Tuskin Toyota itsekään ymmärsi, millaiseksi hitiksi vuonna 1994 markkinoille tullut RAV4 muodostuisi. Se oli viime vuonna maailman kolmanneksi rekisteröidyin automalli ja on toinen kahdesta Toyotan kaikkialla maailmassa myytävistä autoista Corollan ohella.
Toyotan markkinoinnin kakkosmies Euroopassa, Andrea Carlucci, kertoi Tekniikan Maailmalle, että Toyota haluaa RAV4:llä ajettavan pääosin sähköllä: ”Aiemmin RAV4:n toimintamatka sähköllä ei riittänyt kaikille. Eurooppalaiset ajavat keskimäärin 40 kilometriä päivässä, joten uuden RAV4 PHEV:n sata kilometriä riittää mainiosti. Toisaalta auto sopii kaikenlaiseen liikkumiseen, kun matkaa voi tehdä lähes tuhat kilometriä tankkaamatta.”
https://tekniikanmaailma.fi/toyota-toivoo-etta-uudella-rav4lla-ajetaan-paaasiassa-sahkolla/
Toyota toivoo, että uudella RAV4:llä ajetaan pääasiassa sähköllä
Anonyymi-ap
3
70
Vastaukset
- Anonyymi
Tekee ladattavan hybridin, jolla toivoo ajettavan sähköllä. Mitä järkeä?
- Anonyymi
Suurin osa ajaa sillä sähköllä enemikkseen ja silloin tällöin bensalla
Kaikilla valmistajilla näitä on.
Jos ei pidä plugreita järkevänä niin asiaa kannattaa rummutta jossain muualla kuin merkkipalstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa ajaa sillä sähköllä enemikkseen ja silloin tällöin bensalla
Kaikilla valmistajilla näitä on.
Jos ei pidä plugreita järkevänä niin asiaa kannattaa rummutta jossain muualla kuin merkkipalstalla.Miksei osta suoraan sähköautoa, sillä hoituu 40-400 km/vrk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332374Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401547
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311363Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281300Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104840Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752