sen siitä sain

..kun väitin pystyväni taivuttelemaan itseni ihan tavalliseen saunasankoon.. jäin jumiin..

päästyäni irti oli jo myöhä ja aloin katselee kameleonttii.. avasin karhuolutpullon ja hiukan säikähdin kun lepakko lensi ikkunaan..

iltaviihde loppui star trekiin ja menin nukkumaan..
semmosta tällä kertaa..

9

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

noudattanut omaa neuvoos ja hakenut suosiolla sen 200litran saavin. Mä hain ja hauskaa oli. Tosi piristävää!!!

• ..mutta niinkuin pervokin profiili puhuu itsepäisyydestä niin siinä se taas huomattiin..

tänään saan ehkä letkusta.. kylmän suihkun.. pyydän naapurin tyttöö ajamaan mua takaa..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..mutta niinkuin pervokin profiili puhuu itsepäisyydestä niin siinä se taas huomattiin..

tänään saan ehkä letkusta.. kylmän suihkun.. pyydän naapurin tyttöö ajamaan mua takaa..

kullakin. Keksippäs mullekkin taas joku kiva juttu ajan kuluks kun mulla on niin huono mielikuvitus.

• eijarina kirjoitti:

kullakin. Keksippäs mullekkin taas joku kiva juttu ajan kuluks kun mulla on niin huono mielikuvitus.

..vaikee keksii muitten puolesta.. hmm..jos taiteelliset ja luovat jutut jätetään pois.. niin vesileikkien lisäksi ainakin pervokki tykkää tutkii autiotaloja.. spooky.. kenties vähän valokuvata.. jokaisen on vaan keksittävä omat projektinsa...

on myös yks kiva juttu mut ku ei oo leikkikaverii pervokille yhyy.. surullinen ja kuuntelee kasaribiisejä..

..take my breath away..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..vaikee keksii muitten puolesta.. hmm..jos taiteelliset ja luovat jutut jätetään pois.. niin vesileikkien lisäksi ainakin pervokki tykkää tutkii autiotaloja.. spooky.. kenties vähän valokuvata.. jokaisen on vaan keksittävä omat projektinsa...

on myös yks kiva juttu mut ku ei oo leikkikaverii pervokille yhyy.. surullinen ja kuuntelee kasaribiisejä..

..take my breath away..

juttu olis joo, samassa jamassa täs sit ollaan. Kyl mäkin sen kivan tien mut ei se todellakaan oo yksin kivaa, josko mä sit niit autiotaloi täst lähden tutkimaan. Taidampa mistää imuroiden ton biisin itelle, on ihan hyvä.

• eijarina kirjoitti:

juttu olis joo, samassa jamassa täs sit ollaan. Kyl mäkin sen kivan tien mut ei se todellakaan oo yksin kivaa, josko mä sit niit autiotaloi täst lähden tutkimaan. Taidampa mistää imuroiden ton biisin itelle, on ihan hyvä.

..joo kattoo spookytaloja mut varo tippumasta lattian läpi.. jotkut hirsitalot on aika lahoja..

• Anneli

Taisit katsoa nauhalta.

• ..nauhalta..oli ihan suora lähetys..

• Jäbä

Toi on hyvä selitys jos myöhästyy duunist. Taivuttelin aamulla itseni saunasankoon ja jäin jumiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      695
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      101
      625
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56