Vannekoko sen kuin kasvaa: Uudessa Nissan Micrassa on aina 18 tuuman vanteet!!

Anonyymi-ap

💪💪💪💪💪💪 18 TUUMAN VANTEET!! 💪💪💪💪💪💪💪

Samalla Micra saa nykyaikaisen moottorin, joka vie piskuista Micraa 150 hevosen raivolla.

Mutta mitäs tuumaatte siitä, että pikkuautoissakin vannekoko lähestyy 20 tuumaa?

26

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei kiinnosta sun- ny.

    • Anonyymi

      K11 Micra oli itsellä joskus, vm. 2001 ja jo sen 14" renkaat vaikutti vähintäänkin tarpeeksi suurilta. Pikkuauton ei tarvitsisi olla tämän korista Micraa suurempi, niin hankinta- ja ylläpitokulut pysyisi järkevänä, mutta mielipuoliset eu byrokraatit on vaatineet että autot pitää olla sähkökäyttöisiä panssarivaunuja ja mahdollisimma monilla ärsyttävillä varoittimilla varustettu mikä nostaa painoa ja hintaa järjettömäksi.

      • Anonyymi

        Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten.

        Ota huomioon rahan arvon muuttuminen. Tämän päivän 40 000 euroa ei ole kuin 27 000 vuoden 2005 euroa. Silloin 27 000 eurolla sai tämän päivän mittapuulla mitattuna surkeasti varustellut muovipulkan, jolla ajaminen oli kallista ja saastuttavaa polttoaineesta johtuen, turvallisuus ihan lapsenkengissä ja suorituskyky huono.

        Ihmiset nimenomaan haluavat ISOJA autoja. Siksi autovalmistajat niitä valmistavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten.

        Ota huomioon rahan arvon muuttuminen. Tämän päivän 40 000 euroa ei ole kuin 27 000 vuoden 2005 euroa. Silloin 27 000 eurolla sai tämän päivän mittapuulla mitattuna surkeasti varustellut muovipulkan, jolla ajaminen oli kallista ja saastuttavaa polttoaineesta johtuen, turvallisuus ihan lapsenkengissä ja suorituskyky huono.

        Ihmiset nimenomaan haluavat ISOJA autoja. Siksi autovalmistajat niitä valmistavat.

        Keskimääräiset uusien autojen hinnat ovat silti noussut paljon nopeammin kuin muu inflaatio. Ei ole ihme, että uusien autojen myynti on kuoleman partaalla. Vain idiootit ostavat tällä hetkellä uusia autoja. Itse odotan, että uusien autojen hinnat romahtaa kymmeniä prosentteja kun ihmiset hylkäävät uudet autot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten.

        Ota huomioon rahan arvon muuttuminen. Tämän päivän 40 000 euroa ei ole kuin 27 000 vuoden 2005 euroa. Silloin 27 000 eurolla sai tämän päivän mittapuulla mitattuna surkeasti varustellut muovipulkan, jolla ajaminen oli kallista ja saastuttavaa polttoaineesta johtuen, turvallisuus ihan lapsenkengissä ja suorituskyky huono.

        Ihmiset nimenomaan haluavat ISOJA autoja. Siksi autovalmistajat niitä valmistavat.

        "Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten."

        Nykyautot antavat paljon vähemmän vastinetta euroille kuin 20 vuotta sitten. Nykyautot ovat piipittäviä vinkuleluja joissa on täysin turhia avustimia ja typeriä hiplausnäyttöjä. Autojen muuttuminen saatanan tietokoneiksi tekee auton ajamisesta helvettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimääräiset uusien autojen hinnat ovat silti noussut paljon nopeammin kuin muu inflaatio. Ei ole ihme, että uusien autojen myynti on kuoleman partaalla. Vain idiootit ostavat tällä hetkellä uusia autoja. Itse odotan, että uusien autojen hinnat romahtaa kymmeniä prosentteja kun ihmiset hylkäävät uudet autot.

        Ei suomalaisten surkea ostovoima vaikuta autovalmistajiin oikein mitenkään. Niin pieni markkina ollaan aina oltu ja nykyään vielä pienempi.

        Yksikään autovalmistaja ei ala valmistamaan näin pienelle kansalle karvalakkifarmareita sen takia, että meillä ei ole varaa ostaa nykyautoja.

        Kun palkat muissa maissa juoksevat kovaa ja korkeammalle, se nostaa autojen hintoja, koska autot valmistetaan näissä maissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten.

        Ota huomioon rahan arvon muuttuminen. Tämän päivän 40 000 euroa ei ole kuin 27 000 vuoden 2005 euroa. Silloin 27 000 eurolla sai tämän päivän mittapuulla mitattuna surkeasti varustellut muovipulkan, jolla ajaminen oli kallista ja saastuttavaa polttoaineesta johtuen, turvallisuus ihan lapsenkengissä ja suorituskyky huono.

        Ihmiset nimenomaan haluavat ISOJA autoja. Siksi autovalmistajat niitä valmistavat.

        En minä sitä -01 Micraa uutena ostanut.
        En ole samaa mieltä mistään esittämistäsi väitteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suomalaisten surkea ostovoima vaikuta autovalmistajiin oikein mitenkään. Niin pieni markkina ollaan aina oltu ja nykyään vielä pienempi.

        Yksikään autovalmistaja ei ala valmistamaan näin pienelle kansalle karvalakkifarmareita sen takia, että meillä ei ole varaa ostaa nykyautoja.

        Kun palkat muissa maissa juoksevat kovaa ja korkeammalle, se nostaa autojen hintoja, koska autot valmistetaan näissä maissa.

        Nykyautot ovat surkeita kertakäyttöleluja, joilla ajaminen on pelkkää helvettiä.

        Autot ovat ylihintaisia siihen nähden miten paskoja romuja ne nykyään ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyautot ovat surkeita kertakäyttöleluja, joilla ajaminen on pelkkää helvettiä.

        Autot ovat ylihintaisia siihen nähden miten paskoja romuja ne nykyään ovat.

        Ei ole enää yhtään järkevän hintaista uutta autoa myynnissä. Lisäksi niiden ylläpito kalliine merkkihuoltoineen, vakuutuksineen, ym. on jo tavallisen ihmisen ulottumattomissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suomalaisten surkea ostovoima vaikuta autovalmistajiin oikein mitenkään. Niin pieni markkina ollaan aina oltu ja nykyään vielä pienempi.

        Yksikään autovalmistaja ei ala valmistamaan näin pienelle kansalle karvalakkifarmareita sen takia, että meillä ei ole varaa ostaa nykyautoja.

        Kun palkat muissa maissa juoksevat kovaa ja korkeammalle, se nostaa autojen hintoja, koska autot valmistetaan näissä maissa.

        Me saadaan ihan hienoja käytettyjä Mersuja ja Volvoja tuontiautoina, paras hinta-ominaisuus...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten."

        Nykyautot antavat paljon vähemmän vastinetta euroille kuin 20 vuotta sitten. Nykyautot ovat piipittäviä vinkuleluja joissa on täysin turhia avustimia ja typeriä hiplausnäyttöjä. Autojen muuttuminen saatanan tietokoneiksi tekee auton ajamisesta helvettiä.

        Juuri näin


    • Anonyymi

      Mie valjaistin 30 huskyä eteen. Pisku1, Pisku2, Pisku3 jne....

    • Anonyymi

      Ei ole mitään järkeä laittaa tuollaista vannekokoa pikkuautoon. Nuo ovat lisäksi usein myös leveitä ja matalaprofiilisia, joten niissä tuntuu kaikki kuopat.

      • Anonyymi

        Lisäksi tämä Micra on vain uudelleennimetty ja uudelleenmuotoiltu Renault 5.


    • Anonyymi

      Haje points paikasta 13 tuumaset peltivanteet ja linglong kumet 145
      jo alkaa matkanteko maistumaan
      Vanhoista 18 saat rahnaa jolla pääset maailmanympäri- matkalle 40.000 km
      alumiiniputkella lennät
      elleiPutin ammu alas

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eiköhän siihen pyörien koon kasvuun ole syynsä.
      Autojen koko ja paino on kasvanut vaaditus turvavrustelun ja törmäyskestävyyden vuokso. Koska autojen pitää lisäksi isommasta massasta huolimatta kyetä aina vaan kovempii väistökoevaatimuksiin, kumiakin pitää olla enemmän ja ilmatila pienempi jotta rengas ei sortuisi alla.

      Ei niitä vanhantapaisia autoja kukaan ostaisi. Jos ei EuroNcapista tule 4..5 tähteä niin kukaan ei osta.
      Törmäysturvallisuudessa oleellista on että autossa on periksiantavia ja energiaa sitovaa tilaa paljon matkustamon ympärillä. Ovet on siksi paksuja, ja samoin kori. Sitä tyhjää tilaa tarvitaan mutta paino nousee silti.

      Kyllä niitä pieniä autoja pienillä pyörillä edelleen saa mutta niiden valikoima on vähentynyt koska kukaan ei niitä osta.
      Jos sellaisen haluaa niin mars autokauppaan mutta siihen tarvitaan rahaa ja sen uuden ostaja ostaa sen auton itselleen niille seuraavilla käytetyn ostajille.

      • Anonyymi

        Tyhmä aivoton lammaskansa on aivopesty ostamaan autot kolarointia varten eikä ajamista varten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä aivoton lammaskansa on aivopesty ostamaan autot kolarointia varten eikä ajamista varten...

        Auto on turvallista liikkumista varten paikasta toiseen. Ajaminen on vain välttämätön paha.

        Sen kontrollin tunteen saa kyllä muullakin keinoin.


    • Anonyymi

      Sähkö moottori ei vimputa liikaa isoilla kumeilla.

    • Anonyymi

      Sähköautoissa alla valtava akusto niin pitää olla isot renkaat ettei maavara jää liian pieneksi.

      • Anonyymi

        Painavat akut vaatii kuorma-auton renkaat.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Fiatilta tulee sähköinen 4-veto Punto.


    • Anonyymi

      Ooh! Mamma Mia!

    • Anonyymi

      Viäl pari turboa lisää ja 40 tuuman vanteet, monster truck

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

      Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1268
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

      Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      156
      1227
    3. Mitä vastaisit

      Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1115
    4. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

      Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      103
      1077
    5. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

      Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      52
      1077
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

      Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      56
      873
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

      Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      853
    8. Miten aiot saada kaivattusi?

      1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      785
    9. Upea takamus

      Sulla on nainen upea takamus.
      Ikävä
      32
      772
    10. KIIKKUSTUOLI

      Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      74
      761
    Aihe