Vuonna 1971 ja jälkeen syntyneillä eläkeikä on 70 vuotta. Näin Tanskassa ja kohta Suomessa.
Eläkeikä 70 vuotta
14
197
Vastaukset
- Anonyymi
Aina se on kohta.
- Anonyymi
Se todellinen syy on maahanmuuttajat!
Maksut on jo liian suuria eikä ole yksinkertaisesti valtioilla varaa kaikkeen!
Erikoista on että matut ovat usein valehdelleet ikänsä nuoremmaksi jotta saavat enemmän tukia nyt mutta
odottakaas kun alkavat olla vanhempia niin kyllä sitten myöntävät olevansakkin vanhempia ja sitten valehtelevat toiseen suuntaan olemalla vielä vanhempia kuin ovat jotta saavat aikasemmin eläkkeen ja kaiken tämän järjettömyyden maksaa SUOLALAISET SUOMALAISET! - Anonyymi
Härski vedättäminen eli valehtelu on se keino, jolla tässä yhteiskunassa pärjää. Huvittavinta kieroilua on se, että eliitti vaatii kansalta muka 100% rehellisyyttä mutta itse valehtelevat koko ajn, hienoinen ristiriita!!
- Anonyymi
Myös Suomen pitää nostaa eläkeikä 70 vuoteen.
Miten muuten me pystymme elättämään kehitysmaista tänne saapuvat pummit tulevaisuudessa - Anonyymi
Ja eläkeiän nosto todennäköisesti koskee käytännössä vain kantaväestöä 😏
- Anonyymi
Nuoret Sannat Marinin kaltaiset jauhojuhlijat joutaa tehdä töitä kuolemaan saakka, eine eläkettä tervitse ollenkaan.
- Anonyymi
Matut ei kuulu Suomeen ja sivistykseen. Missä matu siellä ongelma....
- Anonyymi
Olen kirjoittanut monesti palstoille että eläkemaksut tulvat takaisin eliniän odotteen mukaisesti.
Kun eliniän odote nousee niin silloin eläkerahat eivät riitä.
Alkakaa ryyppäämään ja lhottamaan itseänne enemmän niin jospa se eliniänodote pienenesi.
Itse olen maksanut eläkemaksuja joku 350 000€ ja saan 2300€ eläkettä, eli alle 13 vuodessa saan eläkerahani takaisin. - Anonyymi
Se on kyllä totta että kaikenlainen valehtelu ja kusetus on millä pärjää ainakin vähän paremmin, ainakaan epärehellisyydestä ei ole mitään haittaakaan,
maahantunkeutujat ovat vielä parempia siinä!
Koko maa on muuttunut valheiden pesäksi! - Anonyymi
Hyvä jos eläkeikää nostettaisiin että saadaan elätettyä kaikki mamut jotka tänne haalittu maailmalta .Ehkä joku 5v. nosto aluksi , reservi-ikääkin nostettiin 10v jos oikein muistan.
- Anonyymi
Lopettavat terveyskeskuksiakin ja muita terveyden leikkauksia koska ei enään rahaa kaiken ylimääräisen jälkeen mitä ei ennen ollut!
Terveys huononee ja sairas Suomalainen kuoleekin nopeemmin ja yksi vähemmän eläkkeellä,
yksi joka puolella on tuhansia siellä ja täällä!
Valheiden valtio on!- Anonyymi
Kyllä ne eläkeläiset vähenee muutenkin kuin eläkeikää nostamalla. Vanhus jos menee lääkärille valittamaan jotain vaivaansa, niin lääkäri katsoo syntymävuotta ja toteaa, että kun on tuota ikää niin siitä vaiva johtuu. Tai seurataan tilannetta ja odotetaan ,että kuolisi pois. Eli ei hoideta, samaten jos sanotaan , että konservatiivinen hoito, mikä tarkoitta ettei enään hoideta. Särkylääkettä voidaan antaa.
Tietyissä ammateissa ei pysty niin vanhaksi olemaan töissä
- Anonyymi
Sitä se on nykyinen valheiden valtio!
Heikko valtio joka ottanut EU'n laskuja ja maahanmuuttajia eikä pysty enään kaikkea maksamaan! - Anonyymi
Mitäs minulla alkoi 30 vuotiaana jo?
psrisen kymmentä vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741