Talvella kävin ajelemassa Kettusaaren ympäri moottorikelkalla, nyt kesällä aion herätellä Ketturaaren mökkiläisiä vesijetillä aamyöisin kiertelemällä sen saaren ympäri.
Olen ajatellut, että Evijärvellä tulee järjestää talvisin moorrotikelkalla ja kesäisin vesijetillä tapahtuvat Kettusaaren ympäriajot, joten olenkin ryhtynyt jo harjoittelemaan niitä tulevia ajoja varten.
Herkkäkorvaisia, niitä narisijoita joita Evijärvi on täynnä, se minun talvella moottorikelkalla ja kesällä vesijetillä tapahtuva yöaikainen Kettusaaren ympäri ajelu tietysti suututtaa, mutta se on heidän brobleemansa.
Vesijetillä ympäri Kettusaarta
9
226
Vastaukset
- Anonyymi
Se on tervettä, että on harrastuksia.
- Anonyymi
Hanaa vaan!
- Anonyymi
Aloittaja kyllä tiedetään ja tunnetaan. Tuollaisia kus...pää pölvästejä ei Evijärvellä ole kovin paljon.
- AnonyymiUUSI
Minä olen jo parina menneenä talvena ajellut moottorikelkalla Kettusaaren ympäri ja jotkut sen saaren mökkiläisistä ovat urputtaneet, että ajan heidän mökkirantoja pitkin. Siihen minä sanon, että tietysti minä ajelen rantoja pitkin jokaisen oikeudella (entisellä jokamiehen oikeudella) niissä kohdin, joissa en ole varma kantaako jää moottorikelkkaani.
Ja jokaisen oikeudella minä ajelen vesijetilläni nyt sulan veden aikaan vaikka urputtajat kuinka urputtaa. Ja jos oikein rupeavat urputtamaan, niin minä hankin kaivosvaltauksen Kettusaareen ja tulen poraamaan kaivosreikiä näitten urputtajien kesämökkien porraspieleen juhannuspäivänä. Aloitan kaivosreikien poraustyöt aamuyöstä kello 4, niin siinä sitä onkin krapulaisilla juhannuksen viettäjillä, näillä urputtajilla, "sinfoniaa" kuultavana, kun porakoneeni aloittaa työt heidän kesämökkiensä porraspielessä, ulko-ovesta pari metriä rantaan päin.
Sekä talvi- että kesäaikaiset Kettusaaren ympäriajot on järjestettävä, vaikka nykyään ei kait jäärata-ajoja saakaan järjestää. Minua ei sellaiset kiellot koske. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen jo parina menneenä talvena ajellut moottorikelkalla Kettusaaren ympäri ja jotkut sen saaren mökkiläisistä ovat urputtaneet, että ajan heidän mökkirantoja pitkin. Siihen minä sanon, että tietysti minä ajelen rantoja pitkin jokaisen oikeudella (entisellä jokamiehen oikeudella) niissä kohdin, joissa en ole varma kantaako jää moottorikelkkaani.
Ja jokaisen oikeudella minä ajelen vesijetilläni nyt sulan veden aikaan vaikka urputtajat kuinka urputtaa. Ja jos oikein rupeavat urputtamaan, niin minä hankin kaivosvaltauksen Kettusaareen ja tulen poraamaan kaivosreikiä näitten urputtajien kesämökkien porraspieleen juhannuspäivänä. Aloitan kaivosreikien poraustyöt aamuyöstä kello 4, niin siinä sitä onkin krapulaisilla juhannuksen viettäjillä, näillä urputtajilla, "sinfoniaa" kuultavana, kun porakoneeni aloittaa työt heidän kesämökkiensä porraspielessä, ulko-ovesta pari metriä rantaan päin.
Sekä talvi- että kesäaikaiset Kettusaaren ympäriajot on järjestettävä, vaikka nykyään ei kait jäärata-ajoja saakaan järjestää. Minua ei sellaiset kiellot koske.Syksyin keväin, muista ottaa lääkkeet.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekä talvi- että kesäaikaiset Kettusaaren ympäriajot on järjestettävä, vaikka nykyään ei kait jäärata-ajoja saakaan järjestää. Minua ei sellaiset kiellot koske.Kaiken maailman vähäjärkiset tällekin palstalle noita älyttömyyksiään kirjoittelevatkin.
Joskus vuosikymmeniä sitten tuollaisia tyyppejä ei päästetty B- sairaaloista vapaalle lainkaan ja nykyään ne kuljeskelevat ilman minkäänlaista valvontaa normaalien ihmisten haittana. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekä talvi- että kesäaikaiset Kettusaaren ympäriajot on järjestettävä, vaikka nykyään ei kait jäärata-ajoja saakaan järjestää. Minua ei sellaiset kiellot koske."Aloitan kaivosreikien poraustyöt aamuyöstä kello 4, niin siinä sitä onkin krapulaisilla juhannuksen viettäjillä, näillä urputtajilla, "sinfoniaa" kuultavana, kun porakoneeni aloittaa työt heidän kesämökkiensä porraspielessä, ulko-ovesta pari metriä rantaan päin."
Kannattaa hankkia hyvä juoksukunto, jos aiot tulla minun tontilleni porailemaan. Nopeat jalat pelastavat sinut pahastakin pulasta.
- Anonyymi
"Olen ajatellut, että"
Sinäkö muka olet ajatellut? Sepä vasta olisikin maailmanluokan sensaatio. Ajatteluun nimittäin tarvitaan aivotkin ja sinulta ne puuttuvat kokonaan. - AnonyymiUUSI
Vesijetti ja vesipää on huono yhdistelmä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184