Akkumoduulien vaihdolla voidaan välttää kallis koko akuston uusiminen.
Suomessa on 30 merkkikorjaamoa, jotka pystyvät näitä moduulienvaihtoja suorittamaan.
https://www.iltalehti.fi/sahkoautot/a/d610fd13-dc56-4d2c-badd-631745409b6b
Näin halpaa sähköauton akun korjaaminen on nyt
36
324
Vastaukset
- Anonyymi
Jos tämä ei ole halpaa, niin ihminen on silloin todella köyhä.
- Anonyymi
Kaikki korjaukset jotka maksavat yli 1000 euroa on kalliita korjauksia.
- Anonyymi
Tuo lehtijuttu ei ole mikään mainos.
- Anonyymi
Jos se moduli maksaa 2600 euroa, niin paljonko maksaa viallisen modulin diagnisointi ja sen vaihtaminen. Sama kuin paljonko maksaa kytkinlevyn vaihto, jos levy maksaa alle 100 euroa.
- Anonyymi
Siinä meillä on taas yksi todellinen nero ja logiikan mestari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä meillä on taas yksi todellinen nero ja logiikan mestari.
Paljonko se kennon vaihto maksaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä meillä on taas yksi todellinen nero ja logiikan mestari.
Sä et vaan tajua pointtia . Ei se mitään , jatka vaan eteenpäin .
- Anonyymi
Sitten löytyy pajoja jotka vaihtavat käytetyistä, eli vaurioiduista akustoista ehjiä yksiköitä ja se on vielä halvempaa.
- Anonyymi
Tilanne paranee kokoajan
- Anonyymi
kaikki modulit pitäisi vaihtaa kerralla..
- Anonyymi
halpaa...missä satumaailmassa ne asuu kun sanotaan halvaksi....
- Anonyymi
unohtuiko kertoa moottorin laakeroinnin hinnat... yksikään kestovoideltu laakeri ei ole ikuinen...
- Anonyymi
Sellaisia ne ovat ne polttomoottorit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne ovat ne polttomoottorit.
Polttomoottorissa ei ole kestovoideltuja laakereita . Sähkömoottorissa on ja siiinä pitää käyttää keraamisesti eristettyjä erikoislaakereita taajuusmuuntajakäytön takia .
- Anonyymi
Kun yksi moduli hajoaa, niin vain sen vaihto on hätäkorjaus, sillä todennäköisesti muitakin alkaa hajoamaan. Auto vaihtoon heti vaihdon jälkeen!
- Anonyymi
hätäkorjaus ja hätämyynti ..hih.. itse en kyllä käytetyyn koske edes pitkällä kepillä..
- Anonyymi
On siinö meillä asiantuntija. On todella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinö meillä asiantuntija. On todella.
Osaatko sanoa jotakin älykästä?
- Anonyymi
Käytettyä sähköautoa ei köyhän kannata edes harkita.
t. nuori skodisti
.
- Anonyymi
Kun akkukotelo irrotetaan ja avataan, sinne vaihdetaan aina muitakin osia kuin se moduli.
- Anonyymi
imetään kosteudet pois ,huolletaan venttiilit joista kosteus pitäisi päästä pois jos koteloon kertyy..
- Anonyymi
Ei modulin vaihtokustannuksilla ole omistajalle mitään merkitystä, jos akkutakuu on voimassa ja korvaa. Takuun jälkeen 4000-5000 euron lasku kyllä taatusti kirpaisee.
- Anonyymi
Akkutakuussa enimmäiskorvaus määrä on auton arvo vian toteamishetkellä .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkutakuussa enimmäiskorvaus määrä on auton arvo vian toteamishetkellä .
Pelkän uuden akkukotelon hinta Volkswagenin MEB-autoon on noin 5 000 – 7 000 euroa. Halpa laatikko!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkutakuussa enimmäiskorvaus määrä on auton arvo vian toteamishetkellä .
Akkutakuu korvaa akun riippumatta auton hinnasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akkutakuu korvaa akun riippumatta auton hinnasta.
sitten kun ostat sen uuden sähköauton ,niin ota selvää asiasta ja todisteeksi mustaa valkoiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten kun ostat sen uuden sähköauton ,niin ota selvää asiasta ja todisteeksi mustaa valkoiselle.
Olen ostanut uuden sähköauton jo vuoden 2020 lopulla, eikä autoni takuuehdoissa ole minkäänlaista rajoitusta korvaussummaan.
Teslan takuuehdot on kaikkien saatavilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ostanut uuden sähköauton jo vuoden 2020 lopulla, eikä autoni takuuehdoissa ole minkäänlaista rajoitusta korvaussummaan.
Teslan takuuehdot on kaikkien saatavilla.Ajoneuvon korkeajänniteakku: 4 vuotta tai 80 000 km sen mukaan, kumpi
tulee ensin. Surkea takuu!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajoneuvon korkeajänniteakku: 4 vuotta tai 80 000 km sen mukaan, kumpi
tulee ensin. Surkea takuu!!!Opettele ressukka lukemaan.
160000 km tai 8 vuotta, sen mukaan kumpi ehdoista täyttyy ensin.
Edellisessä Mersussani takuu oli 2 (kaksi) vuotta.
- Anonyymi
Miksiköhän juuri Volkswagenin ja Skodan akkuja korjataan tai vaihdetaan takuuseen tai takaisinkutsukampanjoissa lukumääräisesti eniten suhteessa automerkkien yleisyyteen.
- Anonyymi
Mistä olet tuollaisen keksinyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä olet tuollaisen keksinyt?
Haapala kertoo.
- Anonyymi
Varmuuden vuoksi .
- Anonyymi
Volkkareissa on ollut softaongelmia, akun hallintaohjelman (BMS) puutteita sekä komponenttien laatuongelmia .
- Anonyymi
Kun parempaa tietoa akuista leviää niin lehdet alkavat ruokkia kuvitelmia.
- Anonyymi
Näin näkyy olevan. Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731340- 241255
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431248Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007