavana uskontokoijarina Jeesus antoi ymmärtää vaikka ei ehkä ihan suoraan valehdellutkaan. Lasarus-näytelmä oli jo selvää tietoista henkilöbrändäystä.

• Anonyymi
        UUSI

Lasaruksen ruumis haisi jo. Kysen ei ole mistään näytelmästä.

• Anonyymi
      UUSI

Nimi Jeesus (Joshua) oli ihan tavallinen miehen nimi, jota hän ei enää edes käytä, koska Saatana teki identiteettivarkauden. Jeesus-nimisiä miehiä oli siellä monta muuta.

Kukaan Jumalan Kolmesta eri Persoonasta ei paljastanut oikeata taivaallista nimeään, ettei se olisi tullut pilkatuksi.

Ilm. 3:12

Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, joka laskeutuu taivaasta Jumalani luota, JA OMAN UUDEN NIMENI.

Siksi Jeesus pyysi rukoilemaan suoraan Isäänsä, ei itseään enää , kun hän nousi taivaaseen, eikä voinut tulla paikalle kun kaksi tai kolme hänen kanssaan kulkenutta miestä sitä pyysi.

Matt. 6:6

Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.

• Anonyymi
        UUSI

Tuom. 13:18

Herran enkeli vastasi hänelle: "Minkätähden kysyt minun nimeäni? Se on ihmeellinen."

• Anonyymi
      UUSI

Nyt eletään tätä aikakautta.

2. Tess. 2:4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

• Anonyymi
        UUSI

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

Jaak. 2:19

Sinä uskot, että Jumala on yksi. Siinä teet oikein; riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

Luuk. 8:28

Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa.

Maahan kaatumiset ja Jeesuksen nimen hokemiset voi olla merkki eksytyksestä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8459
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6667
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3840
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3629
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      166
      3034
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2959
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      47
      2937
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2809
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2486
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2084
    Aihe