Hallitus rankaisee paitsi työttömiä myös työnantajia, jotka joutuvat ottamaan vastaan viikoittain kymmeniä- elleivät satojatuhansia työhakemusten tekemiseen pakotettujen työttömien työhakemuksia tilanteessa, jossa ei ole tarjolla juuri muuta kuin ei-oota.
Hallitus rankaisee taas
10
101
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä hallitus aiheuttaa harmia IHAN KAIKILLE.
- Anonyymi
Pätevien hakijoiden työhakemukset ovat aina tervetulleita ja töitäkin löytyy helposti.
- Anonyymi
Juu helposti??? Miksi suomessa on kohta 300.000 työtöntä? Osaat vamasti kertoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska työ on jo hinnoiteltu liian kalliiksi. Halvempaa on ostaa tavara Vietnamista !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti löytyy niille päteville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska työ on jo hinnoiteltu liian kalliiksi. Halvempaa on ostaa tavara Vietnamista !
No se on sun mielipiteesi. Tämän halvemmalla ei kellään ole varaa tehdä töitä, nytkin duunarit ovat köyhtyneet enemmän kuin koskaan. orpo... kukas muu pystyy tämmöseepalkkojen alasajoon.
Suomessa jo duunaritkin käyvät ruokajonossa, vanhusten ja lapsiperheiden sekä opiskelijoiden kanssa. Joten sinun ajatusmaailmasi ei ole tästä ajasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helposti löytyy niille päteville.
Juu meille kaikille on 100 työpaikkaa samantien, ihmettelinkin että kun puhelin soi koko ajan, niin työpaikkoja tarjoo eilenkin tuli 300 työpaikkaa mulle ja tänään 500 yrityst halusi mut töihinsä, niin pätevä olen. Huomenna varmaan 600 yritystä.... ai että
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu meille kaikille on 100 työpaikkaa samantien, ihmettelinkin että kun puhelin soi koko ajan, niin työpaikkoja tarjoo eilenkin tuli 300 työpaikkaa mulle ja tänään 500 yrityst halusi mut töihinsä, niin pätevä olen. Huomenna varmaan 600 yritystä.... ai että
Jeps, kuten sanoin pätevälle kaverille löytyy helposti töitä.
- AnonyymiUUSI
Kiusaan mielelläni työnantajia turhilla hakemuksilla. Lisään hakemuksiin osaamista ja sitten ne soittelee turhaan minulle ja kerron että olenkin ollut 10 vuotta työtön. Yksi työnantaja kirosi kunnolla kun luuli että löysi minusta hyvän työntekijän.
- AnonyymiUUSI
Joukkospämmiä vaan kehiin. Työnantajien sähköpostiti tukittava miljoonilla hakemuksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058257- 1125774
- 565246
- 2895206
- 783861
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452501