Äänestäjät alkavat hyvää vauhtia ymmärtämään, millaista sekalaista joukkoa ovat tukeneet. Vuosi pari, niin ovat kokoluokkaa 5%. Keskusta painelee pian eri kymmenillä ja jopa vasemmisto ja vihreät menevät muutamassa kuukaudessa ohi.
Persut syöksyy
23
755
Vastaukset
- Anonyymi
Tämä oli tiedos mutta hetken otti luonnolle myöntää että on ollut noin pahoin vietävissä
- Anonyymi
No nyt Kepu ja SDP tyhjiä vaalilupauksia antamaan ja opettelemaan mantraa "muttakun se edellinen hallitus".
- Anonyymi
hillotolpat tulleet tutuksi, vähä siinä pari kans ed kävi sveittis korruptioreissulla....
- Anonyymi
Paikalliset sentään vaan Viros.
- Anonyymi
Eikös yks persukoijari, toi sähkötupakka vehkeitä Kiinasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas se kepuli teki taulukauppoja ja hyllytettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö hänen vaalirahoittajana ollut kiinalainen bisnesmieskin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuskaakos tämä yks nuuskaa Ruotsista ja myy sitä pitkin kyliä? Onkos se laillista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuskaakos tämä yks nuuskaa Ruotsista ja myy sitä pitkin kyliä? Onkos se laillista?
Nuuskalla voi ostaa ääniä seuraavissa valinnoissa, taitaa olla jo kesäkuussa seuraavat. Mä annan ääneni puoluekokouksessa Hanulle nuuskaa vastaan. Jäsenmaksun maksaneita äänestyskelpoisia on nyt niin vähän, jotta porho pystyy äänet kyllä ostamaan.
- Anonyymi
Juhantalo teki talousrikoksia ja joutui poseen.
- Anonyymi
Eikös kuitenkin saanut rahat pitää?
- Anonyymi
Onkos ne Paulan taulut Etapin seinällä?
- Anonyymi
Onkohan Matin lautataapeli jo kuivanu.
- Anonyymi
Onko Möykkä saanu taas kaahausluvan takaasi
- Anonyymi
Tynkäselle 4 000e sakot kiihottamisesta kansanryhmää,eli maahanmuuttajia vastaan,osti oman ma-mun,tosi looginen Heebo
- Anonyymi
Persut hajoaa kuten aiemminkin
Eliitti vastaan duunarikenttä.
Salaiset siniset - Anonyymi
Kepu-vehviläinen nostaa lähes 7000 € /kk sopeutusrahaa, ei siinä paljon työmotivaatio nouse ja köyhät laitetaan kyykkyyn tälläkin tavoin.
- Anonyymi
IKL aktivistit ovat käyneet tarpeettomiksi ja sinimustaa pukkaa tilalle.
- Anonyymi
Kokoomuksen ja Orpon kasaama hallitus on kyseessä.
https://valtioneuvosto.fi/hallitukset-ja-ministerit/hallitukset/
Hyvin on Kokoomus osannut käyttää persuja hyödykseen. Perusille kritiikki ja Kokoomuksen kannatus pysyy.- Anonyymi
Täskin niiden tyhmyys ilmenee😂😂😂
- Anonyymi
Eihän tuommoisia elämmämkoululaisia voi mihinkään laittaa päättämään yhteisistä asioista.
- Anonyymi
Juu. Suu vaahdossa öyhötetään. Sitä se on.
- AnonyymiUUSI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174