Jeffry Sachs: Stubbin linja tuhoaa Euroopan

Anonyymi-ap

Eurooppa on tuhon oma, jos se jatkaa sotapolitiikkaa nyt, kun jopa Yhdysvallat on vetäytymässä ”tulitauon” (eli Ukrainan uudelleenvarustelutauon) tavoittelusta. Ainoa vaihtoehto Euroopalle on järjenkäyttö, tosiasioiden tunnustaminen ja puolueettomuuden merkityksen tunnustaminen myös Ukrainan kohdalla. Puolueettoman maat, Sveitsi, Itävalta, Ruotsi ja Suomi ovat esikuvia koko muulle maailmalle hyvin järjestetystä taloudesta ja yhteiskunnasta. Tämä ja monta muuta tärkeää asiaa selitetään todella hyvin amerikkalaisen prof. Jeffrey Sachsin ja norjalaisen prof. Glenn Diesenin keskustelussa.

https://www.youtube.com/watch?v=WF0umxJBY5c

Alexander Stubb mainitaan keskustelussa vähemmän mairittelevassa yhteydessä. Sachs hämmästelee Stubbin lausuntoa, jonka mukaan Ukrainan ei pidä missään tapauksessa seurata Suomen puolueettomuus tietä, kun tämä juuri tämä tie on tehnyt Suomesta maailman ”onnellisimman” kansan.

4

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juuri noin !
      Samaa hullua linjaa vetää Kuin Aadolf Hitler 87 vuotta sitten !

Eikö nämä kusipäiset poliitikot tajua että Venäjä on aivan eri maa nyt kuin 1930 Luvulla.
      Venäjän on maailman Ydinase ykkönen. Kiina on maailman ykkönen jalkaväessä ja Usa On Maailman ykkönen Ilmavoimissa. Eu ei ole mitään missään Eu ei edes kuulu suurten sotilasmahtien joukkoon kuten Usa.Venäjä ja Kiina kuuluu.
      Luuleeko nämä tyhmät poliitikot että me voidaan hyökätä porukalla Venäjän kimppuun ? kyllähän sitä voi yirittää ,mutta silloin lentää Ydinaseet...
      Eu mailla ei ole edes ydinaseita kuin ranskall aja nekin pikku pommeja vaan pieniä määriä.
      Venäjällä on yli 5000 ydinasetta suurimmat on niin hirveitä että yhdellä pommilla lähtee koko länsi erooppa savuna ilmaan (Sarmat 2 )
      Jos Venäjä joutuu aloittamaan ydin sodan niin se ei voi aloittaa sitä pikku paukuilla jota voi vaikka naapuri maassa paukuttaa.. (Hiroshiman pommiai vastaavilla)
      Vaan sen on pakko aloittaa Sarmatilla sen takia että ,että on varaa ettei siihen kukaan vastaa koska koko maailmaan tulee rauha heti yhden sellaisen ampumisen jälkeen.

Ei kannataisi Suomalaisten toivoa lähsi eurooppaan sellaista , Länsi rannikolla Turun seudulla menee lasit sisään taloista vaikka se Brysseliin ammuttaisiin niin voimakas se on . Ei selaista kannataisi stuupidin anella.

• Anonyymi

Sitten sellainen tosiasia nämä mulkut jotka sodan saa aikaan ei itse tietenkään sodi vaan ne luikkii piiloon ja käskee kunnollisia töitä tekeviä kansalaisia kuolemaan...

• Anonyymi

Kumma hinku on poliittisilla aaseilla tukea ukrainan natsien harjoittamaa ja eu nato us tukemaa ukrainan maan ja kansan tuhoa !
      Selvästi nämä poliittiset aasit ovat maksettuja globalistien, keinottelijoiden lobbareita !

• Anonyymi

Kyllä
      On aika lähettää rauhanpommi Moskovaan.
      Tyrannia pitää pysäyttää.
      Putte ei kykene hillitsemään omia tappohalujaan.
      Muu ei auta.
      Varasti Fortumin tehtaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1776
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      965
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      907
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe