Hallitus rankaisee taas

Anonyymi-ap

Hallitus rankaisee paitsi työttömiä myös työnantajia, jotka joutuvat ottamaan vastaan viikoittain kymmeniä- elleivät satojatuhansia työhakemusten tekemiseen pakotettujen työttömien työhakemuksia tilanteessa, jossa ei ole tarjolla juuri muuta kuin ei-oota.

21

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmä hallitus aiheuttaa harmia IHAN KAIKILLE.

• Anonyymi

Pätevien hakijoiden työhakemukset ovat aina tervetulleita ja töitäkin löytyy helposti.

• Anonyymi

Juu helposti??? Miksi suomessa on kohta 300.000 työtöntä? Osaat vamasti kertoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska työ on jo hinnoiteltu liian kalliiksi. Halvempaa on ostaa tavara Vietnamista !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helposti löytyy niille päteville.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska työ on jo hinnoiteltu liian kalliiksi. Halvempaa on ostaa tavara Vietnamista !

No se on sun mielipiteesi. Tämän halvemmalla ei kellään ole varaa tehdä töitä, nytkin duunarit ovat köyhtyneet enemmän kuin koskaan. orpo... kukas muu pystyy tämmöseepalkkojen alasajoon.

Suomessa jo duunaritkin käyvät ruokajonossa, vanhusten ja lapsiperheiden sekä opiskelijoiden kanssa. Joten sinun ajatusmaailmasi ei ole tästä ajasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu meille kaikille on 100 työpaikkaa samantien, ihmettelinkin että kun puhelin soi koko ajan, niin työpaikkoja tarjoo eilenkin tuli 300 työpaikkaa mulle ja tänään 500 yrityst halusi mut töihinsä, niin pätevä olen. Huomenna varmaan 600 yritystä.... ai että

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu meille kaikille on 100 työpaikkaa samantien, ihmettelinkin että kun puhelin soi koko ajan, niin työpaikkoja tarjoo eilenkin tuli 300 työpaikkaa mulle ja tänään 500 yrityst halusi mut töihinsä, niin pätevä olen. Huomenna varmaan 600 yritystä.... ai että

Jeps, kuten sanoin pätevälle kaverille löytyy helposti töitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkin on tullut jo 300 työpaikkaa johon mut halutaan.... ai että mutta arvaas mitä, en ota niitä vastaan!!!
        Miksi sinä muuten lorvit täällä, mikset ole duunissa? Etkö just huutele että tekeville on duunia????? Heheeeee....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tänäänkin on tullut jo 300 työpaikkaa johon mut halutaan.... ai että mutta arvaas mitä, en ota niitä vastaan!!!
        Miksi sinä muuten lorvit täällä, mikset ole duunissa? Etkö just huutele että tekeville on duunia????? Heheeeee....

Eli töitä saa, mutta niitä ei haluta tehdä. Sehän se ongelma työmarkkinoilla onkin ja on seurausta liian korkeasta sosiaaliturvasta. Ja mitä minuun tulee, niin töitä olisi, mutta sunnuntai on vapaapäivä. Aamulla taas mennään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen pätevä (ellen jopa pätevin) ylälaakerin alemman kuula tarkastaja. Mistä niitä töitä löytyy helposti? Turha huudella että pätevälle löytyy töitä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen pätevä (ellen jopa pätevin) ylälaakerin alemman kuula tarkastaja. Mistä niitä töitä löytyy helposti? Turha huudella että pätevälle löytyy töitä..

Se pätevyys pitää todistaakin. Eli mikähän koulutus ja kokemus sinulla tuohon asiantuntijatehtävään on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se pätevyys pitää todistaakin. Eli mikähän koulutus ja kokemus sinulla tuohon asiantuntijatehtävään on?

On on, olen viisi korkeakoulua käynyt, kolme ammattikoulua, olen ekonomi, olen tuoekehittelijä, poliisi, viiden yrityksen yritysjohtaja, sata kurssia eri aloilta ym ym, en kaikkee ees muista. Kokemusta on ja työvuosia ja vaikka mitä... enkä saa töitä. Pätevyyttä on, enkä saa töitä. Orpo on vienyt kaikki työpaikat suomesta itselleen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On on, olen viisi korkeakoulua käynyt, kolme ammattikoulua, olen ekonomi, olen tuoekehittelijä, poliisi, viiden yrityksen yritysjohtaja, sata kurssia eri aloilta ym ym, en kaikkee ees muista. Kokemusta on ja työvuosia ja vaikka mitä... enkä saa töitä. Pätevyyttä on, enkä saa töitä. Orpo on vienyt kaikki työpaikat suomesta itselleen.

Jos tosiaan löytyy todistukset, niin sitten olen hämmästynyt. Joku muu saattaisi luulla että valehtelet, kuten kelaelätit yleensä tekevät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vähän on päteviä, kun pian 300 000 tuhatta on vailla työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vähän on päteviä, kun pian 300 000 tuhatta on vailla työtä.

Se kertoo enemmän työhaluttomuudesta - päteväkin voi olla työhaluton.

• Anonyymi

Kiusaan mielelläni työnantajia turhilla hakemuksilla. Lisään hakemuksiin osaamista ja sitten ne soittelee turhaan minulle ja kerron että olenkin ollut 10 vuotta työtön. Yksi työnantaja kirosi kunnolla kun luuli että löysi minusta hyvän työntekijän.

• Anonyymi

Eli ongelma ei siis ole, etteikö töitä löytyisi pätevälle tekijälle.

• Anonyymi

Joukkospämmiä vaan kehiin. Työnantajien sähköpostiti tukittava miljoonilla hakemuksilla.

• Anonyymi

Tota jus oon miettiny, eduskuntakin pitäisi tukkia työhakemuksilla....

• Anonyymi

Katsohan, laitoit minun taannoisen kommenttini aloituksesi.

En toki ole siitä vihainen. Päinvastoin teit oikein, koska asia saa näin enemmän huomiota kuin kommenttina kommenttien joukossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      393
      2020
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1849
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      242
      1367
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      77
      999
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      52
      961
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      928
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      33
      765
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      759
    9. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      714
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      63
      713
    Aihe