50 000 palee yhtä tyjän kanssa.
Maailma suree kahta kuollutta Israelilaista Usassa?
8
84
Vastaukset
- Anonyymi
Kristityt sanovat jottei palestiinalaisia ole olemassakaan eikä heillä tämän takia ole myöskään oikeutta omaan valtioon.
- Anonyymi
Turkin pitäisi ottaa takaisin kaikki nämä vanhat alueensa. Osaavat pitää sekä juutalaiset että muslimit kunnon kurissa.
- Anonyymi
Katos kun hamas on tuhoa valhetta pullollaan. Heidän uutistoimisto ei ole puhunut totta joten siihen ei ole mitään uskomista. Näin sinun 50 000 on housuissasi. Palet halusivat riitaa ja saivat sitä. Onnea!
- Anonyymi
Israel se halusi riitaa tunkeutuivat alueelle 1948. Tätä ei kukaan voi kiistää millään tavalla!
- Anonyymi
Omainen ehkä kuollut joten toimi aika tavalla juutalaisten tavalla. Kunhan nyt vain saa jonkun tapetuksi vastapuolelta.
Palestiinalaisia asuu 5,6 miljoonaa israelin ulkopuolella pakolaisina.- Anonyymi
Miksi eivät mene ystäviensä Iranin ja Huthien luokse? Siellä heitä rakastetaan kunnes välit tulehtuvat ja terrorismi alkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi eivät mene ystäviensä Iranin ja Huthien luokse? Siellä heitä rakastetaan kunnes välit tulehtuvat ja terrorismi alkaa.
On tuossa se ongelma että jos vaikka Iran ottaa noita vastaan ja nuo sitten suorittaa sieltä verisen iskun Israeliin niin Israel syyttäisi Irania.
Ja niinkauan aikaa kunnes muslimit saa tuolla ydinaseen niin onhan ne altavastaajia Israelin suhteen. Ydinaseineen ne sitten olisi "haavoittumattomia" eikä edes USA pystyisi enää estämään niiden ja Israelilaisten lopullista välien selvitystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei israelilaiset Mene USAn ystäviensä luokse heistähän pidetään siellä kovasti ja rahoittajat ovat siellä jo valmiina?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274