Muitakin sähköposteja on Proton mail Gmail
Microsoft jäädytti Trumpin määräyksestä sotarikossyyttäjän sähköpostin – Voiko amerikkalaisiin pilvijätteihin enää luottaa?
Tapaus lisäsi vettä myllyyn keskustelussa valtioiden datasuvereniteetista.
"Microsoft on estänyt Kansainvälisen rikostuomioistuimen (ICC) pääsyyttäjä Karim Khania käyttämästä virallista työsähköpostitiliään. Tilin sulkeminen on seuraus Yhdysvaltojen presidentti Donald Trumpin hallinnon määräämistä sanktioista tuomioistuimelle sen jälkeen, kun ICC antoi Gazaan liittyvän sotarikosepäilyn vuoksi pidätysmääräyksen Israelin pääministeri Benjamin Netanjahusta ja muista maan johtoon kuuluvista henkilöistä.
Uutistoimisto Associated Press on raportoinut, että tuomioistuimen on hankalaa jatkaa toimintaansa pakotteiden vuoksi. Myös Khanin pankkitili on jäädytetty ja useita tuomioistuimen amerikkalaisia työntekijöitä uhkaa mahdollinen pidätys, jos he palaavat Yhdysvaltoihin."
www.tivi.fi/uutiset/tv/dcd7075d-1beb-4d5d-bba8-b1b0bb210194?ref=newsletter:b677&utm_source=Postiviidakko&utm_medium=email&utm_campaign=Tivi_Uutiskirje_ilta
Onko julkisyhteisöjen syytä luopua Microsoftin tuotteista
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Gmail on myös Amerikoista.
Tässä saatetaan olla vielä ns. Jännän Äärellä tuon nykyisen Amerikan Turmavaltojen kanssa.
Krasnov koittaa tehdä Amerikasta Taas Mahtavaa tempuilla joka saa muun maailman unohtamaan koko läntin olemassaolon.
Minkälaisen konkurssin Amerikan talous tekee jos EU ja kaverit lopettaa Amerikkalaiset digipalvelut.- Anonyymi
Noin yleisesti ottaen aika ihmeellistä ettei von Der LÖITENIN EU ole saanut aikaseksi Office pakettia vastaavaa sähköpostia on se niin kamalaa kun pitäisi taas poistua mukavuusalueilta...,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358