..kun väitin pystyväni taivuttelemaan itseni ihan tavalliseen saunasankoon.. jäin jumiin..
päästyäni irti oli jo myöhä ja aloin katselee kameleonttii.. avasin karhuolutpullon ja hiukan säikähdin kun lepakko lensi ikkunaan..
iltaviihde loppui star trekiin ja menin nukkumaan..
semmosta tällä kertaa..
sen siitä sain
9
381
Vastaukset
- eijarina
noudattanut omaa neuvoos ja hakenut suosiolla sen 200litran saavin. Mä hain ja hauskaa oli. Tosi piristävää!!!
..mutta niinkuin pervokin profiili puhuu itsepäisyydestä niin siinä se taas huomattiin..
tänään saan ehkä letkusta.. kylmän suihkun.. pyydän naapurin tyttöö ajamaan mua takaa..- eijarina
pervokki kirjoitti:
..mutta niinkuin pervokin profiili puhuu itsepäisyydestä niin siinä se taas huomattiin..
tänään saan ehkä letkusta.. kylmän suihkun.. pyydän naapurin tyttöö ajamaan mua takaa..kullakin. Keksippäs mullekkin taas joku kiva juttu ajan kuluks kun mulla on niin huono mielikuvitus.
eijarina kirjoitti:
kullakin. Keksippäs mullekkin taas joku kiva juttu ajan kuluks kun mulla on niin huono mielikuvitus.
..vaikee keksii muitten puolesta.. hmm..jos taiteelliset ja luovat jutut jätetään pois.. niin vesileikkien lisäksi ainakin pervokki tykkää tutkii autiotaloja.. spooky.. kenties vähän valokuvata.. jokaisen on vaan keksittävä omat projektinsa...
on myös yks kiva juttu mut ku ei oo leikkikaverii pervokille yhyy.. surullinen ja kuuntelee kasaribiisejä..
..take my breath away..- eijarina
pervokki kirjoitti:
..vaikee keksii muitten puolesta.. hmm..jos taiteelliset ja luovat jutut jätetään pois.. niin vesileikkien lisäksi ainakin pervokki tykkää tutkii autiotaloja.. spooky.. kenties vähän valokuvata.. jokaisen on vaan keksittävä omat projektinsa...
on myös yks kiva juttu mut ku ei oo leikkikaverii pervokille yhyy.. surullinen ja kuuntelee kasaribiisejä..
..take my breath away..juttu olis joo, samassa jamassa täs sit ollaan. Kyl mäkin sen kivan tien mut ei se todellakaan oo yksin kivaa, josko mä sit niit autiotaloi täst lähden tutkimaan. Taidampa mistää imuroiden ton biisin itelle, on ihan hyvä.
eijarina kirjoitti:
juttu olis joo, samassa jamassa täs sit ollaan. Kyl mäkin sen kivan tien mut ei se todellakaan oo yksin kivaa, josko mä sit niit autiotaloi täst lähden tutkimaan. Taidampa mistää imuroiden ton biisin itelle, on ihan hyvä.
..joo kattoo spookytaloja mut varo tippumasta lattian läpi.. jotkut hirsitalot on aika lahoja..
- Anneli
Taisit katsoa nauhalta.
- Jäbä
Toi on hyvä selitys jos myöhästyy duunist. Taivuttelin aamulla itseni saunasankoon ja jäin jumiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1021072
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26973Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614
