Ostin rismasta kaakkia ison säkin. Maissisuklaapallerot ovat hyviä. Ja mansikkalakuu.
Nyt lopuaikaa ototellessa kannattuapi syötä paljon voapi matkalla nälkä yllättääpi.
Jeesuksen tulo ja tempaus lähestyy. Innokkaana kilikolikilikali. Iik mua jännittää! Täällä jännityksestä soikeana moikeana.
Hauis 105 cm.
Rismassa oli kaakkia
6
149
Vastaukset
- Anonyymi
Olisit ostanu kaljaa ja vetänyt kännit olisi jeesustelu helpottanut
- Anonyymi
Alkoholin liikakäytöstähän tiedetään, että se ei tosiaankaan millään tasolla ratkaise ihmisen ongelmia, mutta tuodessaan mukanaan monia uusia ja mielenkiintoisia, voi tietysti saada ne entiset vähäisemmät hetkeksi unohtumaan.
- Anonyymi
Kun kurkoottelin rismassa pakastehyllylöillännä se iski kuin armollinen pyhä pakastualtaus ja liimaus sormilla osuva croissant ala nutella. Ostin croissanteerot js kermavaahtoa. Hässäkkää ahnaasti syöden. Olen nähnyt näkyjä tänään silmäillä Jeesusta. Mulla on silmäinkuvallisuudet.
105 cm - Anonyymi
Kassalla oli pimpimpim pimatsu. Hän kertoi että on limppari tarjouksessa ja lupasi hymyillen odottaa vaikka jonoa oli kertynyt melkomoisesti. Ostinpa 34 pulloa Pepsi Pepsi Pepsiä. Tyttö hymyillen kertoli
Tehneeni edukkaita kauppoja. Olisko lähtenyt reffeille jos oisi loisi pyytänönnällä. Äiti on patistanu ku halluu lapselapsen mutta minulla on Jeesus kohta tulonna en ehtinnä sekkaantua naisiin ha äitelöö ei tunne vielä Jeesusta.
Hauis 105 - Anonyymi
💪
Hauiksessa on voimaa ja Jeesus on suurin kaikista. Kingien Long chicken on naminami. - Anonyymi
Mahtavaa. Niin yleensä kaupassa myydään, karkkia. Nyt on sitten sekin tarve tyydytetty ennen seuraavaa paastoa.
Lightning
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721031
- 811020
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901