IS - Purra jyrähtää oppositiolle: ”Röyhkeää!”
Purra ei opposition väitteitä purematta niele. Röyhkeää! täräyttää valtiovarainministeri Riikka Purra (ps) blogissaan.
Keskusta, Sdp ja Liike Nyt jättivät tiistaina välikysymyksen ”hallituksen ennätyksellisestä velkaantumisesta”.
Purran mielestä on röyhkeää että kansanedustajat puolustaa vähävaraisia, jotka joutuvat palkolla maksumieheksi. Vähävaraiset on siis röyhkeitä kun maksavat purran ja orpon velkoja! Ei kukaan kiitosta varmaan odottanutkaan, siihen hallitus ei kykene, mutta köyhät on siis ainoa ryhmä jotka pystyy maksamaan valtion velat, pakolla tietysti! hyväosiset ei joudu kurjuutustalkoisiin.
Röyhkeitä on hallitukset ihmiset, mutta ei, vain vähätuloiset ja heidän puolustajat.
Valiton velkaa ei pysty muuten maksamaan kuin käyhien rahoilla.
IS - Ensimmäisessä kohdassa Purra sanoo, että hallitus jatkaa sopeutusten tekoa ja ”säästää käytännössä kaikkialta”. Hänen mukaansa näiden toimenpiteiden tekemättömyys olisi johtanut merkittävästi suurempiin alijäämiin ja velan kovempaan nousuun.
Mä kyllä epäilen näitä velkoja, eihän niitä oiekasti voi olla,,niin paljon veroja köyhät maksaa jotta rikkailla on mistä tuhlata ja mitä piilottaa... on vaan tekosyy, jotta voivat kerätä rahaa itselleen.
Mikä on röyhkeää ?
6
92
Vastaukset
- Anonyymi
Millä ihmeen palkolla maksumieheksi? Tarkoititko palkoilla, puikoilla, pulkalla vaiko oikeastiko herneenpaloilla pitäisi jonkun maksaa jotain?
- Anonyymi
Ai ai heheeee, olepa taas hauska. Kaikki muut sanat tuli mutta se yksi ei tullut, miksi? Osaat siis lukea vähän virheellistäkin tekstiä, mutten et olisi jättänyt sitä yhtä sanaa pois.... hehheeeeeeeeee olet oella hauskaa.... pinnistä ja kokeileppa uudelleen....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ai heheeee, olepa taas hauska. Kaikki muut sanat tuli mutta se yksi ei tullut, miksi? Osaat siis lukea vähän virheellistäkin tekstiä, mutten et olisi jättänyt sitä yhtä sanaa pois.... hehheeeeeeeeee olet oella hauskaa.... pinnistä ja kokeileppa uudelleen....
Pilkalla?
- Anonyymi
Mitä muuta voi odottakaan purralta kun ylimielistä kätöstä ja oorpolta narsisimia. Senhän me kaikki tiedämme ja olemme askiasta samaa mieltä.
Ei kukaan järkevä ihminen hyväksy eikä muut voi väittää.- Anonyymi
Ja köyhältä voi odottaa kirjoitustaidottomuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja köyhältä voi odottaa kirjoitustaidottomuutta.
Hellanlettas, nyt sinä iso vauva olet taas herännyt ja aamukiukku painaa heti.. missä se velli viipyy. Voi kurja...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481