Vesijetillä ympäri Kettusaarta

Anonyymi-ap

Talvella kävin ajelemassa Kettusaaren ympäri moottorikelkalla, nyt kesällä aion herätellä Ketturaaren mökkiläisiä vesijetillä aamyöisin kiertelemällä sen saaren ympäri.
Olen ajatellut, että Evijärvellä tulee järjestää talvisin moorrotikelkalla ja kesäisin vesijetillä tapahtuvat Kettusaaren ympäriajot, joten olenkin ryhtynyt jo harjoittelemaan niitä tulevia ajoja varten.

Herkkäkorvaisia, niitä narisijoita joita Evijärvi on täynnä, se minun talvella moottorikelkalla ja kesällä vesijetillä tapahtuva yöaikainen Kettusaaren ympäri ajelu tietysti suututtaa, mutta se on heidän brobleemansa.

11

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on tervettä, että on harrastuksia.

• Anonyymi

Hanaa vaan!

• Anonyymi

Aloittaja kyllä tiedetään ja tunnetaan. Tuollaisia kus...pää pölvästejä ei Evijärvellä ole kovin paljon.

• Anonyymi

Minä olen jo parina menneenä talvena ajellut moottorikelkalla Kettusaaren ympäri ja jotkut sen saaren mökkiläisistä ovat urputtaneet, että ajan heidän mökkirantoja pitkin. Siihen minä sanon, että tietysti minä ajelen rantoja pitkin jokaisen oikeudella (entisellä jokamiehen oikeudella) niissä kohdin, joissa en ole varma kantaako jää moottorikelkkaani.

Ja jokaisen oikeudella minä ajelen vesijetilläni nyt sulan veden aikaan vaikka urputtajat kuinka urputtaa. Ja jos oikein rupeavat urputtamaan, niin minä hankin kaivosvaltauksen Kettusaareen ja tulen poraamaan kaivosreikiä näitten urputtajien kesämökkien porraspieleen juhannuspäivänä. Aloitan kaivosreikien poraustyöt aamuyöstä kello 4, niin siinä sitä onkin krapulaisilla juhannuksen viettäjillä, näillä urputtajilla, "sinfoniaa" kuultavana, kun porakoneeni aloittaa työt heidän kesämökkiensä porraspielessä, ulko-ovesta pari metriä rantaan päin.

Sekä talvi- että kesäaikaiset Kettusaaren ympäriajot on järjestettävä, vaikka nykyään ei kait jäärata-ajoja saakaan järjestää. Minua ei sellaiset kiellot koske.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen jo parina menneenä talvena ajellut moottorikelkalla Kettusaaren ympäri ja jotkut sen saaren mökkiläisistä ovat urputtaneet, että ajan heidän mökkirantoja pitkin. Siihen minä sanon, että tietysti minä ajelen rantoja pitkin jokaisen oikeudella (entisellä jokamiehen oikeudella) niissä kohdin, joissa en ole varma kantaako jää moottorikelkkaani.

Ja jokaisen oikeudella minä ajelen vesijetilläni nyt sulan veden aikaan vaikka urputtajat kuinka urputtaa. Ja jos oikein rupeavat urputtamaan, niin minä hankin kaivosvaltauksen Kettusaareen ja tulen poraamaan kaivosreikiä näitten urputtajien kesämökkien porraspieleen juhannuspäivänä. Aloitan kaivosreikien poraustyöt aamuyöstä kello 4, niin siinä sitä onkin krapulaisilla juhannuksen viettäjillä, näillä urputtajilla, "sinfoniaa" kuultavana, kun porakoneeni aloittaa työt heidän kesämökkiensä porraspielessä, ulko-ovesta pari metriä rantaan päin.

Sekä talvi- että kesäaikaiset Kettusaaren ympäriajot on järjestettävä, vaikka nykyään ei kait jäärata-ajoja saakaan järjestää. Minua ei sellaiset kiellot koske.

Syksyin keväin, muista ottaa lääkkeet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaiken maailman vähäjärkiset tällekin palstalle noita älyttömyyksiään kirjoittelevatkin.
        Joskus vuosikymmeniä sitten tuollaisia tyyppejä ei päästetty B- sairaaloista vapaalle lainkaan ja nykyään ne kuljeskelevat ilman minkäänlaista valvontaa normaalien ihmisten haittana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aloitan kaivosreikien poraustyöt aamuyöstä kello 4, niin siinä sitä onkin krapulaisilla juhannuksen viettäjillä, näillä urputtajilla, "sinfoniaa" kuultavana, kun porakoneeni aloittaa työt heidän kesämökkiensä porraspielessä, ulko-ovesta pari metriä rantaan päin."

Kannattaa hankkia hyvä juoksukunto, jos aiot tulla minun tontilleni porailemaan. Nopeat jalat pelastavat sinut pahastakin pulasta.

• Anonyymi

"Olen ajatellut, että"

Sinäkö muka olet ajatellut? Sepä vasta olisikin maailmanluokan sensaatio. Ajatteluun nimittäin tarvitaan aivotkin ja sinulta ne puuttuvat kokonaan.

• Anonyymi

Vesijetti ja vesipää on huono yhdistelmä.

• Anonyymi

Kunhan vaan et hoilaa karaokea koko yötä.

• Anonyymi

Kyllä Evijärvellä harrastajia löytyy tämän aloittajan asumuksen ympäristöön meteliä pitämään koko kesän ajaksi 24/7.
      Näin hän voi nauttia melusta itse sitä tekemättä. Nauttikoon siitä, sillä desibelit ovat jo matkalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      85
      4598
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      86
      4426
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3612
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2987
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2794
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2711
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2143
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1758
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      117
      1332
    Aihe