Mikä on yhdellä sanalla tuleva 666:stä adventtitotuus ?
Huom. Yhdellä sanalla 666.
666-sapattilahko-oppi
12
410
Vastaukset
- Anonyymi
KULTAA
- Anonyymi
Tämä perustuu Raamattuun.
- Anonyymi
Timo Flink on yli 20 vuotta opettanut 666:sta näin. Pastoreille siten sallitaan myös eriäviä kannanottoja.
- Anonyymi
ELLENGOULDWHITE=666
- Anonyymi
Tämä ei perustu Raamattuun.
- Anonyymi
Ei ole. Englannin kielen sanoilla ei ole lukuarvoa.
- Anonyymi
Lahkoilla on huono Ilmestyskirjan tuntemus.
- Anonyymi
Miten adventismiin hurahtaneet ovat tulleet siihen johtopäätökseen että Ellen G White on Totuuden Valo ja SDA lahko lopunajan jäännösseurakunta ?
- Anonyymi
On vain numerosarja 666. Eikä muuta.
Raamatussa vatvotaan alkulukuja 7 järjettömyyksiä asti.
Numeroilla kuviteltiin olevan maagisia merkityksiä. - Anonyymi
Saman asian voi katsoa erittäin tarkasti kahvinporoista.
- Anonyymi
"Ei voi ostaa ja myydä" 666 otetaan pian käyttöön.
https://youtu.be/V82oWkWVgrE?si=4bNLCI4Ggwb0PXyg - Anonyymi
Kenellä on ymmärrys, se laskekoon luvun. Sanomattakin on selvää, ettei lukua 666 voi yhdellä sanalla kertoa. Aloittajalta puuttuu viisaus ymmärtää, joten parempi jättää vastaamatta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181