💪💪💪💪💪💪💪 Pikkuauto liikahtaa!! 💪💪💪💪💪💪💪💪💪
Eipä ollut polttiskaudella Micrassa tällaista tehoa.
Samalla energiankulutus ja -kustannus on pudonnut murto-osaan. 👍
Myös Nissan Micra saa nykyaikaisen moottorin: 150 hv!!!!!!!!!! / ! \ Vanteet vakiona 18 tuumaa!
5
88
Vastaukset
- Anonyymi
Vanha kunnon Nissan Micra. Hienoa, että Micra on pidetty ajan tasalla ja nyt siis sähkömoottori.
- Anonyymi
Polttomoottorikauden Micrat olivat hirveitä autoja.
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä laittaa tuollaisia isoja vanteita pikkuautoon. Itse asiassa useimmiten autossa on järkevämpää valita pienempi vanne ja kapea ja korkeaprofiilinen rengas. Toki joidenkin mielestä isot vanteet ovat muka paremman näköisiä, mutta ne tekevät ajamisesta kamalaa.
Ylipäätään isoilla vanteilla kehuminen on naurettavan typerää. Itse asiassa 14 tuuman vanteet riittäisi hyvin tähänkin autoon ja luultavasti parantaisi ajomukavuutta. - Anonyymi
Polttomoottoriaikakauden Micrassa kävi niin, että kuski kiihtyi, auto ei.
- Anonyymi
ID 2 saa kovan kilpailijan tuosta.
Ehkä ainoa miinus että se ei ole oikeasti Nissan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614198KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1152752Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452252Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291913- 241843
- 281566
- 171420
- 731360
- 1461307
- 311178