Koeta nyt olla ihmisiksi.
https://www.hel.fi/fi/avoimet-tyopaikat/avoimet-tyopaikat/kasko-01-525-25
Mene töihin.
Mikä nyt taas riivaa niksuttelijaa?
11
107
Vastaukset
- Anonyymi
Roihuvuori. Asiasta on somessa levinnyt keskustelua.
- Anonyymi
No munapäällä on munanhimo.
Siksi niksuttelee. - Anonyymi
tehtävään sisältyy myös islamin opetusta 🤣🤣🤣 vittu tää maa on vajakkien hallussa 😠 joku kaunis päivä suomen kansasta suvakit kammataan omaan reservaattiin
- Anonyymi
Ensin on muodon vuoksi normivaatimukset joita kukaan somppu ei täytä, joten kelpuutetaan joku sopiva, kadulta kiskaistu tollo joka ei osaa kuin sen kielen ja koraanin. Meidän verorahoilla rahoitetaan kilpailevaa yhteiskuntamuotoa. Luultavasti tällainen maanpetos olisi tosiaan tuomittu eri tavalla entisaikaan. Ei edes venäläiset eikä ketkään ole hoksanneet vaatia tuollaista palvelua. Eikä tästäkään ole äänestetty, vaan vassut on koukanneet keittiön eli mediarummutuksen kautta varkain.
- Anonyymi
Harhat.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18936348/on-aika-vaihtaa-hevosta-maahanmuuttovastaisuus-joutaa-makkaratehtaalle#comment-135655383
Ei ole mitään vaimoa.
Yksinäisyys sekoittaa haperon pään ja eipä tuota naiset kiinnostaneet ole ikinä.- Anonyymi
Eikä "peuran siivuakaan" ole tiedossa, nötköttiguptalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä "peuran siivuakaan" ole tiedossa, nötköttiguptalle.
Ei niin ja se " peura ja kahvikin tippumumassa tarina "on vain tarina aivan kuin kaikki muutkin Moktarin palstan horinat, tosi tarinoita tuskin mikään,tarinoi muuten saman varmaan sanasta sanasta sanaan pari kuukautta sitten.
Sikanautaa Moktar vetelee viikon kohokohtana suoraan purkista juu. Mitä lie muuten tuollekin tuotteelle tapahtunut, joskus muinoin sitä ei niin mielellään mutta nälkäänsä söi, nykyään niiin kamalaa että sen pakkosyöttöä voisi käyttää kidutusmuotona.
- Anonyymi
Lues.
- Anonyymi
Ja sitten oikeaa potentiaalia omaavat aasialaiset opiskelijat ollaan karkottamassa maasta, mutta nämä hörhöt saa kaiken. Varat pitäisi kohdistaa oikein.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904