Mitä turhaan pihistellä, kun ei kuitenkaan pidä paikkaansa.
https://images.sanoma-sndp.fi/2ebf5a08584ca30df377909e9e53f305/normal/978.avif
Gallupjohtaja sanoi, että nämä vaatii heiltä suurempia lukuja, mitä he itse ilman painostusta laittaisi.
Olisivat nyt vaatineet SDPlle 35.4 prosenttia
17
147
Vastaukset
- Anonyymi
Gallupit on gallupeja. SDP:n nykyinen suosio kertonee lähinnä siitä, että persujen kannattajat ovat pettyneet puolueensa politiikkaan. Persuja on äänestänyt moni työväestöön kuuluva, koska vielä muutama vuosi sitten puolue esiintyi "unohdetun kansan" puolestapuhujana. Saksikäsi-Purra on ollut erittäin oikeistolainen siihen nähden, joten kannattajiksi on jäänyt lähinnä persujen yrittäjäsiipi ja vakaumukselliset maahanmuuttokriitikot. Duunareista ei-maahanmuuttokriitikot ovat lähteneet, ja suurimpien kaupunkien ulkopuolella perinteisesti Keskustaa äänestäneet.
- Anonyymi
menkää persut hoitoon heti
- Anonyymi
Persuille "kallupit" kelpaa vain, kun kannatus on korkealla, muuten Kommunisitiropakantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
menkää persut hoitoon heti
Tuo oli kai tarkoitettu aloittajalle...?
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Keskusta 25 %. Olisi jo melkoinen paluumuutto. SDP;tä myös palaa keskustaan.
- Anonyymi
Tähänpä mielisin lisätä: tilulilulii, tilulilulii.
Esko Nurmijärveltä - Anonyymi
Olisi joo. Ja jos vielä lehmillä olisi kunnon siivet, niin ei sitä tiedä, vaikka osaisivat lentää!
- Anonyymi
Persujen kassa on hiipumassa. Heillä ei ollut enää varaa maksaa Hesarille todellista korkeammista prosenttiluvuista.
- Anonyymi
Sdp 16,5 % puolue todelisuudessa ollut ja on. Aina poikkeuksia on. Keskusta tekee 2015 paluun, onkin vuoronsa olla pääministeri puolue.
SDP hurmaa velalla jota ei enää voi käyttää. Velkaa pitää karttaa, kunhan saataisiin taloutta kohennettua ja miljardeja maksavia lakkoja lopetettua ay-johtajien palkka takuina.- Anonyymi
No sinun ennustajanlahjasi ovat tunnetut ja köykäisiksi punnitut.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15521275/pankkomajurin-povaamat-26-kepulle - Anonyymi
Pankkomajuri tilaa omat "kallupinsa" Venäjän keskusvaalilautakunnalta?
- Anonyymi
Keskustasta voi tulla taas suurin, jos eivät ole seuraavassa hallituksessa. Sitten 2031 olisi mahdollista palata suurimmaksi ja pääministeripuoleeksi. 2027 suurimman puolueen asema ei ole mahdollinen, valitettavasti.
- Anonyymi
Kyllä persutrollia vituttaa!!!!!
- Anonyymi
Eikä sanaakaan palstan aiheesta taaskaan.
- Anonyymi
Demu on kuin lume avioliitto
- Anonyymi
Persun tunnistaa aina, kun se hokee joko demua tai kommaria.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319