sen siitä sain

..kun väitin pystyväni taivuttelemaan itseni ihan tavalliseen saunasankoon.. jäin jumiin..

päästyäni irti oli jo myöhä ja aloin katselee kameleonttii.. avasin karhuolutpullon ja hiukan säikähdin kun lepakko lensi ikkunaan..

iltaviihde loppui star trekiin ja menin nukkumaan..
semmosta tällä kertaa..

9

381

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

noudattanut omaa neuvoos ja hakenut suosiolla sen 200litran saavin. Mä hain ja hauskaa oli. Tosi piristävää!!!

• ..mutta niinkuin pervokin profiili puhuu itsepäisyydestä niin siinä se taas huomattiin..

tänään saan ehkä letkusta.. kylmän suihkun.. pyydän naapurin tyttöö ajamaan mua takaa..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..mutta niinkuin pervokin profiili puhuu itsepäisyydestä niin siinä se taas huomattiin..

tänään saan ehkä letkusta.. kylmän suihkun.. pyydän naapurin tyttöö ajamaan mua takaa..

kullakin. Keksippäs mullekkin taas joku kiva juttu ajan kuluks kun mulla on niin huono mielikuvitus.

• eijarina kirjoitti:

kullakin. Keksippäs mullekkin taas joku kiva juttu ajan kuluks kun mulla on niin huono mielikuvitus.

..vaikee keksii muitten puolesta.. hmm..jos taiteelliset ja luovat jutut jätetään pois.. niin vesileikkien lisäksi ainakin pervokki tykkää tutkii autiotaloja.. spooky.. kenties vähän valokuvata.. jokaisen on vaan keksittävä omat projektinsa...

on myös yks kiva juttu mut ku ei oo leikkikaverii pervokille yhyy.. surullinen ja kuuntelee kasaribiisejä..

..take my breath away..

• eijarina
        pervokki kirjoitti:

..vaikee keksii muitten puolesta.. hmm..jos taiteelliset ja luovat jutut jätetään pois.. niin vesileikkien lisäksi ainakin pervokki tykkää tutkii autiotaloja.. spooky.. kenties vähän valokuvata.. jokaisen on vaan keksittävä omat projektinsa...

on myös yks kiva juttu mut ku ei oo leikkikaverii pervokille yhyy.. surullinen ja kuuntelee kasaribiisejä..

..take my breath away..

juttu olis joo, samassa jamassa täs sit ollaan. Kyl mäkin sen kivan tien mut ei se todellakaan oo yksin kivaa, josko mä sit niit autiotaloi täst lähden tutkimaan. Taidampa mistää imuroiden ton biisin itelle, on ihan hyvä.

• eijarina kirjoitti:

juttu olis joo, samassa jamassa täs sit ollaan. Kyl mäkin sen kivan tien mut ei se todellakaan oo yksin kivaa, josko mä sit niit autiotaloi täst lähden tutkimaan. Taidampa mistää imuroiden ton biisin itelle, on ihan hyvä.

..joo kattoo spookytaloja mut varo tippumasta lattian läpi.. jotkut hirsitalot on aika lahoja..

• Anneli

Taisit katsoa nauhalta.

• ..nauhalta..oli ihan suora lähetys..

• Jäbä

Toi on hyvä selitys jos myöhästyy duunist. Taivuttelin aamulla itseni saunasankoon ja jäin jumiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1893
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1209
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      140
      999
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      19
      927
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      84
      674
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      104
      651
    7. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      642
    8. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      638
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      52
      584
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      57
      557
    Aihe