58002 Kouran asemakaava
Suunnitellaan yhdessä uusi asuntoalue Kouraan
Haluatko asua alueella, jonka suunnitteluun olet itse saanut vaikuttaa? Millainen on unelmiesi tontti? Tule mukaan suunnittelemaan tulevaa asuntoaluettasi yhdessä Seinäjoen kaupungin kanssa.
Uusi asuntoalue sijoittuu Kouran kyläkeskukseen Eslan ja Lakki-Sussunmäen läheisyyteen. Asemakaavan aikataulutus ja laajuus päätetään syksyllä järjestettävissä työpajoissa.
Mainiot yhteydet joka suuntaan.
Koura - Veneskoski,,,,,sinne rakentamaan.
18
813
Vastaukset 18
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Mitä vikaa? Hiano paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa Nurmoolaasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa Nurmoolaasia.
Kyllä ne on Kouralaasia Kouras! Sinne vaan kaikki ,son viriä kylä ,moon asunu siälä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on Kouralaasia Kouras! Sinne vaan kaikki ,son viriä kylä ,moon asunu siälä
Siellä saa kouria.
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
Kouran kauppa.
Hyvä. - Anonyymi00019
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kouran kauppa.
Hyvä.Lyhyt joka paikkaan !
- Anonyymi
Suomenselkä on pian sivussa, kun se Valtatie 18 on niin kehno
Veneskosken ja Alavuden välillä.
Kukaan ei tee mitään.
Savolakin ajaa Seinäjoelle Lehtimäen kautta, tai Parkanosta junaan.- Anonyymi
Kourassa alkaa taas seista.
Juna. - Anonyymi
Tuuri kärsii huonosta ”valtatiestä”.
- Anonyymi
Joo, sinne.
- Anonyymi
Sopiva paikka.
Lähellä kaikkea. - Anonyymi
Kouras seisoo ja koko päivän
- Anonyymi
Koura on alavutelaisten High Zappadallaah.
Sinne muutetaan.
- Anonyymi
Jokaiselle jotain: Poniratsastusta, kelkkoja, vanhoja autoja, moottoripyöriä, paloasema, metsästysseura, koulu, kyläkauppa, Spr, Srk, kaupunki tontteineen, kirppis, arpoja, kahvia, siis mukavaa.
Kourassa 06.09.2025,,,,,,klo 10-13. - Anonyymi00014
Niin kovin ihana on pieni kylä päällä maan
Sen tiet ja talot, puut, on lumipuvussaan
Joku jää katsomaan kuka lentää noin
Itsekin hämmästyn kun lentää voin
On jäätä avaruus ja selkääni mä siivet sain
On kuu niin sininen mun lentomatkallain - Anonyymi00016
Miksi ihmeessä kukaan rakentaisi Kouraan. Alavudelta saat järvenrannalta tontin ja kaikki palvelut lähellä.
- Anonyymi00018
Nuy saa halvalla jopa vuokratontteia Keski-Nurmosta,
jossa koulu vieressä
ja Kourasta !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1531383Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1241111Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä33872Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58792- 64762
- 143754
- 47696
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57632Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss63593