Jumala on kuolematon

Anonyymi-ap

Jumala on kuolematon

Ei Jumala ole kuollut, eikä tehnyt mitään testamentteja, ei vanhempia eikä uudempia.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.

29

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aurinko tosiaan on tavallaan jumala, vaikka onkin vain vetypallo.

• Anonyymi

Niin ihme suuri Jumala ihmisenä. Saati että kuolee ystäviensä puolesta syyttömänä. Siinäpä se rakkaus näkyy ; rakkauden teoissa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ihme suuri Jumala ihmisenä. Saati että kuolee ystäviensä puolesta syyttömänä. Siinäpä se rakkaus näkyy ; rakkauden teoissa.

Jeesus oli kuollessaan ihmisuhri, ei Jumala-uhri.

Maan päältä ei löytynyt yhtään synnitöntä ihmistä ihmisuhriksi perisynnin vuoksi.
        Siksi Jeesuksen piti tulla ihmiseksi, ainoaksi synnittömäksi ihmiseksi.
        Veriuhrin piti olla viaton ja synnitön.

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vain Stalinin moraalilla varustettu narsisti tapattaa lapsensa turhan päiten.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki ihmiset ovat perisynnin vuoksi kelvottomia syntiuhriksi.

"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." (Ps.51:7)

"Sillä yhden ihmisen tottelemattomuuden teko teki kaikista ihmisistä syntisiä*
      ja kuolevaisia". [Perisynti eli syntiinlankeemus*]

Perisynnissä kyse ei ole pelkästä taipumuksesta tehdä syntiä, vaan kaikista tulee syntisiä heti sikiämisestä alkaen syntiinlangenneen Aadamin sukuun, johon me kaikki kuulumme ja sikiämme ja synnymme ja kuolemme.

(Room.5)

• Anonyymi
        UUSI

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

Mark. 10:18

Jeesus vastasi hänelle: "Miksi sanot minua hyväksi? Ainoastaan Jumala on hyvä, ei kukaan muu."

• Anonyymi
      UUSI

Jeesuksen henki ei kuollut missään vaiheessa. Ei pidä väärin käsittää.

Joh.10
      17 Sentähden Isä minua rakastaa, koska minä annan henkeni, että minä sen jälleen ottaisin.
      18 Ei kukaan sitä minulta ota, vaan minä annan sen itsestäni. Minulla on valta antaa se, ja minulla on valta ottaa se jälleen; sen käskyn minä olen saanut Isältäni."

• Anonyymi
      UUSI

Alkukielen sana ei tarkoita mitään testamenttia, mikä tehdään kuolleen omaisuuden jakamiseksi, vaan kyse on Jumalan tekemästä liitosta, mikä varma yksipuolinen ikuinen lupaus, mikä on aina voimassa. Jumala ei sitä kadu eikä muuta.

Liittoja voi olla voimassa yhtä aikaa useita erilaisia. Ne eivät kumoa toisiaan, vaan täydentävät toisiaan.

Ihminen ei ole tasa-arvoinen olento tekemään Jumalan kanssa mitään kauppoja tai sopimuksia.

Jeesus ei tullut kumoamaan mitään Jumalan liittoja eikä Jumalan säätämiä lakeja eikä käskyjä, kuten usein opetetaan.

Matt. 5:17

Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.

• Anonyymi
      UUSI

Jumalan liittojen, lakien ja käskyjen kumoamisyriykset ovat kapinaa Jumalaa vastaan.

Matt. 5:18

Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi
      UUSI

Auringon palvojia on ollut jo tunansia vuosia.

• Anonyymi
        UUSI

Puhut ihan muista asioista, mitä tällä palstalla on tarkoitus keskustella. Häpeä tekojasi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Puhut ihan muista asioista, mitä tällä palstalla on tarkoitus keskustella. Häpeä tekojasi.

Auringonpalvojillahan on toki konkreettinen palvonnan kohde. Hihhulit palvoo olematonta kohdetta, josta ei kenelläkään ole mitään havaintoa.

• Anonyymi
      UUSI

Jeesus varoitti vapaiden suuntien opetuksesta, jossa Jumalan lait ja käskyt kumotaan.
      Ihmisiä houkutellaan villitsevien epäpyhien hurmoshenkien valtaan lahoihin.

Matt. 5:19

Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

2. Piet. 2:19

He lupaavat näille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia: kenen voittama ihminen on, sen orja hän on.

• Anonyymi
      UUSI

Paavalillekin kelpasi lainkohdat, kun kyse oli naisten hiljaiseksi saamisesta.

1. Kor. 9:8

En tässä esitä vain ihmisten ajatuksia, sillä lakikin sanoo samaa.

1. Kor. 14:34 naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua, vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo.

• Anonyymi
        UUSI

Onhan niitä muutamia paavalin hännystelijöitä tälläkin palstalla öykkäröimässä. Ehkäpä juuri sen takia tälläkään palstalla ei naiset viihdy.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan niitä muutamia paavalin hännystelijöitä tälläkin palstalla öykkäröimässä. Ehkäpä juuri sen takia tälläkään palstalla ei naiset viihdy.

Tampereella se yksi "aitouskovainen" tappoi pienen lapsen kanssa kadulla kävelleen raskaana olevan naisen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tampereella se yksi "aitouskovainen" tappoi pienen lapsen kanssa kadulla kävelleen raskaana olevan naisen.

Jospa se "Jeesuksen omana" luotti siihen, että Jeesus on jo sovittanut sen synnit.

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki rikokset on jo kuitattu.
      Myös tulevat.

• Anonyymi
        UUSI

Älä unta näe.

Rosvot ja laittomuuden tekijät kuvittelee, että kaikki on selvitetty.

Viimeisellä tuomiolla ei kysytä ihmisen uskosta yhtään mitään.

Kaikki tuomitaan sen mukaan, mitä he ovat tehneet tai jättäneet tekemättä.

Ilm. 20:12

Näin myös kuolleet, suuret ja pienet, seisomassa valtaistuimen edessä. Kirjat avattiin, avattiin myös elämän kirja, ja kuolleet tuomittiin sen perusteella, mitä kirjoihin oli merkitty, kukin tekojensa mukaan.

Ilm. 20:13

Meri antoi kuolleensa, Kuolema ja Tuonela antoivat kuolleensa, ja kaikki heidät tuomittiin tekojensa mukaan.

Jeesusta meidän on uskominen, eikä mitään Tarsolaisia murhamiehiä.

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

• Anonyymi
      UUSI

Mitäs muitakaan nämä ovat kuin helluntailaisia ja muita vastaavia.

Matt.7
      21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        UUSI

Lahkolaisilla on kova hinku kumota Jumalan lait. Se tarkoittaisi, että heitä ei voitaisi enää tuomita synnistä, koska synti tarkoittaa Jumalan lain rikkomista.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaisilla on kova hinku kumota Jumalan lait. Se tarkoittaisi, että heitä ei voitaisi enää tuomita synnistä, koska synti tarkoittaa Jumalan lain rikkomista.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Sillä totisesti sanon minä teille: siihenasti kuin taivas ja maa katoo, ei pidä vähinkään piirto eikä joku rahtu laista katooman, siihenasti kuin kaikki tapahtuvat.

• Anonyymi
      UUSI

Voisiko joku kertoa selkeästi miten saadaan Maa ja taivas (avaruus) katoamaan?
      Nyky fysiikka ei pysty antamaan vastausta. Ei muuten haluakaan.

• Anonyymi
        UUSI

2. Piet. 3:10

Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.

2. Piet. 3:12

teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!

• Anonyymi
      UUSI

Olematon on kuolematon.

• Anonyymi
        UUSI

Pitäisi ensin syntyä, että voi sitten aikanaan kuolla.

• Anonyymi
      UUSI

Ei Saunatonttu asu missään valossa.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko saunassa syntynyt perätilassa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7750
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6041
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2087
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1936
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1921
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      37
      1736
    8. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      61
      1539
    9. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1504
    10. En mä itke

sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja
      Ikävä
      31
      1450
    Aihe