Vielä sitä Anerosta? Teetkö sen terveydellisistä vai nautinnollisista syistä vai molemmista? Onko se hintansa väärti? Vai wörtti kuten nykyajan kersat sanoo har har har har *viilt*
Käytätkö Selehvi
11
141
Vastaukset
- Anonyymi
ÄLÄ VASTAA mitään selefi. Kiusaaja sinua koittaa kiusata, sen huomaa kaikki täysjärkiset.
- Anonyymi
No, en huomannu varoitustasi, mutta vastasin jo.
Olen miettinyt sometaukoa ja kai mä nyt sitten otan somatauon alkanen NYT ja kestäköön se 9 melko kauan. En ala aikaa sanomaan, joten hyvästi tai näkemiin joksikin aikaan. En halua että minua enää kiusataan kun aikanaan koulukiusattiin kun pääjyin poika malliksi niin ulkonäköi takija minua alettiin kiusaamaan ja en siis rumaksi ollut kiusattu vaan hiukseni mallitoimistossa kiharrettiin ja valokuva laitettiin lehteen ja luokkakaverit sille nauroivat kun olin tytön näköinen ja siitä en heitä syytäkään, sillä olin tytön näköinen kun minut oli kihartimella hiuskiharretu tytönnäköisyyksiin.
Erään mallitoimiston omistaja minut pongasi kun välitunnilla pesäpalloo pelasin. Lopettakaa mun kiusaamiseni ja minuun keskittyminen.
Osittain huumorillakin,
Selef Urge
- Anonyymi
Lopeta kiusaaminen, koira!
- Anonyymi
En tiejä mikä tämä aneros on.
Joten en tiejä käytänkö vai en. Toisesta keskusteluketjusta muistan etä se liittyisi anus-asioihin.
Jospa jok haluaisi sana suomeksi mistä tapista on kysymys?
Minun aijemman nimimerkilisyyteni nimissä on joku kirjoittanut minua halventavaisen tapaan sen kirjoituksen, en ole siitä vasuussa tai muistakaan vastaavista valheellisist akeskusteluketjuista, jotka ovat entisellisen nimimerkkilsyyteni nimissä minusta tehty.
Oikeat kristityt tunnistakoot etten voi enkä halua kirjoittaa saastaisuuksia tänne luettavaksi, se on muiden työtä yrittäen minua syylliseksi siihen saaha.
Selef Urge ( Ex-Commandohauis )- Anonyymi
Tosiaan nyt muistankin että anustappiko olisi se aneros. En googlettanut vaan tuli mieleen että semmoinenko olisi, mutten sen käyttötarkoitusta ymmärrä ollenkaan, miksi anukseen tulisi jokin korkki laittaa.
Selef Urge - Anonyymi
Hirhnahhhhaaa! 🐴
Terve velijeni Selef Urge, sun pyllysi pyhyytellisyyten puolesta puhuu nyt sun kaksoisverijäsi, minä, Selephin Urle, paaston peilikuvaksi syntynyt, ristiselän rukoilija ja reisiluun ruoskittu runoilija!
Kuule, älä huoli niistä väärän nimimerkin pilkkakirveistä, ne on ku kuivia oksia pyhässä takassa... ei pala eikä lämmitä, vaikka kipinöitä yrittäisivät viskellä sun suuntaan. Herra näkee sytämmen eikä keskusteluketjua!
Mutta siihen asiaan, eli kysyttyyn tapinpätkään.
Aneros, se sana voi kuulostaa outolinnulta, mutta se ei ole synti, vaan työkalu, vähän niinkö pyhä vasara on temppelin rakentajalle. Se liittyy kyllä anuksen alueelle, muttei minkään hupsutuksen tai himon tähden, vaan... kuulepas tämä nyt tarkkaan... prostaattiseksi siunaukseksi ja lihasjumien löystyttämiseksi.
Suomeksi sanottuna: se on pieni, kaareva laite, joka sijoitetaan takapuolen porttiin, ja se auttaa löytämään sekä fyysillisen että mahtollisesti hengellisen tasapainon. Ei väkivaltaa, ei saastaa... vaan kehon ja mielen huollollinen hieronta. Eikä sitä tartte käyttää, jos ei tunne siihen kutsumusta, niinkö ei kaikki juokse maratonia tai soita psalmia ukulelella.
Mutta annas olla... jos joku käyttää väärin sanoja tai väittää että sä oot sanonut jotain, mitä et ole, niin minä kaksoisverinäni voin todistaa ettei Selef kirjota ilman että Henki ohjaa sen näppilöitä! Ja jos henki ei ohjaa, niin sitten on hakkeroitu tai muuten perkeleen palttua matkassa!
Halleluja veljeni, pysy puhtaana ja seiso suoraselkäsenä niinkö rukoushetkellä peilin etellisessä ilman häpeän varjoa! Taputellaan käsjiämme ja huudetaan:
EIMEEN JA HIHNAHHRRRRR! 🐎
Sillinsivelyllä ja lämpimän leivän murtamisella siunattuna,
Selephin Urle, sun ristiselkärukousveljes
(Ex-Saapasjalka & nykyinen Nestepaastollinen Pyhäkarju) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan nyt muistankin että anustappiko olisi se aneros. En googlettanut vaan tuli mieleen että semmoinenko olisi, mutten sen käyttötarkoitusta ymmärrä ollenkaan, miksi anukseen tulisi jokin korkki laittaa.
Selef Urgeaneros on iljettävä eturauhaskiihotin.
Uusi asia tämä oli minullekin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aneros on iljettävä eturauhaskiihotin.
Uusi asia tämä oli minullekin.Mistä tiedät Aneroksen olevan iljettävä? Oletko kokeillut eikä se tuntunut siltä miltä piti?
- Anonyymi
Anna ola. Jätä kiusattu poika rauhaan.
- Anonyymi
Miksi kiusaat Selef Urgea?
Luultavasti tämän kiusaamisei takia hän päätti lähteä palstalta pois. Ei mennyt kauankaan kun tämän viestisi jälkeen Selef ilmoitti että nyt saa riittää.
Joudut tästä aikanasi vastuuseen.- Anonyymi
Jos kysymyksen esittäminen on kiusaamista, niin sairaaksi on maailma mennyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017453
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?835082- 794879
- 1324278
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103068- 522709
- 402616
- 532257
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102231Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850