Rismassa oli kaakkia

Anonyymi-ap

Ostin rismasta kaakkia ison säkin. Maissisuklaapallerot ovat hyviä. Ja mansikkalakuu.
Nyt lopuaikaa ototellessa kannattuapi syötä paljon voapi matkalla nälkä yllättääpi.
Jeesuksen tulo ja tempaus lähestyy. Innokkaana kilikolikilikali. Iik mua jännittää! Täällä jännityksestä soikeana moikeana.

Hauis 105 cm.

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisit ostanu kaljaa ja vetänyt kännit olisi jeesustelu helpottanut

• Anonyymi

Alkoholin liikakäytöstähän tiedetään, että se ei tosiaankaan millään tasolla ratkaise ihmisen ongelmia, mutta tuodessaan mukanaan monia uusia ja mielenkiintoisia, voi tietysti saada ne entiset vähäisemmät hetkeksi unohtumaan.

• Anonyymi

Kun kurkoottelin rismassa pakastehyllylöillännä se iski kuin armollinen pyhä pakastualtaus ja liimaus sormilla osuva croissant ala nutella. Ostin croissanteerot js kermavaahtoa. Hässäkkää ahnaasti syöden. Olen nähnyt näkyjä tänään silmäillä Jeesusta. Mulla on silmäinkuvallisuudet.

105 cm

• Anonyymi

Kassalla oli pimpimpim pimatsu. Hän kertoi että on limppari tarjouksessa ja lupasi hymyillen odottaa vaikka jonoa oli kertynyt melkomoisesti. Ostinpa 34 pulloa Pepsi Pepsi Pepsiä. Tyttö hymyillen kertoli
      Tehneeni edukkaita kauppoja. Olisko lähtenyt reffeille jos oisi loisi pyytänönnällä. Äiti on patistanu ku halluu lapselapsen mutta minulla on Jeesus kohta tulonna en ehtinnä sekkaantua naisiin ha äitelöö ei tunne vielä Jeesusta.

Hauis 105

• Anonyymi

💪

Hauiksessa on voimaa ja Jeesus on suurin kaikista. Kingien Long chicken on naminami.

• Anonyymi

Mahtavaa. Niin yleensä kaupassa myydään, karkkia. Nyt on sitten sekin tarve tyydytetty ennen seuraavaa paastoa.

Lightning

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      153
      2617
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      197
      1890
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      70
      1667
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1628
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1351
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      72
      1031
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1020
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      999
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      190
      924
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      901
    Aihe