Eduskunnan äärivasurit ja äärivihreät menkööt jakamaan jauhoja terroristeille Gazaan! Kahta valtiota ei koskaan tule olemaan.
Israel, eikä muuta!
12
108
Vastaukset
- Anonyymi
Ruokaa!
- Anonyymi
Ruokaa!
- Anonyymi
Ruokaa!
- Anonyymi
Ruokaa!
- Anonyymi
Ai niin, ei suomalaiset äärivasurit ja - vihreät osaa tehdä ruokaa.
- Anonyymi
Ne on nuo kulttuurit jossa miesten penikset on silvottu täysin omatunnottomia, eivät ne ymmärrä oikeudenmukaisuudesta yhtään mitään.
- Anonyymi
Lisää aseita ...Suomi ei päätä mistään mitään.. Tyhjää ulinaa..Vasurit ihan pellejä
- Anonyymi
Eihän palestiinalaiset terroristeja ole, vaan Israelhan se on se joka tekee kansanmurhaa, jonka usea tuntuu hyväksyvän, vaikka aikanaan kun Aatu teki saman niin sitä ei hyväksytty.
- Anonyymi
Arabit aloittivat -48.
- Anonyymi
Mitään kansanmurhaa ei ole todistettu. Itse vasureiden Mai Kivelä kiilusilmä sanoi että kansanmurhaa tutkitaan eduskunnan takahuoneohjelmassa. Mitään sotarikoksia ei ole todistettu. Gazan asukasluku vain kasvaa että silleen.
- Anonyymi
Israelin johto puhdistaa oman maansa joutoväestä ja terroristeista, se on oikein.
Suomessa pitäisi tehdä samoin ja puhdistaa matut ja hottentotit pois - Anonyymi
Nyt tunnustamaan kahdenvaltionmallia.
Eli sopimuspaperiin allekirjoitus vaikka sopimusta ei ole tehtykään.
Mikään logiikka ei tunne tälläista oikeustointa.
Avoin valtakirja palestiinalaisille terroristeille…
Persut tässäkin asiassa taas järkeviä.
Punaviherkepukokkarihurrit elävät tässäkin kuplassaan, fantasiamaailmassaan ja nuolevat musuja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as893594Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna273139- 573093
- 612905
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.642730Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542707On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle622456Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802291- 692138
- 452132