Skuuttikakarat taas jalkakäytävillä

Anonyymi-ap

Taas oli hengenvaarallinen tilanne, kun teidän edesvastuuttomat kakarat ajelee skuuteilla miten sattuu ja noudattamatta mitään varovaisuutta ja sääntöjä.

Kolme varmasti yli 12 vuotiasta poikaa saman skuutin päällä jalkakäytävällä ajeli minun takaa melkein päälle. Jos olisin sattumalta kääntynyt juuri väärään aikaan ylittääkseni kadun oman asuintaloni pihatielle kuten olin tekemässä, olisin jäänyt koko paskan alle ja varmasti olisi käynyt huonosti.

SKUUTIT ON KIELLETTÄVÄ, KOSKA SÄÄNTÖJÄ EI NOUDATETA JA KOHELLETAAN. PISTE.

Miksi jonkun täysin hyödyttömän markkinavoimien idean annetaan aiheuttaa tälläistä paskaa ilman, että siihen puututaan? Mikä on se hyöty yhteiskunnalle koheltamisesta ja sähköä tolkuttomasti syövistä hemmoteltujen kakaroiden leluista?

Kuinka monen täytyy vielä vammautua ja kuolla, jopa täysin ilman omaa osallisuutta, viattomana ja liikennesääntöjä noudattavana sivullisena??? Joku ajaa minun läheiseni päälle, niin varmasti kostan, revin naaman irti saatana jos niin käy.

Tietäkää vastuunne.

2

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös ne ollut vain matulapset jotka eivät osaa ajaa skuuteilla ?

• Anonyymi

Nekin varmasti koheltaa, mutta harvemmin näkee matulapsia skuuteilla täälä meidän kulmilla keskustassa. Kyllä ihan sama kuka niillä ajaa, niin pääsääntöisesti liian lujaa, liian läheltä jalankulkijoita,riemuisasti kiemurrellen sinne tänne autoliikenteen seassa, jalkakäytävällä ja 2-3 matkustajaa kyydissä, kerran näin neljä laihaa kakaraa menevän.

Ainoa oma huono kokemus värillisestä skuuttikuskista oli kun nuori huivipäänainen ajoi niin läheltä, että vaatteet otti kiinni omiini ja kovaa vauhtia.

Skuutit on kiellettävä ja siivottava pois katukuvasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3874
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2811
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2478
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1879
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1829
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1766
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      29
      1578
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      387
      1468
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1248
    Aihe