💪💪💪💪💪💪 18 TUUMAN VANTEET!! 💪💪💪💪💪💪💪
Samalla Micra saa nykyaikaisen moottorin, joka vie piskuista Micraa 150 hevosen raivolla.
Mutta mitäs tuumaatte siitä, että pikkuautoissakin vannekoko lähestyy 20 tuumaa?
Vannekoko sen kuin kasvaa: Uudessa Nissan Micrassa on aina 18 tuuman vanteet!!
26
304
Vastaukset
- Anonyymi
ei kiinnosta sun- ny.
- Anonyymi
K11 Micra oli itsellä joskus, vm. 2001 ja jo sen 14" renkaat vaikutti vähintäänkin tarpeeksi suurilta. Pikkuauton ei tarvitsisi olla tämän korista Micraa suurempi, niin hankinta- ja ylläpitokulut pysyisi järkevänä, mutta mielipuoliset eu byrokraatit on vaatineet että autot pitää olla sähkökäyttöisiä panssarivaunuja ja mahdollisimma monilla ärsyttävillä varoittimilla varustettu mikä nostaa painoa ja hintaa järjettömäksi.
- Anonyymi
Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten.
Ota huomioon rahan arvon muuttuminen. Tämän päivän 40 000 euroa ei ole kuin 27 000 vuoden 2005 euroa. Silloin 27 000 eurolla sai tämän päivän mittapuulla mitattuna surkeasti varustellut muovipulkan, jolla ajaminen oli kallista ja saastuttavaa polttoaineesta johtuen, turvallisuus ihan lapsenkengissä ja suorituskyky huono.
Ihmiset nimenomaan haluavat ISOJA autoja. Siksi autovalmistajat niitä valmistavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten.
Ota huomioon rahan arvon muuttuminen. Tämän päivän 40 000 euroa ei ole kuin 27 000 vuoden 2005 euroa. Silloin 27 000 eurolla sai tämän päivän mittapuulla mitattuna surkeasti varustellut muovipulkan, jolla ajaminen oli kallista ja saastuttavaa polttoaineesta johtuen, turvallisuus ihan lapsenkengissä ja suorituskyky huono.
Ihmiset nimenomaan haluavat ISOJA autoja. Siksi autovalmistajat niitä valmistavat.Keskimääräiset uusien autojen hinnat ovat silti noussut paljon nopeammin kuin muu inflaatio. Ei ole ihme, että uusien autojen myynti on kuoleman partaalla. Vain idiootit ostavat tällä hetkellä uusia autoja. Itse odotan, että uusien autojen hinnat romahtaa kymmeniä prosentteja kun ihmiset hylkäävät uudet autot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten.
Ota huomioon rahan arvon muuttuminen. Tämän päivän 40 000 euroa ei ole kuin 27 000 vuoden 2005 euroa. Silloin 27 000 eurolla sai tämän päivän mittapuulla mitattuna surkeasti varustellut muovipulkan, jolla ajaminen oli kallista ja saastuttavaa polttoaineesta johtuen, turvallisuus ihan lapsenkengissä ja suorituskyky huono.
Ihmiset nimenomaan haluavat ISOJA autoja. Siksi autovalmistajat niitä valmistavat."Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten."
Nykyautot antavat paljon vähemmän vastinetta euroille kuin 20 vuotta sitten. Nykyautot ovat piipittäviä vinkuleluja joissa on täysin turhia avustimia ja typeriä hiplausnäyttöjä. Autojen muuttuminen saatanan tietokoneiksi tekee auton ajamisesta helvettiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskimääräiset uusien autojen hinnat ovat silti noussut paljon nopeammin kuin muu inflaatio. Ei ole ihme, että uusien autojen myynti on kuoleman partaalla. Vain idiootit ostavat tällä hetkellä uusia autoja. Itse odotan, että uusien autojen hinnat romahtaa kymmeniä prosentteja kun ihmiset hylkäävät uudet autot.
Ei suomalaisten surkea ostovoima vaikuta autovalmistajiin oikein mitenkään. Niin pieni markkina ollaan aina oltu ja nykyään vielä pienempi.
Yksikään autovalmistaja ei ala valmistamaan näin pienelle kansalle karvalakkifarmareita sen takia, että meillä ei ole varaa ostaa nykyautoja.
Kun palkat muissa maissa juoksevat kovaa ja korkeammalle, se nostaa autojen hintoja, koska autot valmistetaan näissä maissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten.
Ota huomioon rahan arvon muuttuminen. Tämän päivän 40 000 euroa ei ole kuin 27 000 vuoden 2005 euroa. Silloin 27 000 eurolla sai tämän päivän mittapuulla mitattuna surkeasti varustellut muovipulkan, jolla ajaminen oli kallista ja saastuttavaa polttoaineesta johtuen, turvallisuus ihan lapsenkengissä ja suorituskyky huono.
Ihmiset nimenomaan haluavat ISOJA autoja. Siksi autovalmistajat niitä valmistavat.En minä sitä -01 Micraa uutena ostanut.
En ole samaa mieltä mistään esittämistäsi väitteistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suomalaisten surkea ostovoima vaikuta autovalmistajiin oikein mitenkään. Niin pieni markkina ollaan aina oltu ja nykyään vielä pienempi.
Yksikään autovalmistaja ei ala valmistamaan näin pienelle kansalle karvalakkifarmareita sen takia, että meillä ei ole varaa ostaa nykyautoja.
Kun palkat muissa maissa juoksevat kovaa ja korkeammalle, se nostaa autojen hintoja, koska autot valmistetaan näissä maissa.Nykyautot ovat surkeita kertakäyttöleluja, joilla ajaminen on pelkkää helvettiä.
Autot ovat ylihintaisia siihen nähden miten paskoja romuja ne nykyään ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyautot ovat surkeita kertakäyttöleluja, joilla ajaminen on pelkkää helvettiä.
Autot ovat ylihintaisia siihen nähden miten paskoja romuja ne nykyään ovat.Ei ole enää yhtään järkevän hintaista uutta autoa myynnissä. Lisäksi niiden ylläpito kalliine merkkihuoltoineen, vakuutuksineen, ym. on jo tavallisen ihmisen ulottumattomissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suomalaisten surkea ostovoima vaikuta autovalmistajiin oikein mitenkään. Niin pieni markkina ollaan aina oltu ja nykyään vielä pienempi.
Yksikään autovalmistaja ei ala valmistamaan näin pienelle kansalle karvalakkifarmareita sen takia, että meillä ei ole varaa ostaa nykyautoja.
Kun palkat muissa maissa juoksevat kovaa ja korkeammalle, se nostaa autojen hintoja, koska autot valmistetaan näissä maissa.Me saadaan ihan hienoja käytettyjä Mersuja ja Volvoja tuontiautoina, paras hinta-ominaisuus...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kyllä tänä päivänä uudet autot antavat joka eurolle paljon enemmän vastinetta kuin 20 vuotta sitten."
Nykyautot antavat paljon vähemmän vastinetta euroille kuin 20 vuotta sitten. Nykyautot ovat piipittäviä vinkuleluja joissa on täysin turhia avustimia ja typeriä hiplausnäyttöjä. Autojen muuttuminen saatanan tietokoneiksi tekee auton ajamisesta helvettiä.Juuri näin
- Anonyymi
Mie valjaistin 30 huskyä eteen. Pisku1, Pisku2, Pisku3 jne....
- Anonyymi
Ei ole mitään järkeä laittaa tuollaista vannekokoa pikkuautoon. Nuo ovat lisäksi usein myös leveitä ja matalaprofiilisia, joten niissä tuntuu kaikki kuopat.
- Anonyymi
Lisäksi tämä Micra on vain uudelleennimetty ja uudelleenmuotoiltu Renault 5.
- Anonyymi
Haje points paikasta 13 tuumaset peltivanteet ja linglong kumet 145
jo alkaa matkanteko maistumaan
Vanhoista 18 saat rahnaa jolla pääset maailmanympäri- matkalle 40.000 km
alumiiniputkella lennät
elleiPutin ammu alas - Anonyymi
Ainoa oikea Nissan Micra:
http://www.autowiki.fi/index.php/Nissan_Micra_(K10)
Kaikki muut on jäljennöksiä, jo K11 oli Briteissä kasattu eikä laatu vastannut aitojapanilaista tasoa, saati sitten kun Rellu paskoi Nissanin lopullisesti. - Anonyymi
Eiköhän siihen pyörien koon kasvuun ole syynsä.
Autojen koko ja paino on kasvanut vaaditus turvavrustelun ja törmäyskestävyyden vuokso. Koska autojen pitää lisäksi isommasta massasta huolimatta kyetä aina vaan kovempii väistökoevaatimuksiin, kumiakin pitää olla enemmän ja ilmatila pienempi jotta rengas ei sortuisi alla.
Ei niitä vanhantapaisia autoja kukaan ostaisi. Jos ei EuroNcapista tule 4..5 tähteä niin kukaan ei osta.
Törmäysturvallisuudessa oleellista on että autossa on periksiantavia ja energiaa sitovaa tilaa paljon matkustamon ympärillä. Ovet on siksi paksuja, ja samoin kori. Sitä tyhjää tilaa tarvitaan mutta paino nousee silti.
Kyllä niitä pieniä autoja pienillä pyörillä edelleen saa mutta niiden valikoima on vähentynyt koska kukaan ei niitä osta.
Jos sellaisen haluaa niin mars autokauppaan mutta siihen tarvitaan rahaa ja sen uuden ostaja ostaa sen auton itselleen niille seuraavilla käytetyn ostajille.- Anonyymi
Tyhmä aivoton lammaskansa on aivopesty ostamaan autot kolarointia varten eikä ajamista varten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmä aivoton lammaskansa on aivopesty ostamaan autot kolarointia varten eikä ajamista varten...
Auto on turvallista liikkumista varten paikasta toiseen. Ajaminen on vain välttämätön paha.
Sen kontrollin tunteen saa kyllä muullakin keinoin.
- Anonyymi
Sähkö moottori ei vimputa liikaa isoilla kumeilla.
- Anonyymi
Sähköautoissa alla valtava akusto niin pitää olla isot renkaat ettei maavara jää liian pieneksi.
- Anonyymi
Painavat akut vaatii kuorma-auton renkaat.
- Anonyymi
Onko tässä Micrassa riittävän isot pyörät?
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRdTSSZGc-rWiaA0T59BkIEHFmgJiMfntP2Sg&s- Anonyymi
Fiatilta tulee sähköinen 4-veto Punto.
- Anonyymi
Ooh! Mamma Mia!
- Anonyymi
Viäl pari turboa lisää ja 40 tuuman vanteet, monster truck
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 433487
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352978Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1442836SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.702307Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411782Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.861555Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai671084- 511036
- 771017
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3847