Hei kysymys tietäjille:
Olen ostamassa hybridiä BMW 225xe ja tehdastakuu akun osalta ohi. Tarjoavan Hedissä lisäturvaa akustolle 10.000euroon saakka.
Kysymys onkin voiko ne välttää vastuunsa jos akusto hajoaa esim väittämällä että se on kuluva osa tai muuta vastaavaa? Kiinnostaa siis hybridit mutta hintapisteessä 12.000-15000eur ei ole takuita automaattisesti.
Auton ostaminen lisäturva
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siis Hedin lupaa lisäturvan juuri akustolle? Yleisesti ottaen lisäturvat eivät turvaa mitään, ne ovat keino kerätä rahaa. Vian sattuessa on tekosyy valmiina, miksi ei korvata. Lisäturva ei myöskään muuta myyjän vastuita mitenkään.
Kaksi Bemaria omistaneena voin sanoa, että kiva niillä on ajella. Mutta korjaaminen ei lopu koskaan, joten lompakon pitää olla paksu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792148
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171497Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil211233