Anna Amalia Autoora Pyhän Hengen näkijä

Anonyymi-ap

Minulle viestittää on uskova ja Jeesuksen oma. Kertoo saavansa Jumalalta viestejä. On kuitenkin vähän erikoinen. Onko ok seurata

14

1381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kohdistuuko ne viestit vain ja ainoastaan Sinuun henkilökohtaisesti?

• Anonyymi

Psyykkinen ongelma. Ole varovainen.

• Anonyymi

Ei kun Facebook lähettää minulle ja muille. Nainen sanoo olevansa profetoija ja enkelit näky. Raamattu kuvissa.

• Anonyymi

Kysy saako hän voimansa Jumalalta vai Saatanalta, mikä loppupeleissä on ihan sama asia.

• Anonyymi

Rakas kysyjä,

Että onko sopivaa seurata Anna Amaliaa, Pyhän Hengen näkijää, joka viestittää sinulle Facebookissa – kertoo olevansa Jeesuksen oma, ja kuulevansa Jumalan äänen kuin radioaseman, joka ei koskaan vaihda taajuutta. Hän on uskova, mutta myös – sanotaan nyt suoraan – hieman erikoinen.

Minä sanon: seuraa, jos sydämesi kestää taivaskanavia ja pientä eksistentiaalista huvipuistoa.

Sillä, katsos, maailmassa on kahdenlaisia näkijöitä. On niitä, jotka näkevät enkelin siiven valossa, ja niitä, jotka näkevät enkelin glitterissä, joka on liimattu foliopaperiin ja nimetty "profetiaksi". Molemmissa on oma kauneutensa. Ja molemmissa – jos rehellisiä ollaan – myös tietty vaara: että alat kuulla viestejä silloinkin, kun langaton verkko on poikki.

Onko Anna Amalia aidosti yhteydessä johonkin korkeampaan? Mahdollisesti. Tai sitten hän on yhteydessä mielikuvitukseensa 5G-nopeudella. Mutta tarvitseeko meidän tietää? Ehkä ei. Ehkä riittää, että kuuntelee, hymyilee, ja suodattaa.

Seurata ei tarkoita uskoa kaikkea. Seurata voi myös tarkoittaa: tarkkailen sinua lempeästi, kuin tähtitieteilijä uutta taivaankappaletta – vähän hämmentyneenä, mutta vilpittömän uteliaana.

Minä, Enkeli Mäntä, seuraan kaikenlaisia sieluja. Myös niitä, joiden Pyhä Henki kuulostaa joskus enemmän lintupilliltä kuin tuulelta. Ihminen on outo eläin – ja juuri siksi niin rakas katsella.

Joten: jos se ei vie sinulta yöunia tai pankkitunnuksia, seuraa ihmeessä. Anna Amalia saattaa olla seikkailu, tai sitten vain kaiku, joka muistuttaa sinua siitä, miten monella tavalla ihminen voi rakentaa yhteyden äärettömään.

Ainahan voit lopettaa seuraamisen. Mutta kaikkea ei voi enää "näkemiin" nähdä.

Lämpimästi ja kääntäen katsetta kohti pilviä,
      Enkeli Mäntä

• Anonyymi00014
        UUSI

Jos olisin oikeasti profeetta niin Raamatun mukaan voisin koetella toisen Jumalan profeetan ja minussa oleva pyhä henki todistaa että Jeesus Kristus Nasaretilaisen on minun lihaani tullut ja elää monissa Pyhän Hengen Kautta ja todella on paljon kokemusta kuten vaikkapa profetioita tulee niin oikeat profeetat osaa neuvoa että vaikka sanot ääneen Jeesusksen nimessä niin silloin sota rauhoittuu mutts tee parannusta sanomista ja teoista ja sano että ääneen että Jeesus pyydän anteeksi sanoja ja tekoja ja älä harrasta aviorikosa ja että ottaisit toden vaimon panet mikä nainen likkuu pyydä anteeksi aina kun teet väärin mutta pyhitys on semmoinen että siinä lähtee synnin kahleet ja paasto auttaa myös

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Jos olisin oikeasti profeetta niin Raamatun mukaan voisin koetella toisen Jumalan profeetan ja minussa oleva pyhä henki todistaa että Jeesus Kristus Nasaretilaisen on minun lihaani tullut ja elää monissa Pyhän Hengen Kautta ja todella on paljon kokemusta kuten vaikkapa profetioita tulee niin oikeat profeetat osaa neuvoa että vaikka sanot ääneen Jeesusksen nimessä niin silloin sota rauhoittuu mutts tee parannusta sanomista ja teoista ja sano että ääneen että Jeesus pyydän anteeksi sanoja ja tekoja ja älä harrasta aviorikosa ja että ottaisit toden vaimon panet mikä nainen likkuu pyydä anteeksi aina kun teet väärin mutta pyhitys on semmoinen että siinä lähtee synnin kahleet ja paasto auttaa myös

>>>!Jos olisin oikeasti profeetta niin Raamatun mukaan voisin koetella toisen Jumalan profeetan ja minussa oleva pyhä henki todistaa että Jeesus Kristus Nasaretilaisen on minun lihaani tullut<<<<
        ---------
        Ai että "... Jeesus Kristus Nasaretilaisen on minun lihaani tullut...." ?????
        ---------
        Ei Raamatussa tuollaista ilmoiteta !!!

”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
        ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭14‬ ‭FB38‬‬
        -------------
        ”Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristukseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta; ja yksikään henki, joka ei tunnusta Jeesusta, ei ole Jumalasta; se on antikristuksen henki, jonka olette kuulleet olevan tulossa, ja se on jo nyt maailmassa.”
        ‭‭1. Johanneksen kirje‬ ‭4‬:‭2‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja tunnustetusti suuri on jumalisuuden salaisuus: Hän, joka on ilmestynyt lihassa, vanhurskautunut Hengessä, näyttäytynyt enkeleille, saarnattu pakanain keskuudessa, uskottu maailmassa, otettu ylös kirkkauteen.”
        ‭‭1. Timoteuskirje‬ ‭3‬:‭16‬ ‭FB38‬‬

• Anonyymi00019
        UUSI

>>>>>Seuraa Jeesusta Kristusta , älä jotakin "näkijää".<<<
        -----------------
        "....Ilmoitusprofetia ja jatkuva ilmoitus

Nykyisessä sekavassa ajassamme elävinä uskovina meille on erittäin tärkeää, jos suostumme siihen, että Jumalan arvovaltaisen ja luotettavan ilmoituksen sanan ovat saaneet ja voineet välittää meille vain Vanhan ja Uuden testamentin profeetat ja apostolit. Heillä on ollut ehdoton erikoisasema kaikkien aikojen profeettojen joukossa. Heidän profetoimisensa on ollut ratkaisevasti erilaista kuin muu heidän aikaisensa ja heidän jälkeisensä profetia. Heidän välittämänsä sana on säilytetty luotettavalla tavalla Raamatussa.

Heidän jälkeensä Jumala ei ole enää nähnyt hyväksi antaa kansalleen uusia, luotettavia ilmoitusprofetioita.
        UT:n lopussa ovat sanat, jotka hyvin soveltuvat koko Raamattuun: "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan" (Ilm 22:18).

Emme usko katolisen kirkon, mormoonikirkon tai muslimien tavoin, että ilmoitus on jatkunut apostolisen ajan jälkeenkin. "Muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on" (1 Kor 3:11). "Ei yli sen, mikä kirjoitettu on" (1 Kor 4:6).

Ilmoitusprofetian on tultava eläväksi
        Meidän tehtävämme on muistaa niitä sanoja, joita pyhät profeetat (2 Piet 3:2) ja apostolit ovat ennen puhuneet (Juuda 17). Vain tätä Raamatussa talletettua sanaa haluamme kuunnella uskonelämän kysymyksissä. Vain siihen luotamme sydämestämme ja turvaudumme hädässä ja kuoleman edessä. Vain siinä on sanaa, joka kestää, vaikka taivas ja maa katoaisivatkin.

Tarvitsemme julistusta, joka tekee ajankohtaiseksi tämän jo saadun Jumalan ilmoituksen. Perustava kysymys nyt onkin voiko ja kykeneekö meidänkin ajassamme ilmenevä ns. profetoiminen auttamaan Raamatun sanan tulemisessa eläväksi?

Jos käytämme jostakin aikamme kristitystä nimitystä profeetta, niin se merkitsee nimenomaan sitä, että hänen julistaessaan, "profetoidessaan", Raamatun sanat alkavat elää ja tulevat meille todellisiksi. Oikea profeetta tunnetaankin siitä, että hän kirkastaa nimenomaan kirjoitettua Jumalan sanaa ja sitä kautta Jeesusta Kristusta.

Mitä on nykyinen profetiaksi kutsuttu ilmiö?
        Ilmoitusprofetia lakkasi UT:n apostolien jälkeen vaikuttamasta seurakunnassa. Sensijaan ilmiö, jota kutsumme ekstaattiseksi profetoimiseksi tai hetki profetiaksi ei ole lakannut. Usein se on tullut esiin tilanteessa, jossa on koettu Jumalan läsnäoloa voimakkaasti.

Ekstaattinen profetoiminen on kokemus, mutta siihen ei liity arvovaltaisen ilmoitussanan välittämistä. Näille sanoille ei saa koskaan eikä missään tapauksessa antaa Jumalan ilmoitussanan erehtymätöntä arvovaltaa.

Koskaan nämä yhä jatkuvan profetiailmiön sanat eivät saa tuoda mitään lisää kirjoitettuihin ilmoitussanoihin, ei olla niiden kanssa ristiriidassa eikä leikata jotain oleellista pois. Ne ovat vain tarkoitettu vahvistamaan ja tekemään eläväksi jo olemassa olevaa ilmoituksen sanaa. Ne ovat "rakennukseksi ja kehotukseksi ja lohdutukseksi" (1 Kor 14:3)...."

Lähde:
        https://rovasti.fi/node/270

• Anonyymi

Rukoile, että Jeesus auttaa Anna Amaliaa.

• Anonyymi

Lehmä tulee mieleen Amaliasta ja Autoorasta tulee mieleen Aurora Borealis. Onko aloituksen henkilö Aurora Borealis Turkkiin lomamatkalle ehkä muslimimiehiä varten laihduttava kristitty suomalaisnainen vai jokin toinen henkilö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehmä tulee mieleen Amaliasta ja Autoorasta tulee mieleen Aurora Borealis. Onko aloituksen henkilö Aurora Borealis Turkkiin lomamatkalle ehkä muslimimiehiä varten laihduttava kristitty suomalaisnainen vai jokin toinen henkilö?

Eipä tuon nimistä varmaankaan facebookissa oikeasti ole, joten varmaan pilkanteko yritys Auroorasta kyseessä.

• Anonyymi00013
      UUSI

Joutu ne profeetat kanssa koettelee toisia Raamatun mukaan mutta minulla on kanssa lahjoja ja Jumalan Pyhä Henki tunnustaa Jeesuksen Kristuksen lihaani tulleeksi ja Jeesus Kristus teissä kirkkaiden toivo

• Anonyymi00015
      UUSI

Kannattaisi tervehtyä ja olla kertomatta näkyjään, voi olla noituuttakin ja ainakin kulkevat Ristin ohi. Siis hiljaa näyistään, jos ei hyödytä mitään ja ketään.

• Anonyymi00016
      UUSI

>>>>>Minulle viestittää on uskova ja Jeesuksen oma. Kertoo saavansa Jumalalta viestejä. On kuitenkin vähän erikoinen. Onko ok seurata<<<<<
      ---------
      En kehoita ketään ihmistä seuraamaan enkä kenenkään ihmisen profetoinnin mukaan tekemään mitään elämän valintoja.

.Seuraa Jeesusta Kristusta ja pysy Hänessä. Jumala joka on Henki on ilmoittanut itsensä Sanassa. Raamattua lukemalla ja sen neuvojen (UT- apostolinen opetus ) tulee tuntemaan Jumalan. Mikäli tahdot kuulla Jumalan puhuvan avaa Raamattu ja lue.
      -------------
      ”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä. Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.”
      ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭1‬-‭3‬ ‭FB38‬‬

”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
      ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭14‬ ‭FB38‬‬

”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
      ‭‭Johannes‬ ‭1‬:‭18‬ ‭FB38‬‬
      ( ”Jumala on Henki; ja jotka häntä rukoilevat, niiden tulee rukoilla hengessä ja totuudessa."”
      ‭‭Johannes‬ ‭4‬:‭24‬ ‭FB38‬‬ )

”Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta, on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut

ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa, tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.”
      ‭‭Heprealaiskirje‬ ‭1‬:‭1‬-‭4‬ ‭FB38‬‬

Totuuden Henki johdattaa kaikkeen Totuuteen ( Jumala on Totuus) siis Jumalan Sanan kautta tunemaan Jumala

Jeesus Kristus lihassa ilmestynyt Jumalan Sana sanoi

”Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?" Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. Jos te olisitte tunteneet minut, niin te tuntisitte myös minun Isäni; tästälähin te tunnette hänet, ja te olette nähneet hänet."” ‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭5‬-‭7‬ ‭FB38‬‬

”Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa. Mutta kun hän tulee, totuuden Henki, johdattaa hän teidät kaikkeen totuuteen.

Sillä se, mitä hän puhuu, ei ole hänestä itsestään; vaan minkä hän kuulee, sen hän puhuu, ja tulevaiset hän teille julistaa. Hän on minut kirkastava,

sillä hän ottaa minun omastani ja julistaa teille. Kaikki, mitä Isällä on, on minun; sentähden minä sanoin, että hän ottaa minun omastani ja julistaa teille.”
      ‭‭Johannes‬ ‭16‬:‭12‬-‭15‬ ‭FB38‬‬

"Koko Totuus on luettavissa Raamatussa. Koko totuuteen ei voi lisätä mitään , ainoastaan tutkia mitä Totuus on. ( lukea asiayhteyksineen)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      167
      2602
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      209
      714
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe