sen siitä sain

..kun väitin pystyväni taivuttelemaan itseni ihan tavalliseen saunasankoon.. jäin jumiin..

päästyäni irti oli jo myöhä ja aloin katselee kameleonttii.. avasin karhuolutpullon ja hiukan säikähdin kun lepakko lensi ikkunaan..

iltaviihde loppui star trekiin ja menin nukkumaan..
semmosta tällä kertaa..

9

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eijarina

      noudattanut omaa neuvoos ja hakenut suosiolla sen 200litran saavin. Mä hain ja hauskaa oli. Tosi piristävää!!!

      • ..mutta niinkuin pervokin profiili puhuu itsepäisyydestä niin siinä se taas huomattiin..

        tänään saan ehkä letkusta.. kylmän suihkun.. pyydän naapurin tyttöö ajamaan mua takaa..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..mutta niinkuin pervokin profiili puhuu itsepäisyydestä niin siinä se taas huomattiin..

        tänään saan ehkä letkusta.. kylmän suihkun.. pyydän naapurin tyttöö ajamaan mua takaa..

        kullakin. Keksippäs mullekkin taas joku kiva juttu ajan kuluks kun mulla on niin huono mielikuvitus.


      • eijarina kirjoitti:

        kullakin. Keksippäs mullekkin taas joku kiva juttu ajan kuluks kun mulla on niin huono mielikuvitus.

        ..vaikee keksii muitten puolesta.. hmm..jos taiteelliset ja luovat jutut jätetään pois.. niin vesileikkien lisäksi ainakin pervokki tykkää tutkii autiotaloja.. spooky.. kenties vähän valokuvata.. jokaisen on vaan keksittävä omat projektinsa...

        on myös yks kiva juttu mut ku ei oo leikkikaverii pervokille yhyy.. surullinen ja kuuntelee kasaribiisejä..

        ..take my breath away..


      • eijarina
        pervokki kirjoitti:

        ..vaikee keksii muitten puolesta.. hmm..jos taiteelliset ja luovat jutut jätetään pois.. niin vesileikkien lisäksi ainakin pervokki tykkää tutkii autiotaloja.. spooky.. kenties vähän valokuvata.. jokaisen on vaan keksittävä omat projektinsa...

        on myös yks kiva juttu mut ku ei oo leikkikaverii pervokille yhyy.. surullinen ja kuuntelee kasaribiisejä..

        ..take my breath away..

        juttu olis joo, samassa jamassa täs sit ollaan. Kyl mäkin sen kivan tien mut ei se todellakaan oo yksin kivaa, josko mä sit niit autiotaloi täst lähden tutkimaan. Taidampa mistää imuroiden ton biisin itelle, on ihan hyvä.


      • eijarina kirjoitti:

        juttu olis joo, samassa jamassa täs sit ollaan. Kyl mäkin sen kivan tien mut ei se todellakaan oo yksin kivaa, josko mä sit niit autiotaloi täst lähden tutkimaan. Taidampa mistää imuroiden ton biisin itelle, on ihan hyvä.

        ..joo kattoo spookytaloja mut varo tippumasta lattian läpi.. jotkut hirsitalot on aika lahoja..


    • Anneli

      Taisit katsoa nauhalta.

      • ..nauhalta..oli ihan suora lähetys..


    • Jäbä

      Toi on hyvä selitys jos myöhästyy duunist. Taivuttelin aamulla itseni saunasankoon ja jäin jumiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      102
      1072
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      973
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe