58002 Kouran asemakaava
Suunnitellaan yhdessä uusi asuntoalue Kouraan
Haluatko asua alueella, jonka suunnitteluun olet itse saanut vaikuttaa? Millainen on unelmiesi tontti? Tule mukaan suunnittelemaan tulevaa asuntoaluettasi yhdessä Seinäjoen kaupungin kanssa.
Uusi asuntoalue sijoittuu Kouran kyläkeskukseen Eslan ja Lakki-Sussunmäen läheisyyteen. Asemakaavan aikataulutus ja laajuus päätetään syksyllä järjestettävissä työpajoissa.
Mainiot yhteydet joka suuntaan.
Koura - Veneskoski,,,,,sinne rakentamaan.
16
700
Vastaukset
- Anonyymi
En halua.
- Anonyymi
Mitä vikaa? Hiano paikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa Nurmoolaasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa Nurmoolaasia.
Kyllä ne on Kouralaasia Kouras! Sinne vaan kaikki ,son viriä kylä ,moon asunu siälä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on Kouralaasia Kouras! Sinne vaan kaikki ,son viriä kylä ,moon asunu siälä
Siellä saa kouria.
- Anonyymi00015
Anonyymi kirjoitti:
Kouran kauppa.
Hyvä.
- Anonyymi
Suomenselkä on pian sivussa, kun se Valtatie 18 on niin kehno
Veneskosken ja Alavuden välillä.
Kukaan ei tee mitään.
Savolakin ajaa Seinäjoelle Lehtimäen kautta, tai Parkanosta junaan.- Anonyymi
Kourassa alkaa taas seista.
Juna. - Anonyymi
Tuuri kärsii huonosta ”valtatiestä”.
- Anonyymi
Joo, sinne.
- Anonyymi
Sopiva paikka.
Lähellä kaikkea. - Anonyymi
Kouras seisoo ja koko päivän
- Anonyymi
Koura on alavutelaisten High Zappadallaah.
Sinne muutetaan.
- Anonyymi
Jokaiselle jotain: Poniratsastusta, kelkkoja, vanhoja autoja, moottoripyöriä, paloasema, metsästysseura, koulu, kyläkauppa, Spr, Srk, kaupunki tontteineen, kirppis, arpoja, kahvia, siis mukavaa.
Kourassa 06.09.2025,,,,,,klo 10-13. - Anonyymi00014
Niin kovin ihana on pieni kylä päällä maan
Sen tiet ja talot, puut, on lumipuvussaan
Joku jää katsomaan kuka lentää noin
Itsekin hämmästyn kun lentää voin
On jäätä avaruus ja selkääni mä siivet sain
On kuu niin sininen mun lentomatkallain - Anonyymi00016
Miksi ihmeessä kukaan rakentaisi Kouraan. Alavudelta saat järvenrannalta tontin ja kaikki palvelut lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3345309Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja212686Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841875Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141571
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181533seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241454Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413