Muilla kokemuksia tästä 650hp mallin pikku skodasta?
Painoin polkimen pohjaan niin kuin olisi ritsalla ammuttu sinne 100-200kmh.
Hullu auto mutta joka pennin arvoinen.
Uusi Skoora Enyag 5
11
187
Vastaukset
- Anonyymi
Käy nyt ensin edes tutustumassa autoon, ennenkuin satuilet tänne.
- Anonyymi
Totta turiset. Skoda Eunugissa on tosiaan niin hurja kiihtyvyys, että normaalin miehen kivekset eivät sitä kestä. Kun on Skoda Eunugilla pari viikkoa kiihdytellyt, niin kuljettajasta on todella tullut oikea eunukki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta turiset. Skoda Eunugissa on tosiaan niin hurja kiihtyvyys, että normaalin miehen kivekset eivät sitä kestä. Kun on Skoda Eunugilla pari viikkoa kiihdytellyt, niin kuljettajasta on todella tullut oikea eunukki.
Kohta on Suomessa paljon munattomia miehiä. Sähköautot tuhoavat siittiötuotannon, ja väkiluku alkaa sen seurauksena laskea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta on Suomessa paljon munattomia miehiä. Sähköautot tuhoavat siittiötuotannon, ja väkiluku alkaa sen seurauksena laskea.
Sähköautoilijoista tulee helposti tuhkamunia, jos autoilla kiihdytellään liikaa.
- Anonyymi
On tilattu. On koeajettu. Joten kun laitat aamuisin Avensista käyntiin, niin manaa keskenäsi vaan epäonnistumisiasi tällä planeetalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sähköautoilijoista tulee helposti tuhkamunia, jos autoilla kiihdytellään liikaa.
Vain vanhat miehet voivat kiihdyttää turvallisesti, koska heidän vehkeet ovat jo pilalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain vanhat miehet voivat kiihdyttää turvallisesti, koska heidän vehkeet ovat jo pilalla.
Täytyisi ensin käytännössä kokeilla, ovatko vehkeet vielä toimntakuntoisia vai ei. Vasta sen jälkeen voidaan sanoa, ovatko vehkeet lopullisesti pilalla.
- Anonyymi
Ei kiinnosta tuo kärry
- Anonyymi
Jos konepellin alta ei kuulu miehistä murinaa kierroksia nostamalla ja lähtöön ampaistessa takapeilissä ei näy pakokaasupilveä, on auto sieluton lelu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos konepellin alta ei kuulu miehistä murinaa kierroksia nostamalla ja lähtöön ampaistessa takapeilissä ei näy pakokaasupilveä, on auto sieluton lelu.
Onhan siinä N mode joka on virtuaalinen manuaali äänineen ja veto suhde on taakse 60-40 niin saa vedätelläkkin .. Virtuaalinen boksi ja äänet toi ekan sähköauton joka tuntuu muulta kuin nikko autolta. Näköjään osa tiedä tuosta mallista yhtään mitään, vaan olettavat Teslaksi.
- Anonyymi
Skoda EUNUG on sopiva auto eunukkimiehille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1372415Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3461880- 401557
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311383Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281310Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104850Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53752