"Wolt suljettu" on siis Suomen Googlen haetuimpia uutisia.
Mitenköhän nyt tämä yltäkylläisyyteen tottunut, uusavuton, moderni enemmistö kansasta tulee pärjäämään, kun joutuukin lähtemään seikkailemaan itse ruokakaupan hyllyjen kanjonien soliin etsimään jotain suuhunpantavaa tai vaihtoehtoisesti joutuu pukemaan vaatteet päälle ja kävelemään itse ravintolaan syömään tai hakemaan ruoat mukaan...
On se kyllä kumma, kun evoluutio on yksinkertaistanut ihmisiä kaikkien suoratoistopalveluiden turhalla aivomädällä niin, että ihan televisiostakin tulee ohjelmia nykypäivän ihmisistä, jotka eivät osaa edes tehdä omia ruokiaan ilman, että sinne paukkaa paikalle joku mestarikokki, joka opettaa aikuisia ihmisiä kädestä pitäen.
No toisaalta eiväthän ihmiset enää Suomessa osaa edes lukea, kirjoittaa kynällä eivätkä kellon aikoja...
Itseaiheutettuja mielenterveysongelmia sekä häiriöitä kaikenmaailman tik tokkeineen ja muiden turhuuksien kanssa.
Kun 13 vuotiaat tai sitä vanhemmat eivät osaa perus yksinumeroisia kertotaululaskuja, ovat he yksinkertaisesti tyhmiä. Ja kaikille nykypäivän lääkäreille ja psykologeille sellainen itsestäänselvyys, että ei siihen tyhmyyteen mitään diagnoosia tarvita vaan nykypäivänä moni nuori niinkuin myös yhtä moni vanhempi, on vaan yksinkertaisesti tyhmä.
Elämme surullista, mutta mielenkiintoista aikaa, josta suunta on vain yläviistoon tai alaviistoon. Sen, että kumpaanko, tulemme näkemään jos tämä Wolt-kansa nyt selviää tästä äkillisestä nälänhädästä.
Wolt suljettu Googlen haetuimpia uutisia Suomessa
Anonyymi-ap
2
503
Vastaukset 2
- Anonyymi
Ruoankuljetuspalveluiden käyttö suomessa on vasta nappikauppaa verrattuna muihin eurooppalaisiin/maailman maihin!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081285
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67616
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34457
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?114449Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82427Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het30419- 52403
- 42400